Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 23:04   #401
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Den nye Bettan! (Hun har i hvert fall deltatt i norsk finale flere ganger, har hun ikke?)


Hva? Kaller du meg svorsk?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:04   #402
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Noen her mente at Plumbo bæsjet seg ut ved å nevne "Gjemselund", i stedet for "Hjemme best"?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:04   #403
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har også en bestefar som reiste på sjøen da, forresten. men... mer sånn oppover mot island, om jeg ikke husker feil. Og island er vel egentlig bare "gamle norge" og ikke helt utenlandsk...

Som lokalkjent - Synes du da det er rasisme eller ikke når NRK nå hele tiden snakker om problemer med pakkisen?

  Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:05   #404
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har også en bestefar som reiste på sjøen da,

Kanskje vi er i slekt?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:06   #405
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Hurra for Tooji!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:06   #406
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.945
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Som lokalkjent - er det rasisme eller ikke når NRK nå hele tiden snakker om problemer med pakkisen?

Ikke at jeg har fått med meg at de snakker om det hele tiden, men..

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:08   #407
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ikke at jeg har fått med meg at de snakker om det hele tiden, men..

Iprogrammet etter MGP var det dundre meg oppe flere ganger altså.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:10   #408
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Som lokalkjent - Synes du da det er rasisme eller ikke når NRK nå hele tiden snakker om problemer med pakkisen?

Det har jeg visst i liten grad tatt stilling til....

*en anelse lite nyhetsoppdatert, dersom dette er noe som hele tiden snakkes om for tiden*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:11   #409
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Ser ut som det er verst lengst nord.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:12   #410
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kanskje vi er i slekt?

Kanskje det?

Og som sånne "med slekt sikkert der ute" så kan vi med stytke uttale oss om at "ola normann" ikke er det "sånne normenn som oss liker" og hey, resten av landet er enig med oss. Når de bare fikk tenkt seg om.

Småskremme oss med å sende dem til "gullfinale", men når alt kommer til alt, så gikk det heldigvis ikke så ille.

Mave har visst åpenbart krøpet sammen i fosterstilling eller noe? (Eller så har jeg oversett henne i det siste?)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:13   #411
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ser ut som det er verst lengst nord.

Og lengst i nord i Norge er samene. Som jeg med større overbevisning nesten kan påberope meg å ha aner fra. Sånn nesten i alle fall. i alle fall har tanta mi det, men så er hun bare halvtanta mi da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:14   #412
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Nananananana STAY! :sklir inn fra sidelinjen:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:15   #413
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og lengst i nord i Norge er samene. Som jeg med større overbevisning nesten kan påberope meg å ha aner fra. Sånn nesten i alle fall. i alle fall har tanta mi det, men så er hun bare halvtanta mi da.


Og så må jeg egentlig lure på hvordan i all verden dette egentlig er det minste "relevant"...

Men, det blir jo litt kjekt å se de internasjonale sendingene likevel da, jeg hadde kommet til å boikotte det om plumbo hadde representert oss, altså!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:15   #414
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Mave har gjemt seg i ett hjørne og vugger frem og tilbake mens hun sier Nei, nei, nei! eller som hun sa selv Føkkføkkføkk.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:20   #415
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Mave har gjemt seg i ett hjørne og vugger frem og tilbake mens hun sier Nei, nei, nei! eller som hun sa selv Føkkføkkføkk.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:22   #416
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men kan noen snart fortelle NRK at Per Sunnes ikke er noe å ha på TV. :kvalm:

Synes han blir verre og verre jeg, få heller tilbake Jostein Pedersen sier jeg bare.

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

I fjor så sendte vi en kenyaner, og i år en iraner.

Jada, og Rybak var hviterusser, Bettan svorsk og var det ikke noen fra Irland involvert i Nocturne da? Og jammen sendte vi Stig van Eejk også. :tsktsk:

I kveld vant virkelig den beste sjansen vår til å vinne i Baku. Jeg likte forøvrig alle de andre som kom til gullfinalen også jeg, til og med køntri og Plumbo. :zen:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:23   #417
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012



Næh. Jeg tru'kke han vinner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:23   #418
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Takk og lov for at Plumbo ikke vant! Mamma og jeg liker ikke de gutta der, sa 4-åringen da de kom på scenen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:24   #419
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og så må jeg egentlig lure på hvordan i all verden dette egentlig er det minste "relevant"...

Men, det blir jo litt kjekt å se de internasjonale sendingene likevel da, jeg hadde kommet til å boikotte det om plumbo hadde representert oss, altså!

Bare vent, sier jeg. En dag vil komme da du også har barn på rundt ti år og må følge med på MGP enten du vil eller ikke. Og da. Da er jeg ferdig.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:26   #420
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Norge er jo et lite, åpent land i en internajosnal verden, så klart vi sender våre... vel, internasjonale, ekte, nordmenn? Ekte normenn ER internajsonale, må vite.

Eller noe sånn.

sier hun som egnetlig er gjennomnorsk, til tross for fisker-bestefar.
Og mannen minner meg på at jeg skulle legge meg tidelig. Tidelig. Altså, han begynte å mase om det for en time siden eller noe sånn.

Jeg tror jeg halvsover her jeg sitter. Reise seg? Pusse tenner? Sove? Vel, SOVE kan jeg gjøre her....?

Men, atte, jo, det var en fin vinnersang, flink fyr. Ikke heeeeeelt så Zen at jeg klarer helt like den plumbo-sangen, rip-off eller ei, den traff ikke helt meg i hjerterota akkurat. Men, ellers ikke så ille gullfinale-folk, nei.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no