Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan legger jeg ut bilder?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 09:46   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan legger jeg ut bilder?

Tenkte å få unna litt jenteklær på markedsplassen, men får ikke lagt ut bildene. Såh, hvordan gjør jeg det?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 10:22   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan legger jeg ut bilder?

Du har to valg, enten å laste opp direkte hit til FP eller bruke en fototjeneste (FotoKnudsen funker fint) og linke til bildene.

Velger du det første må du trykke på knappen som ligger under Tilleggsalternativer, hvor det står Behandle vedlegg. Da kan du laste opp bilder, men husk at det er begrensninger på hvor stort bildet kan være.

Velger du det andre alternativet må du først laste opp bildene til den fototjenesten du vil bruke (BTW, Eurofoto funker ikke), og linke til bildene etterpå. Da trykker du først på denne knappen , og så skriver du inn URL-en til bildet. Husk at dersom du bruker Fotoknudsen må du fjerne de tallene og spørsmålstegnet som kommer etter .jpg, hvis ikke vil ikke bildet vises skikkelig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 10:34   #3
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan legger jeg ut bilder?

Takk for svar.
Bildene mine var for store, så da må jeg bare vente til sjefen kommer hjem.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no