Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oreo Decadence Truffle Bars

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 21:07   #41
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Da har jeg også lagd den, og har allerede tatt en (eller var det tre ) smaksprøve selv om den offisielt ikke er ferdig før i morgen.

Foreløpig er jeg veldig godt fornøyd - og er dypt uenig med dem som hevder at det er nok med bare en bit.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:09   #42
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av zol, her.


(Var det ikke en måte man kunne komme forbi den teite "du får ikke kopiere oppskrifter herifra" sperren deres?)

Jeg får ikke lov å kopiere med å høyreklikke, men jeg får lov til å bruke ctrl+c ...

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 19:53   #43
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Jeg kan herved bekrefte at den er fantastisk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 20:09   #44
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Heldiggris! :er på slanker'n:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 11:08   #45
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Korleis har eg klart å unngå denne tråden? Sjå på den kaka!!!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:46   #46
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Korleis har eg klart å unngå denne tråden? Sjå på den kaka!!!

Den var utrolig god og lett å lage, så den anbefales på det varmeste. Den holder seg hvertfall 6 dager i kjøleskapet. Mulig lengre også - men ikke i mitt hus.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 23:06   #47
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Og den kunne fryses ja?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:12   #48
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og den kunne fryses ja?

Den kunne fryses ja - men jeg skjønte fort at det ikke ble noe særlig igjen å fryse her.
(Og det var ikke på grunn av de stakkars små pinglestykkene dere spiste.)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:16   #49
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

(Og det var ikke på grunn av de stakkars små pinglestykkene dere spiste.)

Er du frekk? Jeg spiste jo så mye at jeg måtte legge igjen et halvt stykke på tallerkenen! (Det vil vel egentlig si at det er jeg som er frekk )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 15:27   #50
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

dere, den kahula kaffelikør, må jeg på polet for å få tak i det??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 15:59   #51
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

dere, den kahula kaffelikør, må jeg på polet for å få tak i det??

Det meste med alkohol i må man på polet for å skaffe - hvis du ikke vil bruke øl i stedet da. Blæh

  Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 16:57   #52
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

det går ikk emed hvitvin altså ?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:01   #53
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars


Dårlig gjort å dra frem denne tråden. Nå fikk jeg lyst på den igjen, og det har jeg virkelig ikke godt av.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:58   #54
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

jeg skal ha klubb søndagkvelden, så tenkte prøve å lage denne da Så hper jeg de liker den så godt at det blir lite igjen

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 21:47   #55
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

jeg skal ha klubb søndagkvelden, så tenkte prøve å lage denne da Så hper jeg de liker den så godt at det blir lite igjen

Tror ikke du trenger å bekymre deg for å få mye rester, nei.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 00:15   #56
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Jeg finner ikke oppskrifta på den siden det er linket til. Har forsøkt å søke på navnet, men får ikke noe treff. Kan noen hjelpe. Jeg har så lyst å gjøre et forsøk.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 09:26   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Her er den:

http://www.detsoteliv.no/searchresul...pe.php?id=1939

Søkemotoren er av og til rar, jeg må gå "omveier" når jeg søker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 09:46   #58
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Hvor viktig er smaken av kaffelikør? Er det noen som har forsøkt å lage den uten/erstattet likøren med noe?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 09:50   #59
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Åhåhåhå, den så farlig god ut. Kan man kutte ut pekannøttene uten at det gjør så mye? Er gift med en nøtteallergiker ...

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 10:00   #60
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Jeg søke opp oreo decadence og endte opp med DENNE kaka


Men det er tydeligvis ikke denne det er snakk om...Denne fikk jeg lyst på, nemlig...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no