Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jobbtur til Barcelona

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 19:57   #1
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jobbtur til Barcelona

Mitt første innlegg
Skal til Barcelona på jobbtur i fire dager til neste uke. Regner med at jeg blir invitert med ut på restaurant på kvelden, men har lyst til prøve å få tid til å se litt av byen også.
Så: Hva er et must å se/gjøre i Barcelona, har såvidt vært innom og sett La Sagrada Familia, men det er også alt. Det blir kanskje tid til litt shopping også, så shoppingtips mottas med glede!

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:25   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobbtur til Barcelona

Det har vært en tråd tidligere om Barcelona. Kanskje du finner noen tips her.
http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=Barcelona

Jeg ønsker deg god tur!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:37   #3
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jobbtur til Barcelona

Takk for svar!
Ser at jeg kommer til å få travle ettermiddager hvis jeg skal komme meg gjennom alt det som tipses om der, får satse på en tur uten jobb snart. (Så fin hund du har i avataren din forresten, har stor svart hund selv, kanskje jeg må bytte avatar)

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no