Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-21, 10:45   #421
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hæ? Ingen digital beskjed?

Mine unger har bare ett hjem, men jeg hadde ALDRI funnet på å lete etter beskjed om noe sånt på et ark som ligger i sekken. Tenåringer administrerer sekken sin selv, og jeg er litt usikker på om skolen kan forvente at de klarer å levere et ark videre (altså; selvsagt burde de klare å gjøre sånt, men i realiteten ... nei).

Hadde jeg ikke vært på foreldremøte før høstferien, eller hvis x hadde gått, så hadde jeg ikke visst at jeg skulle etterlyse den.
Ikke noe digitalt. Veldig mye kommer via sekken. Og med en som glatt styrer unna alt han kan, så sier han ikke noe heller. Og det vet læreren. Har bedt om alt sånt digitalt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 26-10-21, 10:50   #422
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Etter noen heidundrende uker med oppgaver på løpende bånd, skal jeg egentlig sitte hjemme og fordype meg i viktige sakerTM. Men konsentrasjonen er som blåst vekk. Burde muligens tatt en sykedag og stukket på fjellet.

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 26-10-21, 22:13   #423
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Nærkontakt av nærkontakt av en med skabb.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 26-10-21, 23:00   #424
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nærkontakt av nærkontakt av en med skabb.

Håper du ikke får det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 09:58   #425
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nærkontakt av nærkontakt av en med skabb.

Uff håper dere ikke får det. Helt utrolig at ikke slike ting har forsvunnet under all nedstigningen som har vært.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 21:41   #426
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg var hos lege to dager på rad og fikk ikke betalt fordi automaten ikke tok kredittkort og begge debetkortene mine var totalt døde (men med rikelig dekning, så det var ikke en faktor). Dag en ga jeg beskjed om at jeg ikke fikk betalt, gikk hjem betrygget om at sms med gebyrfri betalingsinfo ville komme i løpet av 24 timer. Dag to hadde jeg time mer enn 24 timer etter timen dag en, ga beskjed om at ingen sms hadde kommet og at jeg fremdeles ikke fikk betalt. Vær tålmodig, sms kommer, var beskjeden jeg fikk. Og ja. Sms kom. To stk. Med et rimelig raust gebyr på toppen av begge betalingene. På en måte en filleting, men fakern til å bli gruffen av!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 22:04   #427
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hæ? Ingen digital beskjed?

Mine unger har bare ett hjem, men jeg hadde ALDRI funnet på å lete etter beskjed om noe sånt på et ark som ligger i sekken. Tenåringer administrerer sekken sin selv, og jeg er litt usikker på om skolen kan forvente at de klarer å levere et ark videre (altså; selvsagt burde de klare å gjøre sånt, men i realiteten ... nei).

Enig. Dette har vi fått på mail i mange år. Gjerne i tillegg til en lapp i sekken...,det vet jeg ikke, den lappen har i så tilfelle aldri dukket opp.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 22:28   #428
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hæ? Ingen digital beskjed

Spurte om det i dag og lærer påstod hun hadde lagt ut på Visma, men da må hun ha gjort noe feil.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 28-10-21 kl 08:24.
star er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 23:00   #429
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er på kontoret for å gjøre unna ting jeg ikke rekker å få gjort på dagtid, (les: oppgaver som krever å få sitte i fred i en times tid sammenhengende) og begynner egentlig å bli litt lei av å jobbe hele jævla tiden.

(Og så er jeg enda mer lei av alle "åh men så fint det må være å ha litt jobb igjen da, JEG HAR FAENMEG JOBBA RÆVA AV MEG GJENNOM HELE JÆVLA PANDEMIEN, det er ikke et føkkings hvileskjær å drive et firma uten inntekt men med masse ansatte heller goddammit...)

Og så gruer jeg meg fryktelig til pressekonf i morra for om det stenges for oss igjen nå så tror jeg ikke at jeg orker det her igjen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 23:02   #430
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg gruffer over at størrelseskalkulatoren og målene på nettsida til Ko:Ko er helt på bærtur. Kjøpte en nydelig ullkjole på salg, fulgte kalkulatoren og sjekket målene på sida i tillegg da jeg skulle velge størrelse.

