Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 23:27   #421
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.



Næh. Jeg tru'kke han vinner.


Sa hun tøft for å trøste seg selv.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:27   #422
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.609
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bare vent, sier jeg. En dag vil komme da du også har barn på rundt ti år og må følge med på MGP enten du vil eller ikke. Og da. Da er jeg ferdig.

Den dagen kommer da altså åpenbart om rundt seks-sju år. Da er Knerten rundt ti. Og jeg må se på.

Men jeg tviler likevel sterkt på at hvorvidt det bor samer i nordnorge, hvor min bestemor bodde, er relevant, den dagen også. I forhold til pakkis, som muligens er på island? Om du er ferdig, eller ei

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:30   #423
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.609
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.



Næh. Jeg tru'kke han vinner.

Skal vi se, denne må vi lagre en plass, så vi har den når det blir aktuelt....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:32   #424
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bare vent, sier jeg. En dag vil komme da du også har barn på rundt ti år og må følge med på MGP enten du vil eller ikke. Og da. Da er jeg ferdig.

Næsj. Eldstemann har besøk av en kamerat. De sitter i tv-stua med hver sin laptop.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:33   #425
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Heiet jo på Plumbo på grunn av personlige referanser, men Tooji var jo desidert den beste. Får litt Rybak feeling av han. Spontan, morsom og full av fart. Sangen er også lett å like, så han kommer nok ganske greit ut av det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:37   #426
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.609
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Næsj. Eldstemann har besøk av en kamerat. De sitter i tv-stua med hver sin laptop.

Planen er altså at innen det har gått disse nevnte 6-7 årene, bør jeg ha anskagget tv-stue. Og flere ekstra lap-top, eller hva nå enn som er normaltr av datatekniske greier når den tid kommer.

Eller, muliges bare en stooooor bolle potetgull. Og fortsatt "se" gp med FP som kommentator Jeg er nemlig helt istand til å ikke få med meg et eneste innslag, selv om tv'n står på. Det har jeg gjort i to delfinaler i år. Tvæn sto på, også leste jeg heller det dere kommenterte I dag kom den ikke på før til "gullfinalen", av mer praktiske årsaker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:46   #427
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Planen er altså at innen det har gått disse nevnte 6-7 årene, bør jeg ha anskagget tv-stue. Og flere ekstra lap-top, eller hva nå enn som er normaltr av datatekniske greier når den tid kommer.

Eller, muliges bare en stooooor bolle potetgull. Og fortsatt "se" gp med FP som kommentator Jeg er nemlig helt istand til å ikke få med meg et eneste innslag, selv om tv'n står på. Det har jeg gjort i to delfinaler i år. Tvæn sto på, også leste jeg heller det dere kommenterte I dag kom den ikke på før til "gullfinalen", av mer praktiske årsaker.

Vel... Vår tv-stue er egentlig ingen stue, men et soverom vegg i vegg med stuen vår. Og laptopen er min. Jeg surfer med mobilen min.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 00:20   #428
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Syns vel Tooji hadde den beste låta og fortjente å bli sendt til Baku.

Og naturligvis har en stortingsrepresentant fra FrP vært ute på facebook og kommentert dette: "Og igjen sender Norge søppla si til MPG ....jaja, intet nytt med andre ord..."

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 00:29   #429
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Ja, det er visst ikke alle i min facebookfamilie som er like intelligente heller ser jeg dessverre:

Sitat:

Tror nok plumbo tenkte jævla moccamenn nå!
Je blir flau av og væra norsk da vi skal sende utenlendinger i granprix, fyfaen OLA NORMANN representerer hele norges land!
Det er en skam hvis dissa moccamennene skal representere Norge i en finale!!!!

Plumbo!!!!!♥

Jeg svarte:
Heller en søt NORSK moccamann som fenger, enn Plumpo (ja, med p for anledningen) som har stjålet meste av låta.

Skulle svart så mye mer, men jeg gidder ikke å engasjere meg resten av kvelden, for vennegjengen er tydligvis i samme heiagjeng.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 00:41   #430
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Svigersøster #1 - Åh, han Tooji var jo så pen!
Svigersøster #2 - Ja, mye penere enn Didrik.
Svigerbror - Hah! Vedder på at dere ikke husker låta engang.
Svigersøster #2 - "I will be popular, I will be popular...."

