Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-16, 20:05   #21
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Svart, pen bukse (med vide eller smale ben som det passer deg best), høye hæler og en en bluse i silke eller annet blankt stoff.

Som denne, denne, eller denne?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 20:11   #22
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Svart, pen bukse (med vide eller smale ben som det passer deg best), høye hæler og en en bluse i silke eller annet blankt stoff.

Som denne, denne, eller denne?

Takk for tips, de skal jeg sjekke ut.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 20:46   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Den rosa toppen var fint, hvis du har svart smal bukse, svarte sko med høye hæler og litt annen pynt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 20:55   #24
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Rosa utgår for min del da, men var andre fine der.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 21:30   #25
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Jeg ville tatt turen innom Oasis i Trondheim. De har ofte fine topper/bluser i design som fint kan funke til bryllup. Hjelpsomme er de også, det er iallefall min erfaring.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 21:45   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Kanskje en bukse ala denne kunne vært noe?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 21:51   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Med en nøytral penbukse og en skikkelig fest-topp, så tror jeg det kan bli pent. Det var hvitskjorta som gjorde at det ble jobb og ikke fest.

En silke/silkeaktig topp med store smykker?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:00   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Hva med å se etter en smal dressbukseaktig bukse, i viskosestoff feks og en glitrende topp eller noe og et sjal over?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:02   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Be om hjelp i butikk er mitt tips. Kanskje Fransa eller B-Young kan ha noe?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:21   #30
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Jeg ville tatt turen innom Oasis i Trondheim. De har ofte fine topper/bluser i design som fint kan funke til bryllup. Hjelpsomme er de også, det er iallefall min erfaring.

Ja, der kan jeg prøve ja

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Med en nøytral penbukse og en skikkelig fest-topp, så tror jeg det kan bli pent. Det var hvitskjorta som gjorde at det ble jobb og ikke fest.

En silke/silkeaktig topp med store smykker?

Det er ikke en hvitskjorte, men en kremfarget topp uten ermer. Men ser likheten. Store smykker utgår, men silkeaktig topp kan fungere.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva med å se etter en smal dressbukseaktig bukse, i viskosestoff feks og en glitrende topp eller noe og et sjal over?

Ja, tror det må bli noe slikt, men ikke noe sjal.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Be om hjelp i butikk er mitt tips. Kanskje Fransa eller B-Young kan ha noe?

Spørs om jeg må krype til korset å gjøre det. Liker ikke at andre skal finne klær til meg i butikken, men det er nok verdt et forsøk.


Løve: ja, en slik bukse kan fungere. Hvor?


Dere begynner kanskje å skjønne at jeg virkelig sliter med å pynte meg, spesielt når det er "forventet" at det skal være feminint.


Sist redigert av Luvi : 27-08-16 kl 22:26.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:25   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Skrev du at du bodde i Trondheim? Der er jo Carma. Har tidligere fulgt de på Facebook, de har sikkert en fin topp som passer. Sjekk utvalget i en sånn type butikk.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:30   #32
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Skrev du at du bodde i Trondheim? Der er jo Carma. Har tidligere fulgt de på Facebook, de har sikkert en fin topp som passer. Sjekk utvalget i en sånn type butikk.

Carma kan jeg også prøve. Trolig en høyere prisklasse enn jeg ønsker, men kan jo se etter bare bluse der.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:34   #33
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.



Løve: ja, en slik bukse kan fungere. Hvor?


Dere begynner kanskje å skjønne at jeg virkelig sliter med å pynte meg, spesielt når det er "forventet" at det skal være feminint.

På miinto;http://www.miinto.no/p-625677-sort-j...erg-dressbukse

Kan jo være at den finnes i butikk også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 22:40   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Denne var jo midt i blinken da, og da trenger du ikke være redd for å ikke ha pyntet deg nok. Kuul.
http://www.miinto.no/p-620763-hvit-b...e-birger-hanao

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 23:33   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Jeg synes det finnes veldig mye fint på Etsy, som skiller seg fra det man får ellers. Men da må man selvsagt ha tid til å få det sendt.

Hvordan hadde det f.eks vært med en bukse i denne stilen, med en fin overdel til?


Eller denne?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 07:47   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Jeg tror også du egentlig kan ha nesten hvilken som helst pen sort bukse, så lenge du kjører glam på toppen. Og ikke dressjakke, bruk heller et sjal eller lignende hvis du må.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 07:58   #37
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Finn noe du selv føler deg fin i og ikke utkledd. Ja, man blir flott med høye hæler og store smykker, men det hjelper ikke hvis du føler deg ukomfortabel og utkledd.

Finn noe du føler deg flott i selv, så vil du føle deg vel og det skinner igjennom.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 10:01   #38
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Tusen takk for alle tips, folkens. Må da tro at jeg ender opp med noe som er ok både for meg selv og passende for bryllup til slutt.

Om jeg ikke skal ha dressjakke /blazer så må jeg finne en lekker topp med lange armer. Tenkte jeg skulle prøve å be stille noen av forslagene dra Zalando, de har vel ganske rask levering?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 10:05   #39
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Tusen takk for alle tips, folkens. Må da tro at jeg ender opp med noe som er ok både for meg selv og passende for bryllup til slutt.

Om jeg ikke skal ha dressjakke /blazer så må jeg finne en lekker topp med lange armer. Tenkte jeg skulle prøve å be stille noen av forslagene dra Zalando, de har vel ganske rask levering?

Ja, Zalando er raske. Lykke til!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 10:08   #40
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg antrekk (bukse og topp) som passer til bryllup

Har forresten glemt å nevne at dresskoden er dress, så jeg slipper unna med noe som er mindre formelt enn de mest blingede atrekkene, heldigvis.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no