Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-24, 17:35   #681
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Vi ryddet vekk jula i går, tok den siste lysende nissen på trappa i dag som hadde fryst litt fast. Jeg har også utelysene oppe fremdeles, tipper vi tar de når det blir litt mildere ja. Mannen hadde store problemer med å få løs ledningen til den STORE nissen på luftebalkongen siden alt hadde fryst fast under is/mye snø. Men den er 2,4 meter høy og bør fjernes godt uti januar.

Kjøpte noe nytt lys til å ha på «redskapsskjulet» i Hagen neste jul, på halv pris på halv pris på nille. Blir spennende.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-24, 18:01   #682
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2023

Fikk omsider båret ned treet og siste kasse med pynt i dag. Veldig deilig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-24, 18:38   #683
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Har fått ned noe, men min faste medhjelper, mellomste, ble nettopp hentet fra overnatting så det er nok noe som står til 20. Dag jul her mistenker jeg. Nå må vi spise og legge yngste så får vi se hva vi orker og rekker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-24, 15:48   #684
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

21. Dag jul og endelig er julen pakket ned. Det gjenstår 0 bære inn kona fra trappa og ta inn kransen, det får jeg gjøre før jeg glemmer det. Men treet er høstet og nisser pakket i kasser. Enten står det en jule-kasse nede under trappen som ikke kom opp da man en tok opp alle kassene sist helg når vi begynte, eller så er det noe annet merkelig. For jeg fikk slett ikke plass til all pynten og endte med ei kasse mer enn jeg hadde tenkt. Jeg hadde kjøpt et par små plastkasser til diverse, som endte med julepynt. Greit nok, nå må bare alt bæres ned under trappen.

Kombinasjonen av syke barn og voksne uten helt tipp-topp form så ble det sånn. Men nå har vi i det minste ikke tre og nisser i stua lenger. Eller jo, noe, i form av passer da, men det forsvinner i løpet av kvelden , nå er det bare på tide å spise middag så vi rekker ikke hele den jobben før maten er klar. Men litt skal jeg nok få ned også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-24, 17:25   #685
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg tok hele ryddingen i går. 20. dag Knut kom ikke å hjalp til, så vi måtte gjøre alt selv.

Vaskemask8nen går jevnt og trutt og vasker alle duker og alt med seg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-24, 21:18   #686
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Ingen Knut her heller, men fikk delvis help av ungene.

Vaskemaskinen må kjøre noen runder med duk etc også ja. Før desember.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no