Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-12, 12:35   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Har dere noe godt tips til en felles gave som er fin å gi? Har blitt tipset om sengesett i en annen tråd og det synes jeg forsåvidt var et kjekt tips, men har dere noen andre tips på lager? Jeg ville selv blitt glad for sengesett, blir folk flest det eller synes man gjerne at det er en kjip gave? De blir henholdsviss 35 og 40 år.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:37   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opplevelse? Kino eller teaterbilletter? Hotellhelg i egen by? Gavekort på ettellerannet de interesserer seg for?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:38   #3
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Vi skal gi gavekort på 1000,- til samme anledning. De ønsker seg visst telt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:39   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Jeg og sambo feiret sammen og fikk mest gavekort eller penger ørenerket til opplevelser sammen med giver (middag, kino og teater). Sengesett er fint om du vet størrelsen.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:41   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vi skal gi gavekort på 1000,- til samme anledning. De ønsker seg visst telt.


Nå ble jeg nesten litt sånn med det samme: Men jeg antar det er snakk om en tilsvarende fest med andre mennesker en helt annen kant av landet.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:42   #6
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Enjoyment Kit!
Man tager en passe stor eske og putter oppi en flaske god drikke, litt snop, litt interne morosaker, et par filmer eller hva-som-helst annet man tror vedkommende vil like. Personlig innpakning og kort. Dette pleier å slå an.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:42   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Sengesett er fint om du vet størrelsen.

Tja, der sier du noe jeg ikke har tenkt på.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:44   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Jeg rekker forøvrig ikke inn til byen for å handle billetter av noe slag, selv om det var supre tips. Festen er nemlig i kveld og jeg har litt å forberede. Damn, jeg er skikkelig dårlig på gaver, altså.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:46   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Du kan kjøpe gavekort på billettservice på nett, de skal bare skrives ut.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:51   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Nå ble jeg nesten litt sånn med det samme: Men jeg antar det er snakk om en tilsvarende fest med andre mennesker en helt annen kant av landet.

Hehe, vi skal i 30 + 40 års lag. Ikke denne helgen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:54   #11
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Du kan kjøpe gavekort på billettservice på nett, de skal bare skrives ut.

Da trenger jeg en skriver. Nei, jeg skal sannelig sjekke hva jeg kan få tid til i dag altså, for kinobilletter synes jeg kan være en kjekk gave, men da men noe i tillegg tenker jeg.

Kom gjerne med flere tips.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:55   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Er det forresten dust å kjøpe noe godt å drikke til de fra polet i gave? Det ville vært det enkleste om jeg fant ut hva de liker, men ikke nødvendigvis en god bursdagsgave, eller?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:57   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Er det forresten dust å kjøpe noe godt å drikke til de fra polet i gave? Det ville vært det enkleste om jeg fant ut hva de liker, men ikke nødvendigvis en god bursdagsgave, eller?

Det er da en kjempefin gave, til folk som liker det! Jeg fikk champagne fra ganske mange av gjestene i 40-årsdagen min.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 13:21   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Kinobilletter og eventuelt en flaske vin.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 13:25   #15
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Jeg blir veldig glad for ting som kan "brukes opp", som billetter, opplevelser, god mat og drikke. Sengesett, pledd og andre ting har vi nok av, men jeg synes ikke det er en kjip gave prinsippielt. Det er bare begrenset hvor mange man trenger.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 13:25   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Vi feiret dobbeltbursdag nylig, og vi fikk kunst, vin, vinglass, nye lekre håndklær, kurver med mat og vin og ny gryte. Vin er en ypperlig gave til folk som har alt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 13:37   #17
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Også MÅ man jo ikke nødvendigvis gi en fellesgave fordi de feirer sammen, det er helt OK å gi hver av dem en personlig gave

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 14:39   #18
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Også MÅ man jo ikke nødvendigvis gi en fellesgave fordi de feirer sammen, det er helt OK å gi hver av dem en personlig gave

Nei, det er sant. Men jeg tenkte det var letter å tenke ut en felles gave, enn to forskjellige.


Uansett, gave er kjøpt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 15:08   #19
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Felles gave til samboerpar som feirer stordager sammen

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Er det forresten dust å kjøpe noe godt å drikke til de fra polet i gave? Det ville vært det enkleste om jeg fant ut hva de liker, men ikke nødvendigvis en god bursdagsgave, eller?

Man får kjøpt gavekort på vinmonopolet også, hvis du er usikker på hva de liker.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no