Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hva trodde du på som liten?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 04:53   #41
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde også at alt var svart-hvitt i gamle dager, at mamma kunne og visste alt og at babyene kom gjennom navlen. Jeg var helt sikker på at det fantes en Verdens Ende, selv om jeg visste godt at jorda var rund. Også trodde jeg på Jehova og Paradiset og sånn, for det lærte jeg om på møter hver uke.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 12:08   #42
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg husker jeg og trodde at alt var svart hvitt i "gamledager",og at folkene gikk inn i TVen bak, men fant aldri inngangen .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 12:19   #43
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at dersom man laget feks en dinosaur i plastelina, og puttet den i en kassettspiller, så kom den levende ut dersom man spolte bakover.

Det fortalte min bror meg. Jeg trodde det helt til jeg prøvde det selv, med HANS kassettspiller

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 12:28   #44
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at biler med TV-registrering på bilskiltene var fra NRK for det sa faren min...

Jeg vokste opp i Bodø sentrum og var redd militærer. Da vi dro til havet (Bodøsjøen, for de som er lokalkjent) gikk vi forbi en militærleir. Der sto det vakter med våpen. I tillegg var det en del restauranter rundt der vi bodde og noen ganger så vi fulle militærer....

Jeg trodde også at vi var udødelige... Det var bare gamle folk som døde, veldig gamle folk

Ei nabojente, som var noen år eldre, fikk tannregulering. Hun sa at det hadde hun kjøpt på kiosken. Så jeg gikk på kiosken og spurte om å få kjøpe en slik tannregulering

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:57   #45
Morild
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg hadde dolokket inntil ryggen min da jeg satt på do for jeg trodde at Gud kunne se oppi doen hvis ikke

Min bror hadde noen klistermerker fra et firma med en papegøye inni en sirkel. Han sa at hvis klistermerket fikk stå en stund så kom det et kronestykke under der... Men, det gjorde ikke det altså

  Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:13   #46
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at jeg kunne forsvinne ned sluken i badekaret. SÅ i den enden måtte min søster fint sitte. For der skulle ikke jeg sitte ihvertfall!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:14   #47
Morild
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg trodde at jeg kunne forsvinne ned sluken i badekaret. SÅ i den enden måtte min søster fint sitte. For der skulle ikke jeg sitte ihvertfall!

Hihi, jeg også.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:20   #48
chara
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 109
chara er litt kul
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg er så kjedelig at jeg trodde på nissen jeg, helt til jeg dro av bestefar skjegget da jeg var 6år. Ellers trodde jeg en periode at krabber og fisk kunne spise meg opp hvis jeg badet i sjøen. når jeg var ca 7 var jeg overbevist om at jeg kunne lære meg å fly. (mye skrubbsår og forstuede ankler i den perioden)
____________
Chara

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:04   #49
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at hvis jeg stakk fingeren i havet mens vi kjørte båt, ville en diger fisk dukke opp og glefse tak i fingertuppen min. Det hadde nemlig nesten hendt med storesøsteren min, og hun var også helt sikker på at det var en spekkhogger.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:09   #50
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde
at Pippi var verdens sterkeste jente, og beundret henne hemningsløst.

at pappan min var sterkest og størst av alle pappaer i verden.

at Herb Albert and the Tjiuana Brass var det mest populære bandet som fantes

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:15   #51
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Denne tråden er eventyrlig!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:19   #52
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg husker ingenting jeg.

Men våre to på 3 og 5 tror at når de hører isbilen spille så er det fordi den er tom for is.

Og så tror de at hvis man ikke spiser skorpe så får man gummitenner. Den (også) er det pappaen som står for og samme hva jeg sier så insisterer de på at det stemmer.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:24   #53
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Her var det mye komisk.

Kommer ikke på annet en julenissen og tannfeen jeg, men det varte ikke så mange år da.

Trodde på- eller- vertfall, jeg fortalte min mor at jeg husker når jeg var inne magen hennes, og det var mange der inne for vi spilte fotball sammen. Vet ikke hvor gammel jeg var.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:44   #54
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jo også trodde jeg at Havøysund var rett over Tromsøysundet. Altså det vi så ut stuevinduet. Vi dro dit en gang jeg var rundt fire år, og jeg kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke gjorde det oftere. Det var jo nesten bare å svømme over. Eller lage sånn taubane som barna i bakkebygrenda hadde til beskjeder...

Jeg trodde også at nordlyset kom og tok meg om jeg viftet med noe hvitt. Mamma måtte komme og redde meg en gang jeg sto vettskremt og stivfrossen midt på veien og ikke torde røre meg fordi jeg hadde hvitt skjerf på

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:06   #55
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Overhørte en samtale om at pappa måtte betale skatt av lønnen, og da tenkte jeg at det var dumt at han måtte betale for å jobbe. Jeg fikk det liksom ikke helt til å stemme, hvordan det gikk rundt ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:11   #56
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg trodde at jeg kunne forsvinne ned sluken i badekaret. SÅ i den enden måtte min søster fint sitte. For der skulle ikke jeg sitte ihvertfall!

Min snart-fireåring mener bestemt det samme. Derfor hiver hun seg ut av badekaret så snart proppen åpnes, etter først å ha "reddet" badelekene sine fra den sikre sluk-død, selvsagt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:13   #57
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Min snart-fireåring mener bestemt det samme. Derfor hiver hun seg ut av badekaret så snart proppen åpnes, etter først å ha "reddet" badelekene sine fra den sikre sluk-død, selvsagt.

Fnis.
Kjenner igjen den ja

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:15   #58
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde torden var farlig og at "noe" skulle komme og ta oss. Det var ikke gud, for han trodde jeg ikke på. Men det var noe annet som skulle komme og ta meg. Og så trodde jeg at man bare fikk barn når man giftet seg. Helt uten at man trengte å gjøre noe. Det trodde jeg helt til langt opp i barneskolen. Og jeg er ennå litt sint på foreldrene mine som lot meg tro det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:23   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at hjernevasking betød at man fysisk tok ut hjernen og vasket den. Jeg så for meg en mann bli tviholdt under en dusj mens noen åpnet hodet på han og spylte hjernen hans.

Også trodde jeg at streikebrytere var folk som drev med bryting når det var streik, fordi de ikke hadde noe annet å ta seg til.

Jeg skal for øvrig ikke si hvor gammel jeg var før jeg skjønte at oppholdsvær ikke betød "vær man kan oppholde seg ute i".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:45   #60
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at om man spiste eplesteiner etc, kunne det vokse tre i magen.

- og jeg trodde at nåla til BCG-vaksina var så lang at den nesten gikk gjennom arma - tror jeg begynte å grue meg til å ta den 3 år før vi faktisk tok den jeg!

- Jeg trodde at om du gjorde deg til, så ble du sånn
- at om man skremte noen, så kunne de begynne å stamme
- at det var tannmusa som hentet tennene og skulle bruke det til møbler

- søstra mi fortalte at hun samla fis på en boks - og den boksen har jeg et anstrengt forhold til den dag i dag...

Ellers så trodde jeg at katta vår, Fritz Harry von Arthur het: Fritz Harry! Fåå'n Arthur

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no