Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Årets matnyheter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-21, 20:33   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Årets matnyheter

Det var vært slipp av nyheter i matbutikken. Jeg ser i en annen tråd at det er flere enn meg som bare må teste nyhetene.

Hvilke nyheter har du testet, og likte du dem?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 20:35   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets matnyheter

Jeg kan jo begynne selv, med min høyst subjektive vurdering.

  • Fredagspizza Grandiosa
    Næææh, chipsen var faktisk helt grei, men jeg likte ikke helt kjøttdeigen og sausen.
  • Cheese doodles med sjokolade
    Absolutt et dårligere alternativ enn doodles og sjokkis hver for seg
  • Melkesjokolade med brownie
    Ja, yummi!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 20:37   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets matnyheter

Vi har testet ostepop med sjokolade. Det var som en kjipere versjon av Smash.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 20:57   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets matnyheter

Vi testet Minde eller Nidar mørk sjokolade, vegansk.
Smakte høgg, av 5 folk var det ingen av oss som likte det. Kastet de.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 21:17   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets matnyheter

Vi har smakt saft fra Lerum, de to eksotiske. Veldig gode!
Cafe cookies Oreo - også gode.
Wonton fra Jakobs. Ikke verst.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 21:19   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets matnyheter

Wasa kjeks med mørk sjokolade: veldig gode
Cheerios med eple og kanel: de var ok, men tror vi holder oss til de vanlige
Mellombar salt karamell: veldig gode, en av favorittene blant mellombarer
Monster med mango sukkerfri: den var god. Ikke like god som den med sukker, men absolutt drikkende
Old el paso pockets: kanskje litt trange, men mindre kalorier i en enn en medium tortillalefse. Sikkert bra til mindre barn som skal spise burrito uten å søle for mye.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 21:19   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets matnyheter

Kept Melkesjokolade med fudge og brownies til mann og barn. De likte den, men det var ingen som eksplisitt uttalte at "denne MÅÅÅÅ vi kjøpe igjen!".

"Pocketses" fra Old El Paso var ok.

Er spent på Mellombar med salt karamell, Opphøgde Potteter ekstra sprø og så er små og store barn glade for saftisene Calippo og Twister - skikkelig sydenfølelse Ellers så var det ikke så mye spennende egentlig. Glad for at Liberté yoghurt har kommet i små forpakninger så er det enklere å beherske seg og ikke ende opp med å spise hele bøtta. Har jeg hørt...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 10:39   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets matnyheter

Fredagspizza Grandiosa
God; annerledes, smakte litt som taco. Tror ikke vi kjøper den igjen.
Tuc baked bites med paprika og med salt (to uliker typer altså).
Deilige! Den med paprika ble raskt en favoritt! Disse kjøper vi nok på fast basis.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 10:42   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets matnyheter

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tuc baked bites med paprika og med salt (to uliker typer altså).
Deilige! Den med paprika ble raskt en favoritt! Disse kjøper vi nok på fast basis.

Hva er smaksforskjellen på Baked Bites og vanlige Tuc?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 10:45   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets matnyheter

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hva er smaksforskjellen på Baked Bites og vanlige Tuc?

Baked bits smaker mer rett og slett. Men vi liker begge typene og kjøper dem ofte.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 10:45   #11
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets matnyheter

Det er kommet laktosefri Piano vaniljesaus. Har ikke testet den enda men de to som ikke tåler laktose skal få prøve den på søndag.

Tuc baked bites med paprika var gode.
Nidar salted peanutbutter kjeks var gode, men med bare 6 stk i pakken ble det litt kjipt.

Har Tuc baked bites salt, Nidar caramell & crunsh og cheesedoodles med sjokolade i skuffen for testing senere.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 10:56   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets matnyheter

Aner ikke om de er nye, men vi kjøpte nylig disse og en variant med ostesmak på Europris. Veldig veldig gode.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 12:22   #13
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets matnyheter

Noen her som har prøvd Fazers havreris?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 12:48   #14
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Årets matnyheter

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Noen her som har prøvd Fazers havreris?

Så denne på butikken herom dagen. Holdt på å kjøpe, men så var jeg usikker på om den var glutenfri slikt som vi trenger her i huset.

Prøvd:
Cheese doodles med sjokolade: Ingen likte disse - kjøp Smash istedet.
Melkesjokolade med brownies: Helt OK, men ikke innertier. Blir nok Stratos med salt karamell fremover som vanlig.
Fun light ny smaker: Jordbær var helt OK, men starfruit/passionfruit fikk dårlig mottakelse her hos oss.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 12:57   #15
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets matnyheter

Jeg som har godtestopp frem til påske bør bare pelle meg ut igjen av denne tråden, trur eg.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 13:29   #16
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets matnyheter

Melkesjokolade oppfinneren med brownies, fudge og havsalt minnet om en litt saltere variant av melksjokolade med japp.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 13:31   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets matnyheter

Tror ikke vi har prøvd noen nyheter enda jeg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 13:47   #18
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets matnyheter

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg som har godtestopp frem til påske bør bare pelle meg ut igjen av denne tråden, trur eg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 13:51   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets matnyheter

ostepop med sjokolade - ikke noen høydare - smash har funnet en oppskrift som fungerer, synes jeg.

Den sjokoladen med fudge og havsalt var ingen høydare, synes jeg - salt og sjokolade synes jeg er veldig godt, men det som det allerede er sagt: litt som japp med salt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 14:30   #20
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets matnyheter

Jeg kjøpte en kjeksgreie med peanøttsmør til gutta. De syntes den var god. Jeg spiser ikke sukker så jeg smakte ikke.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no