Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Haster: Hvordan fjerne skjulte linjer i et excel-dokument

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-21, 19:11   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Haster: Hvordan fjerne skjulte linjer i et excel-dokument



Jeg har fordelt en lang liste i excel på flere kortere lister som skal fordeles ut til ymse kunder. For å få delt listen så har jeg filtrert på en verdi, kopiert alle treffene som kommer frem og så limt disse inn på nye faner. Jeg trodde jeg klarte å lime inn på en sånn måte at jeg ikke fikk med alle de vekkfiltrerte radene, men nå er dette regnearket blitt så stort og vrangt at jeg mistenker at de likevel er med. Det finnes et program som kunne sjekke for meg, men det endte med å stå og henge.

Så, er det noen som kan hjelpe meg? HVORDAN sjekker jeg om det ligger masse skjult informasjon i hver enkelt arkfane? (Unhide funker ikke, altså, så det er i så fall bedre gjemt enn som så). Og hvordan får jeg slettet alt jeg ikke trenger?


Sist redigert av Timar : 03-03-21 kl 19:17.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 19:23   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haster: Hvordan fjerne skjulte linjer i et excel-dokument

Prøve å special paste verdier inn i et nytt regneark?

Bare for å se om det funker der, så kan du evt ta det videre.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 19:45   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Hvordan fjerne skjulte linjer i et excel-dokument

Jeg tror dessverre dette er noe du må gjøre når du kopierer. Da velger man «marker bare synlige celler» og kopierer utvalget som da fremkommer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 20:24   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Hvordan fjerne skjulte linjer i et excel-dokument

OK, takk for svar! Da har jeg nok valgt feil kopifunksjon. Jeg kopierte alt, og trodde jeg kunne paste bare de synlige.

Jaja, har da slikt å gjøre en torsdagskveld..

Takk for hjelpen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no