Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Snart for lange øyenvipper!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 12:19   #121
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det er legemiddelsubstanser i serumene.
Svenske myndigheter har analysert 26 serum, 1/3 av dem (inkl. Neulash ny og gammel formulering) inneholdt prostaglandinanaloger som inngår i reseptpliktige legemidler mot høyt trykk i øyet. Det er omsetningsforbud på mange serum i Sverige.

Hadde igrunn vært intressert å vite hvilke serum som det ikke inneholdt prostaglandinanaloger... Og om de virker også.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 15:54   #122
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Hva er dette prostaglanettellerannet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:02   #123
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva er dette prostaglanettellerannet?

Prostaglandiner finnes hvertfall i sperm. http://sml.snl.no/prostaglandiner.
Prostaglandinanaloger er vel stoffer som skal ligne på prostaglandiner?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:16   #124
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Prostaglandiner finnes hvertfall i sperm.

Ikke rart det kan svi i øynene da...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:19   #125
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Ikke rart det kan svi i øynene da...

Men kanskje enklere tilgjengelig for de fleste, samt at det ikke er kunstig framstilt!? For ikke å snakke om at det er mye billigere da gitt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:29   #126
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Men kanskje enklere tilgjengelig for de fleste, samt at det ikke er kunstig framstilt!? For ikke å snakke om at det er mye billigere da gitt!

Ja, det er jo bare å teste ut, er jo ikke sikkert det er alle det svir i øynene på.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:31   #127
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Det er muligens mindre flaut å komme til legen med allergisk reaksjon på øynene pga. sæd, enn vippeserum? Da kan man i det minste skylde på et kreativt sexliv, og det skal jo være bra å ha, har jeg hørt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:32   #128
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Men for menn som begynner å bli tynne i håret kan det jo sikkert ikke skade å teste det ut. Hvorfor har ingen kommet på det før?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:32   #129
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg mener jo sæd hadde en nokså heftig effekt på håret til Mary, i "Alle elsker Mary".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:33   #130
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg mener jo sæd hadde en nokså heftig effekt på håret til Mary, i "Alle elsker Mary".

Ja, hun fikk jo skikkelig Kate Gulbrandsen-sveis.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 16:55   #131
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Tar opp denne igjen. Har nå prøvd sanne greia fra Elizabeth Arden fordi jeg fikk den av min mor som ikke gadd styre med det likevel. Har brukt den5 uker uten effekt. Har glemt det 3-4 ganger. Noen som har prøvd den? Er Stimulash bedre, tro? Skal jeg gidde å prøve en ny når denne ikke har virket?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:30   #132
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Tar opp denne igjen. Har nå prøvd sanne greia fra Elizabeth Arden fordi jeg fikk den av min mor som ikke gadd styre med det likevel. Har brukt den5 uker uten effekt. Har glemt det 3-4 ganger. Noen som har prøvd den? Er Stimulash bedre, tro? Skal jeg gidde å prøve en ny når denne ikke har virket?

Jeg har brukt Elizabeth Arden siden desember, vil gjerne tro at den virker, men er egentlig usikker. Glemte det berømte før etter bildet. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:34   #133
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.021
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg bruker Mary Kay sin. I går måtte jeg klippe noen av de nedre øyevippene for et par av de var alt for lange. Og nei, jeg har ikke serum nede, men noe må jo tydeligvis smitte over.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 19:02   #134
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Hmm. Tar jo på oppe og legger meg. Men vasker ansiktet på morgenen. Får prøve litt til, men når den er tom får jeg ev prøve et annet merke. Er det noen som IKKE har merket forskjell av den andre, feks Neulash/ stimulash?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 22:51   #135
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Kan noen gi meg en link til der de selger sånne greier til 200 kroner?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 22:55   #136
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg merket ikke noe særlig effekt av Stimulash.

:Bill.mrk: korte og stutte øyevipper:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 06:51   #137
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg bruker fremdeles Stimulash, og får fine og lange vipper.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 11:11   #138
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg brukte NeuLash sin gamle og den var helt fantastisk. Fikk tykke og lange vipper, noe jeg aldri før har hatt.
Kjøpte den nye, og den virket ikke i det hele tatt. Møkk..

Så nå er jeg tom for den gamle, og har nesten ikke vipper lenger. Sørgelig.
Kanskj ejeg skal prøve Stimulash? Har bare følelsen av at den er i samme sjanger som Neulash sin nye..

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 18:15   #139
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg sluttet, de ble FOR lange. Så nå synes jeg de er altfor korte, og har tenkt å starte igjen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 21:04   #140
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg sluttet, de ble FOR lange. Så nå synes jeg de er altfor korte, og har tenkt å starte igjen.

Hvilken brukte du da?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no