Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Noen som har sett General Mini Portion i det siste?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-14, 15:23   #1
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Spørsmål

Noen som har sett General Mini Portion i det siste?

Jeg har hatt snusestopp det siste halvannet året pga svangerskap og amming, men nå da jeg tenkte å unne meg en liten en igjen, så ser det ut til at yndlingssnusen er ute av markedet!? Har vært på 4 forskjellige butikker i Trondheim, men ingen som har den.

Det er denne typen det er snakk om: http://www.buysnus.com/snusbrand/Gen...i_Portion.aspx

Noen som bruker denne og kan tipse om kjeder eller steder som fortsatt har den i sortimentet? Jeg vil ha liten og nett snus som ikke synes, men som ikke smaker lakris el noe annet dill!

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 15:29   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett General Mini Portion i det siste?

Du må dra til Storlien sikkert....
Har ikke Narvesen på byhaven fortsatt et godt utvalg av tobakk (de overtok vel deler av sørensen som i sin tid var tobakksforeningen i byen) Jeg er lite troverdig kilde, i all den tid jeg ikke røyker/snuser selv.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no