Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du rotter er motbydelige?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 18:05   #1
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes du rotter er motbydelige?

Jeg har fotografert familiens høyt elskede kjæledyr Ely i dag, og det slår meg at noen kan finne en sånn liten skapning frastøtende?

Hva synes du om rotter? Jeg snakker ikke om kloakkrotter, men kjæledyrsversjonen - er det virkelig mulig å se på dem som totalt avskyelige?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ely.jpg (188,8 KB, 132 visninger)
malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:07   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg synes det er helt rart at noen kan synes rotter er motbydelige. Ja, de kan være smittebærere men motbydelige av utseende er de da virkelig ikke. Kjempesøt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:07   #3
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Overhodet ikke. Hadde selv rotter i tenårene, og hadde vi ikke hatt katt hadde vi nok hatt det nå også. Selv om jeg nå i voksenalder foretrekker ørkenrotter på grunn av lukten. Rotter lukter, og det er mye burstell involvert. Men maken til tamme, flotte kjæledyr. :løøv:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:07   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Rotter er rotter, selv om jeg skal tilstå at kloakkrotter er enda mer vemmelig enn kjæledyrrotter.
Til og med små skogmus er nok til å få meg til å hyperventilere og ta til tårene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:08   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Nei, jeg har ikke problemer med kjæledyrrotter. Ikke laboratorierotter heller, de er ganske søte og snille. Jeg håper dog at jeg slipper å få ville rotter i hus, de sprer smitte og er ikke spesielt hyggelige.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:09   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Kjæledyrrotter er kjempesøte, de er jo veldig renslige også.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:15   #7
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg syns rotter er søte jeg!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:16   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Å, fin! Jeg skal ærlig innrømme at jeg var skeptisk da jeg møtte mannen og han hadde rotter som kjæledyr, men jommen ble jeg ikke skikkelig glad i de små trollene da de flyttet inn til oss. Måtte stadig inn og prate med dem og legge inn mat og godbiter, og var skikkelig lei meg da de døde. Vi skal ikke ha nye nå siden vi skal ha baby, men har snakket om at når vi har større barn er det kjæledyr vi kan vurdere å anskaffe igjen. Jeg tror det mange synes er ekkelt er halen? Vet ikke, jeg synes i hvert fall de er søte nå.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:17   #9
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ikke et dyr jeg selv kunne tenkt meg å ha, men slettes ikke motbydelig. Søte såtasser, som helt sikkert gir mye glede til de som har dem.

Ville rotter får jeg litt hetta av. Ikke pga utseende og slikt, men pga nærværet. Det er smådyr som kan gjøre skade på hus, og de er smittebærere. Altså ikke et dyr jeg ønsker å ha tett innpå.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:17   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.171
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Nei, rotter er fine dyr, og tamrotter er jo veldig flotte, jeg skulle gjerne hatt et par selv. Jeg liker ikke "kloakkrotter" av helsegrunner, men er de friske og med fin pels, så er de jo fine dyr de også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:19   #11
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Rotter er jo bare søte de.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:22   #12
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Helt grusomme. Har traumer etter å ha sett rotter i Bangkok som spiste halene av kattene...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:22   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ville rotter er motbydelig, men kjæledyrrotter er nesten litt søte. (Foretrekker marsvin)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:24   #14
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ekle pga halen!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:24   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg synes de er skjønne. Har hatt to hetterotter tidligere, og det er fascinerende skapninger. Så nei - ikke motbydelige i det hele tatt.

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:26   #16
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Jeg synes rotter er kjempesøte!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:27   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.875
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ja, men det skal sies at jeg ikke er særlig begeistret for dyr generelt heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:28   #18
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Kjæledyrrotter er helt greit, men villrotter er ekle.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:28   #19
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ikke noe jeg forbinder med kjæledyr. Rotter er rotter for meg. Respekterer at andre har ett annet syn, men jeg synes de er vemmelige.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:32   #20
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.095
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Kjæledyrrotter er søte. Kloakkrotter, not so much.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no