Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Discosanger til 7-åringer

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-11, 09:09   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Discosanger til 7-åringer

Dette er ikke en min-gutt-er-for-kul-for-verden-tråd, altså. Jeg lover. Men det er nå en gang slik at Sneipens liste på iTunes og Wimp stort sett inneholder Jokke og Raga og John-Olav Nilsen og gjengen, og annen "voksen" rock, sammen med gamle barnesanger. Og det egner seg kanskje ikke så godt for barnedisco?

Nå er kanskje ikke FPs 7-åringer så representative heller, men er det noen som har noen gode forslag til sanger på spillelisten? Særlig litt skumle sanger også, siden det er Halloween-tema, men det er intet krav. Det er 11 gutter og 2 jenter, hvis det spiller noen rolle. (Og er Lollo og Bernie kult eller teit? Jeg spør, vi er helt rookie på dette. )

Det vi har så langt som kan egne seg er (så fyller jeg inn etter hvert som forslagene strømmer på ):
- Who let the dogs out
- Barbie girl
- Mamma mia
- I like to move it, move it
- I'm not a robot
- Oro jaska beana
- Den du veit
- Noe Michael Jackson? Billie Jean?


Prettyplease?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:19   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer


(Kilde: youtube.com)


Denne digger Mini etter at den ble spilt på minidisco hver kveld da vi var i Tyrkia i sommer

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:25   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Ikke akkurat disco, men mine digger Haba Haba og Waka waka.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:30   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Jeg foreslår at du forsøker å finne ut hva som var på den siste "Hits for kids"-samleplata. Det pleier å være det snuppa og venninnene synes er det kuleste akkurat nå. Det går mye i helt vanlig listepop. Snuppa hører mye på P3 (og så må jeg bare passe på å skru av når Juntafil kommer :skrekk: )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:31   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

S Club 7, Don't Stop Movin'


(Kilde: youtube.com)

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:31   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Erik og Kriss er i vinden, Rihanna, Lady Gaga, Mgp jr. fra de siste 3 år, Michael Jackson (de kan alt fra Thriller og Bad - Billie Jean er bankers), Abba, Justin Bieber, Selena Gomez, Madcon, Pink. Også kan du spille litt gammel norsk rock som du nevner dere har, i tillegg til Trond Viggo, Marius Müller - Den du veit, Knutsen og Ludvigsen og kanskje noe Jahn Teigen.

Hilsen hun som nettopp arrangerte musikkbursdag for niåringen. De kunne forresten utrolig mange sanger.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:43   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Femåringen her elsker Erik og Kriss og Rihanna. Da danses det som bare det.

Ni-åringen liker Rihanna, Pink, og favoritten over alle favoritter for tiden er den der Jack Sparrow-sangen. Finnes i clean versjon på iTunes, jeg tenker jo ikke på sånt og mannen fikk litt angst første gangen hun spilte den vanlige versjonen. Han er tross alt britisk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:45   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

ABBA er populært her i huset. Og nå har akkurat begge ungene fått øynene opp for Madonna. (Ikke akkurat disco, men nært nok for formålet, skulle jeg tro.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:48   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Niåringen min digger "Mr. Saxobeat" og "Moves like Jagger".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 09:54   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Erik og Kriss er kult hos oss også.

Jeg bare klarer ikke helt å glemme da knerten sang refrenget av ølbriller for de søte partysvenskene som jobber i barnehagen. De holdt på å dø av latter når de fortalte om knerten (da 3,5 år) som hadde sunget OG DANSET "I'm back. I'm single. And ready to mingle."

Etter det har vi vært litt mer kritiske til hva ungene får høre på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:01   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa hører mye på P3 (og så må jeg bare passe på å skru av når Juntafil kommer :skrekk: )

"Mamma?! Hva betyr klamydia?"


__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:09   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bare klarer ikke helt å glemme da knerten sang refrenget av ølbriller for de søte partysvenskene som jobber i barnehagen. De holdt på å dø av latter når de fortalte om knerten (da 3,5 år) som hadde sunget OG DANSET "I'm back. I'm single. And ready to mingle."

Min femåring har stemt i med: "Så drakk jeg deg pen, som prinsesse Madelen", midt i matbutikken. Veldig høyt. Det var en smule pinlig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:36   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Jeg er ikke overbegeistret for tekstene til Erik og Kriss. :snerpete: Og jeg ville begynt med å skjerme barna for John Olav Nilsen og gjengen. :spy: Og Rihanna.

Men Michael Jackson er en höydare. Og Skambankt! Madonna er vel også stas. Ellers - Beach Boys! Talking Heads!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:38   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Haba haba er den MGP-sangen, ja, ikke den fra vår tid? Haba haba tsut tsut o nam-nam?

:noterer: Mange bra forslag. Ikke alle jeg kjenner, men nå er det ikke jeg som skal danse.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:38   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Pøsj på deg, Mavis. Diamantar og sjiiiirsebæææær!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:42   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Jeg bør kanskje ikke si noe siden jeg lar ungene høre på Jokke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:44   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er ikke overbegeistret for tekstene til Erik og Kriss. :snerpete: Og jeg ville begynt med å skjerme barna for John Olav Nilsen og gjengen. :spy: Og Rihanna.

Jeg er langt fra overbegeistret jeg heller, men hvordan skjermer man barna for det da? Vi spiller jo aldri Erik og Kriss eller Rihanna i stua hjemme, men jammen kan niåringen en haug av sangene likevel. Alle vennene så også ut til å være veldig opptatt av lødig popmusikk og S&M -I'm perfectly good at it - ble sunget for full hals av samtlige.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:46   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er langt fra overbegeistret jeg heller, men hvordan skjermer man barna for det da? Vi spiller jo aldri Erik og Kriss eller Rihanna i stua hjemme, men jammen kan niåringen en haug av sangene likevel. Alle vennene så også ut til å være veldig opptatt av lødig popmusikk og S&M -I'm perfectly good at it - ble sunget for full hals av samtlige.


Nei, si det. Samme greia her seff, i tillegg bor sønnene mine annenhver uke i et hjem hvor Miley Cyrus er heltinne og går på repeat.

Eneste er vel at jeg ikke tilrettelegger for det selv, i det minste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:47   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg bør kanskje ikke si noe siden jeg lar ungene høre på Jokke.

Nei, da burde du nok klokelig keep it shut.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:50   #20
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Discosanger til 7-åringer

Jeg tror sterkt på å innarbeide all den bra musikken i tillegg til all popmusikken som innarbeides på andre arenaer, så kan de velge den bra når de blir store nok til å skjønne hva som er best. Og da vil de selvsagt mene det samme som foreldrene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no