Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-22, 11:25   #381
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.063
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Siden vi er i sesong. Flåttfjerneren fra Clas Ohlson er den aller, aller beste. https://www.clasohlson.com/no/Tick-1.../p/Pr340693000

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-09-22, 07:53   #382
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg har gjort noen gode kjøp i det siste som jeg har tenkt jeg må huske å tipse her inne om.

Første er en lys-vekkerklokke. Den begynner å lyse en halvtime før alarmen ringer. 9 av 10 morgener våkner jeg av lyset og ikke lyden - superdeilig. Føler dagen får en annen start når det føles som jeg har våknet «av meg selv».

https://www.clasohlson.com/no/Philip...BoCmiQQAvD_BwE

Det andre jeg ville tipse om, er denne nakkemassasjedingsen. Funker bra, digg å få massert stive muskler i nakken, virker solid.

https://www.fashiongirl.no/shop/nakk...nsentChanged=1

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-22, 07:59   #383
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ett tips til, som kanskje er enda mer relevant i disse strømsparetider. Jeg er en skikkelig frossenpinn, det samme er datteren min. Dette teppet er så deilig, og jeg tror det gjør at vi kan ha litt lavere temperatur i huset enn vi ville hatt uten.

https://enklereliv.no/varme/beurer-hd-75-varmeteppe/

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-22, 09:40   #384
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.359
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Ett tips til, som kanskje er enda mer relevant i disse strømsparetider. Jeg er en skikkelig frossenpinn, det samme er datteren min. Dette teppet er så deilig, og jeg tror det gjør at vi kan ha litt lavere temperatur i huset enn vi ville hatt uten.

https://enklereliv.no/varme/beurer-hd-75-varmeteppe/

Vi har også en frossenpinn i huset, og dette teppet ser ut til å være noe for henne. Om du har gjort det: Holder det seg fint etter vask?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-22, 12:47   #385
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vi har også en frossenpinn i huset, og dette teppet ser ut til å være noe for henne. Om du har gjort det: Holder det seg fint etter vask?

Har vasket det en gang og det gikk veldig fint! Det står vel noe om at det bare tåler å bli vasket noen få ganger, var det tre eller fire, noe sånt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 07:24   #386
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.359
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Varmepledd bestilt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 15:45   #387
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Veldig fornøyd med denne kjolen. Satt fint på og var tykk nok til at den ikke fremhevet de tingene jeg ikke vil. Kjempefin hverdagskjole til høsten.
https://www.floyd.no/b-young-strikke...-green-melange

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 16:33   #388
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.947
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Veldig fornøyd med denne kjolen. Satt fint på og var tykk nok til at den ikke fremhevet de tingene jeg ikke vil. Kjempefin hverdagskjole til høsten.
https://www.floyd.no/b-young-strikke...-green-melange

Ååå, den var fin! Var den litt høy i livet eller faller livet midt på? Jeg er avhengig av a-linjeform ved at den går inn under der bysten for at det sitter fint på meg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 21:42   #389
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ååå, den var fin! Var den litt høy i livet eller faller livet midt på? Jeg er avhengig av a-linjeform ved at den går inn under der bysten for at det sitter fint på meg.

Den er ganske høy i livet. Og er ribbestrikket øverst slik at den former seg fint rundt bysten.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 21:55   #390
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.947
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Den er ganske høy i livet. Og er ribbestrikket øverst slik at den former seg fint rundt bysten.

Perfekt! Hvordan synes du den var i størrelsen? Jeg må gjerne kjøpe to, tre størrelser, for det er litt bingo hvor store/små de er synes jeg.

Edit: Gaaah, nå så jeg den er utsolgt i mange størrelser...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 22:13   #391
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Perfekt! Hvordan synes du den var i størrelsen? Jeg må gjerne kjøpe to, tre størrelser, for det er litt bingo hvor store/små de er synes jeg.

Edit: Gaaah, nå så jeg den er utsolgt i mange størrelser...

Den var ikke liten i størrelsen iallefall. Og den er mye stretch i.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 10:18   #392
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg driver hele tiden og får reklamemailer fra OYNX, så jeg blir stadig påminnet at jeg skal nevne i denne tråden at jeg overhodet ikke er fornøyd med de produktene. Derimot, siden dette er en anbefalingstråd, er jeg stadig, etter flerfoldige år, like fornøyd med alle gryter og stekepanner jeg har fra Jamie Oliver. Det er de beste jeg har hatt, og jeg har hatt mange av dem.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 11:46   #393
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.226
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Takk for tips Hyacinth. Jeg trenger en stor stekepanne.

Denne klesbørsten er veldig bra.
https://www.lindex.com/no/p/8473810-...tor-klesborste

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 13:37   #394
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Takk for tips om klesbørste, frukt!

I samme slengen kan jeg av-befale den klesbørsten av metall som det florerer reklame for på Instagram. Den ødelegger alt.

Og når det gjelder stekepanne, frukt, så er jeg også fornøyd med en fra Ikea. Skal se om jeg finner link.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 13:40   #395
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hm, tror den ikke finnes lenger. Ser sånn ut.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-22, 02:01   #396
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg driver hele tiden og får reklamemailer fra OYNX, så jeg blir stadig påminnet at jeg skal nevne i denne tråden at jeg overhodet ikke er fornøyd med de produktene.


Jeg er heller ikke fornøyd med stekepannene fra Onyx. Alt satte seg fast. Men jeg er derimot superfornøyd med servicen til Onyx da jeg klagde. De sendte en pakkelapp for gratis retur, og jeg fikk igjen alle pengene etter kort tid!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-22, 06:47   #397
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.754
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ansporet av noen tråder relatert til håndbagasje, vil jeg gjerne anbefale reisesekken min. Jeg bruker den som regel i stedet for kabinkoffert, og den kan greit skyves under setet foran. Utrolig praktisk og romslig, men om en av hovedaktivitetene ved turen er shopping, så trenger du kanskje noe annet.

https://nomaden.no/collections/reise...s/fairview-40l

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-22, 08:38   #398
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er heller ikke fornøyd med stekepannene fra Onyx. Alt satte seg fast. Men jeg er derimot superfornøyd med servicen til Onyx da jeg klagde. De sendte en pakkelapp for gratis retur, og jeg fikk igjen alle pengene etter kort tid!

Så bra! Men jeg er helt sjokkert over hvor dårlig det funker å steke i de pannene. Alt sitter fast, ja. Alt. Jeg har prøvd mer fett, å la det ligge til det slipper, men nei. Laks, omelett, ALT sitter fast. Og blir helt ødelagt. Fatter ikke hvorfor, de skryter jo så enormt over det fantastiske nonstick-opplegget sitt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-22, 07:59   #399
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ja sant? Det er virkelig den aller verste stekepannen jeg noen gang har prøvd i så måte.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så bra! Men jeg er helt sjokkert over hvor dårlig det funker å steke i de pannene. Alt sitter fast, ja. Alt. Jeg har prøvd mer fett, å la det ligge til det slipper, men nei. Laks, omelett, ALT sitter fast. Og blir helt ødelagt. Fatter ikke hvorfor, de skryter jo så enormt over det fantastiske nonstick-opplegget sitt.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-22, 09:08   #400
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.005
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Det er nesten ingen negative omtaler av de stekepannene i reklamen på Facebook, men de sletter nok det meste som dukker opp av negativt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no