Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 11:47   #21
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Ticket sin nettside er helt utsolgt i junior sin størrelsen. LilleMartine har kun dresser og butikken som tar inn Ticket her har kun tatt inn en sånn dunlignende jakke.
Har hatt Ticket før og var veldig fornøyd med det

Du kan prøve Bebito i Trheim. De bruker å ha et eldig bra utvalg, men de har ikke nettbutikk. Du kunne ringe dem og høre hva de har og om de evt sender. Det kan godt hende at det finnes andre som selger Ticket over nettet, men jeg har ikke oversikt.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 15:20   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

det var faktisk du som handlet for meg sist!! Kanskje jeg skal leie deg inn som personlig shopper?? he he....KJempefornøyd med de klærne men buksa ble veldig akkurat.

Men har PoP egne vinterklær også?? Hvordan er de i tykkelsen da?
Heller litt mot Bergans om jeg finner noe til en rimelig penge, da har han helårsklær.

Ja det var deg ja.....husket ikke helt sikkert . Ja, PoP har egne vinterklær også, har ikke prøvd dem, men de er sikkkert akkurat like bra som vår/høst klærne. Bergans har sjelden tilbud på klærne, men det hender de har satt ned fjorårskolleksjonen noe (f.eks på Sportslageret, Anton Sport iallefall ).

Bare si fra om du vil jeg skal ta turen innom PoP igjen da....koster meg ikke så mye å svippe bortom, og bare hyggelig å kunne hjelpe .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 15:34   #23
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Noen som har forsøkt Kappahl sine ytterplagg? Fikk en katalog i går og der har de noe som heter Woxo for str 128-170. Jentungen synes jakka så fin ut og den skal være vann- og vindtett... men den ser litt baggy og stor ut. Har noen erfaringer med disse?

Kjøpte en overtrekksbukse som skal være vann og vindtett, men mener det var Protex eller noe sånt?? (buksa henger i b.hagen). Han var da hvertfall tørr etter å ha hoppa i øspøs her ute for noen uker siden. Ikke vært våt i barnehagen heller etter hva jeg har hørt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 16:55   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.882
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

- Ticket to heaven, men her må det vel bli vinterklær og 2 delt vinterklær har jeg ikke funnet fra Ticket ennå (kun sånn dunlignende jakke).
-

Vi har da hatt skibukse og -jakke fra Ticket flere ganger? Riktignok innkjøpt i Danmark, men det finnes da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 18:26   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har da hatt skibukse og -jakke fra Ticket flere ganger? Riktignok innkjøpt i Danmark, men det finnes da.

Junior Barneklær i Oslo/Akershus har iallefall todelte vintersett fra Ticket to Heaven . Kan alltids være behjelpelig der også......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:28   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.882
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen, selv om jeg snart skal til Danmark. Jeg synes ikke kvaliteten står i forhold til prisen. Jeg har vært skuffet over samtlige Ticketplagg vi har hatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:33   #27
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Du kan prøve Bebito i Trheim. De bruker å ha et eldig bra utvalg, men de har ikke nettbutikk. Du kunne ringe dem og høre hva de har og om de evt sender. Det kan godt hende at det finnes andre som selger Ticket over nettet, men jeg har ikke oversikt.

De sender, og de har todelte T2H.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:36   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

TTH er helt greit og de er veldig fine. Men jeg synes ikke de er bedre enn pop. Jeg foretrekker pop av de to tror jeg. Og skogstad er ikke mye dårligere de heller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:43   #29
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ja det var deg ja.....husket ikke helt sikkert . Ja, PoP har egne vinterklær også, har ikke prøvd dem, men de er sikkkert akkurat like bra som vår/høst klærne. Bergans har sjelden tilbud på klærne, men det hender de har satt ned fjorårskolleksjonen noe (f.eks på Sportslageret, Anton Sport iallefall ).

Bare si fra om du vil jeg skal ta turen innom PoP igjen da....koster meg ikke så mye å svippe bortom, og bare hyggelig å kunne hjelpe .

Utrolig snillt av deg! Setter veldig stor pris på det Skal tenke litt til å gi deg en tilbakemelding

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:44   #30
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Fant en dansk nettbutikk med TTH.
Er dette guttemodellene som er nå i vinter? Vanskelig å se hvilken som egner seg best.


M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:46   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Den nederste var fin, hvor fant du den?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:48   #32
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

www.troldehojen-shop.dk

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 08:57   #33
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen, selv om jeg snart skal til Danmark. Jeg synes ikke kvaliteten står i forhold til prisen. Jeg har vært skuffet over samtlige Ticketplagg vi har hatt.

Jeg trodde det var bare meg.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 15:37   #34
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Da har TTH kommet i butikken her, men den kostet 1300 kr for jakka og 1000,- for buksa, synes 2300,- kr er dyrt når det kun kan brukes om vinteren. Hadde det vært skallklær/helårs hadde det vært greit. Fant noen rimelig klær fra Skogstad som vi likegodt kjøpte, 499,- for jakka og 399,- for buksa. Da gjenstår det bare å se om det er vanntett...angrer litt på at jeg ikke kjøpte Bergans men det er så vanskelig å få tak i her omkring.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 16:46   #35
elle
Aktiv
 
elle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 159
elle er litt kul
Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Har kjøpt Peak Performance til 2.klassingen her i år:-). Han her var iallefall meget fornøyd med det! Har kun prøvd dette merket til voksen før, men har vært fornøyd med kvalitet da. Barneklærne fra dem er også litt kule i modellene:-). Hender seg de bryr seg mer med det etterhvert:-)

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no