Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-18, 20:23   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Jeg gleder meg så til å kunne pynte ekstra mye med lys igjen. Uten at huset vårt skal bli helt tivoli. Men det er jo så mye som ser fint ut hos andre. Tror jeg rett og slett trenger å kjøpe noe mer julelysdekorasjonsgreier - men hva? Tips? Ute og inne.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-18, 20:46   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysende julereier - hva har du som er fint?

Jeg synes dette er fint. Mye lys, men uten at det blir helt crazy. Vi har samme type lys, men bare på én vegg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-18, 10:24   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Ikea har fått noen fine lysdekorasjoner. De går på batteri, det er kanskje en ulempe...

De ringene her tenker jeg på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-18, 10:32   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Jeg har lysslynger med små pærer i som jeg vikler rundt grønne inneplanter og store greiner av vrihassel. Stemningsfullt og fint.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-18, 11:20   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Vi har krans på ytterdøren med lys. Lette etter den riktige i mange år. Veldig fin.

Siste to årene har vi hatt lys hengende langs rekkverket men minsten og kompiser liker å hoppe fra gelenderet og ned i snøen i hagen så flere remser røk i fjor så det skal ikke opp igjen.
Mulig vi kjøper noe som kan snurres langs rekkverket. Pleier å ha lysslynge med bittesmå lys i en stor formklipt thuja i hagen.

Inne trenger vi å fornye oss så følger med her.

Synes disse små lysslyngene som går på batteri er fine. Veldig fint å putte oppi glassboller med kongler eller annen fin pynt oppi.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-18, 12:36   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi har krans på ytterdøren med lys. Lette etter den riktige i mange år. Veldig fin.

Jeg leter ennå etter den perfekte kransen til å ha på ytterdøra, så her må du nesten legge inn bilde eller link.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-18, 12:43   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Ikke sikker, men lurer på om det var på den lysbutikken som ligger på Alnabru, i samme bygg som Rusta.
Vi så mest etter at kransen/det grønne så fin ut. Det er jo så mye stygt grønt plæstikdrit.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-18, 14:28   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Vi har flere slike hengene i rekke fra verandarekkverket. Det ser ganske dekorativt ut, syns jeg.

https://www.lysman.no/no/articles/2....100-led-ekstra

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-18, 00:03   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har flere slike hengene i rekke fra verandarekkverket. Det ser ganske dekorativt ut, syns jeg.

https://www.lysman.no/no/articles/2....100-led-ekstra

Jeg kjøpt en lang slik i fjor, på Europris. Skulle hatt flere, for jeg har lang terrasse.

Tror vi trenger mer lys i trærne. Vi har et par store trær som kunne vært fine med lys.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-18, 00:04   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

I dag har vi vært på Hageland og kjøpt stjerner til et tre og på Europris og kjøpt et nett med lys til et annet tre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-18, 00:43   #12
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lysende julegreier - hva har du som er fint?

Har du flaggstang, synes jeg dette kan være pent.

Veldig synd det er tatt med en mobil for noen år tilbake. For det der kunne jeg hatt i ramme.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2F868ACF-14CD-459F-A87C-20D3700722F7.jpg (19,6 KB, 48 visninger)
__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no