Jeg svømte i den; den var minst to størrelser for stor. Og nå er ikke kjolen på salg mer, så da må jeg tydeligvis betale full pris for den jeg ønsker å bytte til.

Jeg sendte mail på mandag, og i dag fikk jeg svar om at jeg får den nye kjolen til salgspris. God sørvis! Kjolen kom i tillegg i dag, og passer perfekt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 23:07   #431
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

De kan jo ikke stenge ned igjen nå. Det er en helt oppskriftsmessig smitteøkning som alle med vett og forstand må ha visst at kom til å komme. Alle skal antakeligvis gjennom denne sykdommen - jeg tipper gjerne flere runder på sikt - og flere nedstengninger nå handler bare om å seigpine befolkningen. At gamle og syke kommer til å blir veldig syke og dø av denne sykdommen - slik som med influensa - det er rett og slett noe vi er nødt til å leve med.

Jeg blir skikkelig sinna hvis de stenger ned igjen nå. På både dine og mange andres vegne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7BA7839D-2945-4897-A51F-4E99FD9B5B56.jpg (41,1 KB, 52 visninger)
__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 09:19   #432
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

De sier at det ikke er nødvendig nå. Sykehustallene er bånn stabile, tross den økte smitten. Det er de tallene som teller. Vi må bare få de siste folka vaksinert, for pokker! Men forstår godt gruffen. For det ligger jo der og ulmer. Blir det nå? Snart? I det hele tatt? Hvordan ser det ut om en måned fra nå? Som leder så må du jo se fremover, og der er det så vilt mye usikkerhet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 10:32   #433
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er egentlig ikke så negativ som jeg var i går kveld.

Og om det er behov for tiltak så er det nå behov for tiltak, men jeg håper om det blir innført at det følger et snev pragmatisme.

Men et par dager fri etterhvert hadde sikkert vært lurt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 10:42   #434
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Om de innfører tiltak som avstand, spriting og munnbind i offentlig rom synes jeg ikke det er så ille. Det er vel ikke snakk om nedstenging igjen, sånn har ihvertfall ikke jeg tolket det nye helseministeren sa.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 11:14   #435
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg tror definitivt det blir enkeltstående tiltak. Men det er jo ille nok for dem det treffer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 11:37   #436
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sykehustallene er bånn stabile, tross den økte smitten.

Er det ikke bare noen dager siden du ikke var enig med Nakstad i hans uttalelse om at sykehustallene var stabile? Eller var det noen andre? Jeg har helt sluttet å følge med, jeg orker ikke usikkerheten lenger, så min eneste kilde er deres analyser og det jeg hører på radioen av og til. (Jeg må bare legge til, for jeg føler jeg blir ofte misforstått, at det ikke er noen som helst form for kritikk i spørsmålet mitt, jeg bare lurer på om du har endret oppfatning eller om jeg husker feil.)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 12:10   #437
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jo, jeg ventet på at noen skulle spotte det. Det var et plutselig kjempehopp tidlig denne uken, men det forsvant med en gang. Jeg fikk litt hetta, for det gikk virkelig kraftig opp, og fort. Samtidig med en kraftig oppsving i smittetall, som jeg følte folk gjorde litt på.

Så du husker rett, og OVERRASKENDE NOK hadde Nakstad bedre greie på det enn meg! (Jeg burde egentlig tenkt meg om, for han er jo ikke verdensmester i optimisme, akkurat. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 13:44   #438
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Så du husker rett, og OVERRASKENDE NOK hadde Nakstad bedre greie på det enn meg! (Jeg burde egentlig tenkt meg om, for han er jo ikke verdensmester i optimisme, akkurat. )

Hadde det vært Preben Aavitsland derimot, der snakker vi optimisme.....

Jeg er glad for at du ser lysere på det, da skal jeg også gjøre det!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 14:02   #439
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Dette var på mandag og jeg hadde hatt en litt slitsom helg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-10-21, 14:06   #440
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er lei av å være forkjølet! Har hatt en blanding av sykedager og hjemmekontor siden fredag, og trodde egentlig jeg var så å si frisk tirsdag ettermiddag. Men her sitter jeg, enda mer tett i hodet og snufsete enn før. Ikke fikk jeg vært med på avskjedsfrokost for kollegaen som slutter i dag, heller. Det er synd på meg!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no