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 00:50   #431
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Svigersøster #1 - Åh, han Tooji var jo så pen!
Svigersøster #2 - Ja, mye penere enn Didrik.
Svigerbror - Hah! Vedder på at dere ikke husker låta engang.
Svigersøster #2 - "I will be popular, I will be popular...."

Herlig!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 01:02   #432
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Heia Tooji! Det var jo den kuleste låten uten tvil.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 01:05   #433
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Syns vel Tooji hadde den beste låta og fortjente å bli sendt til Baku.

Og naturligvis har en stortingsrepresentant fra FrP vært ute på facebook og kommentert dette: "Og igjen sender Norge søppla si til MPG ....jaja, intet nyttmed andre ord..."

Hm. Da burde vi jo sendt ham i stedet da.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 01:18   #434
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Svigersøster #1 - Åh, han Tooji var jo så pen!
Svigersøster #2 - Ja, mye penere enn Didrik.
Svigerbror - Hah! Vedder på at dere ikke husker låta engang.
Svigersøster #2 - "I will be popular, I will be popular...."

Heia Sverige, liksom....

Popular er da so last year....

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 01:31   #435
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Heia Sverige, liksom....

Popular er da so last year....

Tydeligvis ikke i Norge. I ESC-forumverden har Tooji allerede fått kallenavnet Eric Saade 2.0, at vi sender et bidrag som minner ubehagelig mye om svenskenes i fjor har blitt lagt merke til, på en negativ måte.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 01:58   #436
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Tydeligvis ikke i Norge. I ESC-forumverden har Tooji allerede fått kallenavnet Eric Saade 2.0, at vi sender et bidrag som minner ubehagelig mye om svenskenes i fjor har blitt lagt merke til, på en negativ måte.

Ja, det er jeg helt enig i. Har slekt i sverige, og vi diskuterte allerede i januar når de friga melodiene, at Tooji var veldig lik Erik Saade. Misforstod dialogen din, tydligvis...

Det henger på greip at Tooji har skrevet sang/melodi med 2 svensker...

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 02:12   #437
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Ja, det er jeg helt enig i. Har slekt i sverige, og vi diskuterte allerede i januar når de friga melodiene, at Tooji var veldig lik Erik Saade. Misforstod dialogen din, tydligvis...

Det henger på greip at Tooji har skrevet sang/melodi med 2 svensker...

Norge ga vel svenskene 12 poeng i fjor, så Ola Nordman (tjihi!) liker tydeligvis svenskepop ppgitt: Ikke et vondt ord om Tooji, han fremstår som en sympatisk, oppegående, engasjert og smart ung mann, men dette bidraget stinker kjøttbullar lang vei. Jeg tror vi kan ende opp temmelig skuffet når resten av Europa gjennomskuer at vi sender en blåkopi av hva svenskene sender i fjor. Likevel, av årets bidrag var det Toojis låt som hadde det største potensialet internasjonalt, men jeg tror ikke det er godt nok.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 02:31   #438
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.527
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg fikk med meg gullfinalen, og pga en kommentar var jeg nødt til å stemme på vinneren, det var forsåvidt greit siden han var den desidert kjekkeste. Sangen husker jeg ikke helt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 07:38   #439
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Tydeligvis ikke i Norge. I ESC-forumverden har Tooji allerede fått kallenavnet Eric Saade 2.0, at vi sender et bidrag som minner ubehagelig mye om svenskenes i fjor har blitt lagt merke til, på en negativ måte.

Pøh, det kommer nok til å snu, når de ser at Tooji er en Alexander Rybak-kopi innerst inne, og ikke en arrogant surpomp. Jeg kan forresten ikke huske at Eric Sade hadde slike rytmer og en slik dans som Tooji. Det meste av disse greiene er jo kopier av ett eller annet innen musikk- eller Eurovision-verdenen, det er sjelden det er særlig originalt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 08:14   #440
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Tydeligvis ikke i Norge. I ESC-forumverden har Tooji allerede fått kallenavnet Eric Saade 2.0, at vi sender et bidrag som minner ubehagelig mye om svenskenes i fjor har blitt lagt merke til, på en negativ måte.

Ja, men samtidig var det også mange av dem som likte Tooji ganske godt, og som syntes det ville være galskap å sende noen andre når han var et av alternativene. For øvrig var det en del som likte Plumbo overraskende godt også, så det kan jo hende hele det internasjonale EEC-miljøet var på en gedigen snurr i natt.

Jeg håper, som Kanina, på at Toojis positive utstråling skal gjøre underverker. Noe slikt manglet Saade fullstendig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no