Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-21, 09:25   #41
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Storesøster har tatt teorien for lastebilsertifikat, og har kun oppkjøringen igjen. Jeg er SÅ utrolig glad på hennes vegne. Særlig fordi hun jo holder kvinneandelen så vidt over 10 % i en militæravdeling med ganske tøff tone, og opptakten til prøven var ganske tøff mentalt.

Det er så kult Billa, at de tar sjansen og gjør noe de kanskje ikke i utgangspunktet hadde drømt om. Jeg er tante til ei som tjenestegjorde i Bardu.
Hun ble tanksfører, i utgangspunktet fordi det var eneste varme plassen. Men i dag hjelper hun broren min med å kjøre, og ikke minst rygge hans
varebil med henger. Du skal se din datter blir trygg på å kjøre hest.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 26-05-21, 13:13   #42
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

I dag føler jeg meg ekstremt lite tøff i pysjamas (se såpekassetråden) og har en kinkig hodepinesak på jobb som jeg har grudd meg for å ta tak i og fortsatt ikke vet hvordan jeg skal løse, selv om det har tatt lang tid og en stakkars leverandør er blitt utålmodig på meg, med all mulig grunn.

Men så tikker det inn en tekstmelding fra sjefen hvor det står: "Du er best :-)"
Og da føler man seg ikke så verst likevel.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 26-05-21, 18:20   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Ny sykkel!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 12:15   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Sist jeg sjekker skulle jeg betale nesten 20 000 i baksmell. Så fikk jeg plutselig 10 000 på konto i dag - what?! Sjekket Skatteetaten.no. Det stod det at jeg hadde restskatt. Sjekket så Altinn - der var det plutselig brev om 10 000 igjen. Så noen må ha oppdaget en feil?!

Uansett - 10 000 helt uventa kroner på konto.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 16:46   #45
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Lå det et annet skatteoppgjør i Altinn enn på Min Side på Skatteetaten.no?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 16:56   #46
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Morgentur i varme skogen i dag!

Og en mulighet for sommerjobb for snart 18-åringen. Håper på såååå mange plan at det blir noe av. :biternegler:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 17:11   #47
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Sol!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 27-05-21, 17:18   #48
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Lå det et annet skatteoppgjør i Altinn enn på Min Side på Skatteetaten.no?

Korreksjon. Jeg fikk begge deler. Jeg fikk baksmell på nesten 20 for i år (Takk NAV ) Så hadde det da tydeligvis sett på skatten min for 2019 en gang til og gitt meg drøye 10 000 (med renter) igjen. Så her har jeg altså fått pose og sekk. Uansett - regningen til staten er for alle praktiske formål 10 000 kr mindre.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 17:40   #49
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Ah, da forstår jeg. Uansett en ting å være glad for.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 17:48   #50
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Tildelt time til vaksinering neste uke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 21:42   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Herremannen fikk i dag beskjed om at han får en sekser i matte og han bestod teoriprøven.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 23:27   #52
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så flott, Billa!

Og så utrolig bra, Pelen!


Bestekompisen min (vi har kjent hverandre fra vi var bittesmå) ringte meg i dag, og vi snakket i over to timer Vi har ikke bodd i samme by siden vi var 19, og de siste årene har det vært ekstra vondt å ikke være nær så jeg kunne vært en større støtte, men sånn er livet. Det var uendelig godt å snakke med ham, selv med tårer og snørr innimellom der. Jeg er heldig

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 23:29   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så flott, Pelen!

En koselig middag med to venninner fra videregående. Hun ene bor i Oslo, så vi ses ikke så ofte. Det er 30 år siden vi var russ.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 27-05-21, 23:31   #54
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg gikk tur med en venninne og mens vi satt der på en benk og nøt stillheten på stølen så avtalte vi at vi i sommer skal pakke med god mat, så mye vin vi orker å bære og hver sin sovepose og ta en overnatting på lillebror sin "hytte" i fjellet i sommer. Endelig en konkret ferieplan å forholde seg til!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 27-05-21, 23:49   #55
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Vin! Mannen syntes jeg var så sur og grinete så jeg har fått vin ikveld!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 28-05-21, 00:30   #56
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.828
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Nerdeungene mine som begynner å finne sammen igjen, til tross for aldresforskjell. Eldsten var hjemmom for middag og prat. Da nestyngsten hadde sendt kjæresten hjem i kveldingen, hanket han inn storebror og omtrent tigget om at de kunne bruke resten av kvelden på gutterommet med egentlig hva som helst av nerding som funker best de to sammen: Sjakk, matematikkproblemer, verdenskartet diskusjoner og søskenfellesskap. Jeg hører skravla går, og har ikke hjerte til å be ungene ta kvelden, selv om lillebror skal på skole i morgen. De får holde på litt til, og jeg later som jeg har glemt tiden.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 28-05-21, 00:40   #57
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Herremannen fikk i dag beskjed om at han får en sekser i matte og han bestod teoriprøven.

Juhu og gratulerer!

I morgen skal jeg spille snooker igjen. I Oslo, på to bord delt med Helten og en ungutt vi tar med fra nesten nabolaget vårt. Lang historie som ikke blir fortalt her, men jeg fikk tårer i øya fordi ungutten blir med. Gledestårer.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-05-21, 14:44   #58
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Telefon fra sykehus om at lillebror ikke har brukket armen og at vi kan klippe av gipsen de satte på for sikkerhets skyld i natt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 28-05-21, 19:21   #59
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Var på restaurant i går
Shopping med venninne i dag.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-05-21, 19:22   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Beiset mesteparten av den ene terrassen nå i ettermiddag.
Sol
Fredag

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no