Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hva trodde du på som liten?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 21:13   #21
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Guttene mine er overbevist om at "mamma kan alt".

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:20   #22
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Mamma og pappa fortalte at vi skulle på ferie, og da skulle vi kjøre over fjellet. Jeg så for meg at vi skulle kjøre opp et slikt bratt, enormt fjell, hvor vi kjørte oppover og oppover helt til vi kom til spissen. Da ville vi kjøre i racerfart nedover til bunnen igjen. Om dere skjønner. Jeg gråt og gruet meg til denne ferien. Og foreldrene mine skjønte ikke problemet. Jeg husker det utrolig godt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:21   #23
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Og så kom jeg på at naboen lurte meg til å tro at makaroni var tørkede larver. Og bananer ble til soft-is hvis de ble lagt i fryseren. Jeg har spist mange frosne bananer i god tro.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:22   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Mamma og pappa fortalte at vi skulle på ferie, og da skulle vi kjøre over fjellet. Jeg så for meg at vi skulle kjøre opp et slikt bratt, enormt fjell, hvor vi kjørte oppover og oppover helt til vi kom til spissen. Da ville vi kjøre i racerfart nedover til bunnen igjen. Om dere skjønner. Jeg gråt og gruet meg til denne ferien. Og foreldrene mine skjønte ikke problemet. Jeg husker det utrolig godt.



Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:21   #25
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde jeg aldri kommer til å dø.
Nuvel, nå er jeg fremdeles ganske levende, men jeg har nok innsett at en dag stopper blodpumpa.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:23   #26
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

En gutt jeg kjenner trodde at det var masse skjell som fór til himmelen da "sjela" forsvant!





Jeg trodde forresten lenge at "ovnen må ikke tildekkes" betød :
"ovnen må ikke lekes med " - på dansk !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:31   #27
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde man fikk grønne øyne dersom man tittet ned i utedoen på hytta.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:35   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Helt alvorlig: jeg trodde at man alltid måtte gjøre som voksne sa.

Jeg ble betegnet som et mønsterbarn. Så innmari mønsterbarn at foreldrene mine ble litt skremt. Det kom som et sjokk på meg da jeg oppdaget som 11-åring at noen av jentene i klassen min spiste sjokolade på skolen. Det var jo ikke lov!!!! Jeg husker fremdeles at jeg stod der alldeles forsteinet og innså at det faktisk var noen som brøt reglene og det fikk overhodet ingen konsekvenser 95% av gangene.

Jeg har blitt voksen nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:36   #29
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde ihvertfall at man ble født gjennom navelen. Hva ellers var det hullet til for.

Ja og så trodde jeg at det var englene som tisset når det regnet.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:38   #30
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde på do draugen, om det skrives slik.

Og når vi var i kirken trodde jeg kolektbøssa var en type bøsse man tok penger fra. Altså alle fikk penger.. Jeg ble kjempe sur for at jeg ikke fikk penger der til å kjøpe meg godis.

Jeg trodde også at babyene kom igjennom navlen..

Og at kaffetrakteren kunne lage kakao, det kan den da altså ikke! :erfart:

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:41   #31
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Og jo.. Denne er litt slem og litt pinlig..

Jeg trodde jeg var hjerneskadet for min bror sa jeg var det, og han sa at ingen voksne ville innrømme det for å såre meg. Så hver gang jeg spurte mamma sa jo hun selvfølgelig nei.. Jeg trodde det lenge..

Det var faktisk veldig vanskelig for meg.. Men kan le av det nå da

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:46   #32
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Min onkel torde ikke gå i vedskjulet alene, for han hadde jo sunget at "engler daler ned i skjul".

Jeg trodde selvsagt ikke man hadde farger før, og jeg sliter enda med å se for meg gamle dager i farger.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:51   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg trodde jeg var hjerneskadet for min bror sa jeg var det, og han sa at ingen voksne ville innrømme det for å såre meg. Så hver gang jeg spurte mamma sa jo hun selvfølgelig nei.. Jeg trodde det lenge..

Sorry, må bare le, dette var kjempemorsomt! For en ondskapsfull men samtidig merkverdig begavet bror du har!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:52   #34
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde mest av alt at jeg var adoptert, fordi jeg ikke følte meg tilpass i familien. Innimellom håpet jeg det var sant også.
Det hender den tanken slår meg ennå.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:56   #35
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Sorry, må bare le, dette var kjempemorsomt! For en ondskapsfull men samtidig merkverdig begavet bror du har!

Begavet er neppe en av de ordene jeg har tenkt om min bror i den forbindelsen akkurat Ond er vel mer det som dukker opp..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:56   #36
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at det et eller annet sted var en bil som kjørte aller først og mente det måtte være umåtelig kult.
Jepp, jeg var preget av ferier med laaaaaaange bilturer og fergekøer.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:58   #37
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg trodde at de på TV hadde en inngang bak TV'n som de gikk inn i. Først ble de forminsket.

Trodde også at mamma og pappa kom i to utgaver, de snille og de slemme. Husker jeg lurte på om de snille hadde blitt igjen på Mo da vi flyttet.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:01   #38
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jeg skjønte ikke hvorfor vi "aldri" sto først i lyskryssene på rødt lys :taxisjåfør-datter:

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:14   #39
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

For en festlig tråd.

Jeg trodde at bare jeg konsentrerte meg hardt nok, så ville jeg greie å kjenne at jeg sovnet akkurat idet det skjedde. Fikk det aldri til, gitt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:34   #40
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva trodde du på som liten?

Jo en periode trodde jeg søsteren min var adoptert, det fortalte hun meg nemlig også måtte jeg ikke si noe til mamma og pappa, for de ville ikke at jeg skulle vite det enda. Hun er ikke adoptert altså.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no