Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lure julegavetips - del dem!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 01:04   #21
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Hvis jeg hadde fått oppvaskhansker i julegave, så hadde jeg blitt dødelig fornermet
Ellers mye bra idèer her.
Jeg synes jeg har vært lur til mannen i år. Han vil aldri ha noe, og sier han ikke trenger noe. Imidlertid så er det jo bikkjekaldt her, så jeg har kjøpt ham fine skinnhansker med skikkelig lammeull inni. Håper og tror han blir glad for det

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 06:44   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Lommelykt er en flott gave til barn i 3-årsalder, ihvertfall.

Jeg hadde syns det vært kjempe morsomt om f.eks. barna ga meg lommelykt MED batterier. Våre er jo alltid tomme!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 06:47   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Teaterbilletter/konsertbilletter til en fastsatt dato til venner/famili du ser alt for sjelden. Da får dere treftes den kvelden i hvertfall.

Her er vi tre venninner som har begynt å gi slike gaver. Restaurantbesøk, lunsjtreff, teater, kino, øl ... Det vi har funnet ut at er viktig er at giver fastsetter en dato. Ikke åpent gavekort på kino eller teater, det må være til en gitt forestilling, hvis ikke blir det ingenting av...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 07:49   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Hvis man gidder å ordne litt kan dette være en hyggelig gave til venninner eller andre som man vil gi en oppmerksomhet:



Hele oppskriften ligger her.

Genialt!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 09:05   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Jeg har kjøpt inn noen kule sånne handlenett som kan pakkes ned i et hylse og has i håndvesken. Veldig kjekke for å slippe å kjøpe bærepose hver gang man er i butikken og handler.

Også Eva Solo urtepotter. De kan man ha en haug av, de er fine og de kan brukes til noe praktisk. Bare vinn.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 09:40   #26
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Svigermor som elsker hage og har eget drivhus, får i år hagebok, hansker og et artig utvalg med frøposer av litt spesielle planter. Har bestilt over nett, så til sommeren får forhåpentligvis edelweissen hun fikk av meg for to år siden selskap av alpine aster og alperoser fra de tyske alpene

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:39   #27
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Vi har kjøpt boka Ingen jul uten julehefte i julegave til de i den eldre garde som liker heftene.
Vin og en iq-kube og lignende er også en god kombo.

Ah! Den boka var genial! og så billig da! Hadde jeg visst om den før skulle nok mange fått en sånn en, av karane i slekta

Men nå har jeg bestilt en til mannen her i huset iallfall han kommer nok til å kose seg med den

Jeg kjøper alltid masse bøker, man finner jo så mange billige gode bøker! Notabene f eks er RÅ på det syns jeg. I år har jeg, som mange andre år, kjøpt en god del barnebøker til under 50 kr. Min tantejente som elsker grøss og spenning får 3 skumle bøker til 39 kr pr stk blant annet, under treet. Jeg syns alltid det er kjekt å få bøker selv også!

Ett år fikk jeg kokebok og slikkepott fra TW. Det var en kjekk gave!

Ellers kjøper jeg litt sånn "kjedelige" ting på salg, som er kjedelig å kjøpe, men kjekt å få - da snakker vi buff, ullvangsokker, ullundertøy etc.

Platekompaniet er helt rå på gode tilbud på dvder. I år har de masse gavepakninger, f eks får mannen min"back to the futurue 1-3" i en samleboks i julesokken sin. Gode schlagere fra 80 tallet De hadde også f eks alle fast and the furious (4 dvd) i en boks til 99, jason bourne coll. til 99, dexter sesong 1 til 99.. ja mange gode gaver der syns jeg!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 12:51   #28
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!



Bestilte nettopp disse til min bestemor på epla.no Hun lager masse året rundt til alle sine oldebarn og barnebarn, så disse kan hun nok kose seg med å feste på alt hun lager

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 23:04   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Dytter opp denne, for her var det mange gode tips.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:26   #30
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Fotobøker til nærmeste familie

Billetter eller invitasjoner til middag

Reiser heller på tur eller går ut og spiser istedet for å gi gaver til venner. Avtalte det i god tid før jul.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:45   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure julegavetips - del dem!

Ah, jeg likte Cowgirl Cookies! De skal jeg lage min egen variant av og gi til venninner, tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no