Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 10:25   #161
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Da har jeg fått bestilt noe til barna.

Denne til gutten min


Og denne til minstemor og eldstejenta mi på snart 8 år. Håper bare at hun vil passe den i str 122 og at den ikke er for liten.



Også tightsen til minstemor.


Så nå blir dem fine og varme når vi ska feire nyttår Disneyland!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 10:27   #162
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Også denne kjolen til meg selv!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 10:36   #163
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Disse handlet jeg i går - på homeparty. Det var kjempegøy!

De var råfine!!

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 10:46   #164
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Hvordan er skaftevidden på de?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 10:58   #165
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Azi: Den kjolen, til barna dine, hvor har vi kjøpt den?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 11:02   #166
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

www.luca-shop.no

Men du må nok sende mail til dem med bestillingen. Nå har jeg bestilt og betalt så da kan jeg dele ut telefonnr!

63819068

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 11:23   #167
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Disse handlet jeg i går - på homeparty. Det var kjempegøy!

De var dritkule! Hva slags homeparty var det??

 
Gammel 09-11-07, 12:36   #168
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hvordan er skaftevidden på de?

Romslige. De er for vide for meg selv med olabukse oppi, men jeg skal prøve å få lage ekstra hull i hempen slik at jeg får strammet de litt mer inn. Har de på det innerste nå. Kan ta et mål til deg.

Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 12:38   #169
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De var dritkule! Hva slags homeparty var det??

Ei dame her i bygda som har startet opp med å selge klær fra Green-House. Tror de bare selges pr. homepartys. Det var en kjempehyggelig kveld! Må innrømme at jeg møtte opp fordi jeg var nysgjerrig De hadde utrolig mye fint, til forskjellige prisklasser. Støvlettene er av skinn, og det er som tøfler å ha på. Utrolig gode. De har nettside:

http://www.green-house.com/no.html

Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 12:49   #170
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Kjøpte dette også nå! :deppa at mannen ikke kommer seg hjem: + at det var på tilbud!


__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 12:51   #171
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Romslige. De er for vide for meg selv med olabukse oppi, men jeg skal prøve å få lage ekstra hull i hempen slik at jeg får strammet de litt mer inn. Har de på det innerste nå. Kan ta et mål til deg.

Takk, det hadde vært supert. Jeg trenger et par brune støvletter, og det er en konsulent som selger Green House her i byen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 14:08   #172
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Lekekjøkken til lillegutt


Kan jeg spørre hvor du kjøpte det og hva du betalte?

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 14:25   #173
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4


Kjøpt bukse til prinsen
..og body til puddingen i magen...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 18:20   #174
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Nå har jeg trøstehandle masse idag. Siden mannen ikke kom seg hjem i fra nordsjøen og jeg etter mange år skulle på jentekveld og måtte avlyse det. Så jeg følte at jeg har hatt god grunn til å shoppe litt.




__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 18:25   #175
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Skjønner godt at du ble suffet Azi, litt plaster på såret må til.

Jeg har kjøpt dette skjørtet og det er kjempefint på. Ikke så uanstendig kort heller.


Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 18:27   #176
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Skjønner godt at du ble suffet Azi, litt plaster på såret må til.

Jeg har kjøpt dette skjørtet og det er kjempefint på. Ikke så uanstendig kort heller.


Å, dette skjørtet er nydelig. Lurer på om jeg skal droppe innom Cornelias hus i kveld
Takk for svar Jålebeinet


Sist redigert av Snill & grei : 09-11-07 kl 18:45.
Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 18:30   #177
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

ÅÅ skjørte var skikkelig lekkert!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 19:24   #178
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.633
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Det har jeg også, og har brukt det MASSE. Men det er stort i størrelsen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 19:26   #179
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Ååå, det skjørtet var kjempefint! - Sjelden jeg sier det om OM altså! (men denne kolleksjonen er den fineste jeg har sett så langt)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 09-11-07, 20:40   #180
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Kan jeg spørre hvor du kjøpte det og hva du betalte?


Det er kjøpt på barnas hus på tilbud til 599.

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no