Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

På båt med småbarn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-08, 14:33   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

På båt med småbarn

Vi snuser litt på å ta med oss ungene på båttur til Kiel i sommer, men det er et par sånne praktiske ting jeg bare må finne ut av før jeg vurderer en sånn tur.

1: Hva slags lugarløsning bør man velge seg når man skal reise med to små barn? Eldsta er 2 1/2 til sommeren, mens minsten er 8-9 mnd.
2: Sitter man på lugaren hele kvelden etter at ungene har lagt seg? I så fall skal jeg sitte i et lite rom fra kl 19 på kvelden... For hva er vel sjansen for at jeg får plass til to barnevogner inne på lugaren så vi kan ha med de... og hva er sjansen for at ungene plutselig skal finne seg i å sove i vognene på kvelden. Her håper jeg noen kan komme på noe lurt
3: Hva finner man på med to så små unger ombor på Kielferga?

jepp, når noen forbarmer seg over meg og opplyser meg litt så skal jeg finne ut om jeg bestiller tur

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 15:05   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På båt med småbarn

Vi reiste til Kiel i fjor sommer med Junior på 2,5 år. Nettopp på grunn av at han ikke kan ligge alene i lugaren valgte vi å oppgradere oss til en fancy smancy commandor lugar, som er et todelt rom, med stue del. Veldig ok og anbefales. Du får ikke to vogner inn på de små lugarene. Vi var på lugaren etter kl 20.00 og orket ikke å prøve å la han sove i vognen. Det er ganske masse bråk ute i fellesområdene, så jeg tror ikke Junior hadde sovnet der.

Dessverre var det Kronprins Harald (tror den het det?) dag - så vi fikk ikke testet ut en av de nye båtene, men denne hadde stort lekerom, kino, flere restauranter og det var fint vær, så vi var mye ute og så på andre båter og skip.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no