Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-17, 10:26   #1161
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Var så koselig å sjå bilder på Face av både M^2 og Divine-konfirmant

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 10:59   #1162
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.155
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Divine: I know!

Tussa: Ja, sant?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 23-05-17 kl 12:03.
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 12:48   #1163
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Det høres helt fantastisk ut alt sammen, både hos den ene og den andre. Jeg har tilløp til angstanfall men skjønner bare ikke hva det er som gjør at jeg stresser sånn?

emm er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 13:17   #1164
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Eg held på med invitasjonen. Er det babybilde som er greia eller kan et nutidens funke? Og så blei eg brått usikker på kven eg skriv frå. Foreløbig tenker eg:

Konfirmant
Mitt navn og pappaen sitt navn

Det er ikkje gjengs å ta med våre nye partnera vel? Det føle i alle fall ikkje eg for!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 13:32   #1165
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi laget Facebook-gruppa og inviterte bare der denne gang, men jeg husker fra konfirmasjonen til eldstemann at det var han som inviterte, ikke oss foreldrene. Vi brukte et tullebilde av konfirmanten fra nyere tid, husker jeg, men jeg husker også at noen påpekte at "det var nå OGSÅ et bilde å velge", så denne gangen la vi ut et mer "seriøst" bilde.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 14:08   #1166
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.219
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det høres helt fantastisk ut alt sammen, både hos den ene og den andre. Jeg har tilløp til angstanfall men skjønner bare ikke hva det er som gjør at jeg stresser sånn?

For min del handlet det mest om talen. Da jeg hadde skrevet den så hadde jeg det ganske greit etterpå. Og når pappa var frisk på konfirmasjonsdagen (vi hadde selskapet hos mine foreldre, jeg hadde mareritt om at han fikk omgangssyke ) og maten faktisk kom (mareritt om at den ikke dukket opp) så senket jeg skuldrene og bare koste meg!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 14:53   #1167
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

4 dager igjen!

:finstikkevertinne:

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 20:48   #1168
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi har i overimorgen. ...men bordet er dekket nå. Det fikk jeg unna i dag.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 23:43   #1169
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

I morgen er det vår tur! Jeg gleder meg, men kjenner meg som en dårlig oppvridd oppvaskfille akkurat nå.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.


Sist redigert av ~TM~ : 25-05-17 kl 00:17.
~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 23:46   #1170
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

I morgen skal vi i konfirmasjon, på søndag har vi vår egen. Kanskje jeg plukker opp et par ting jeg trenger å huske på i morgen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 00:07   #1171
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.219
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Lykke til i morgen, ~TM~!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 00:17   #1172
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Takk, Molly.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 00:25   #1173
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Lykke til i morgen TM.

Frøkna har ordnet billedserie og kahoot i dag. Jeg er så glad for hennes hjelp.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 14:55   #1174
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.800
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg held på med invitasjonen. Er det babybilde som er greia eller kan et nutidens funke? Og så blei eg brått usikker på kven eg skriv frå. Foreløbig tenker eg:

Konfirmant
Mitt navn og pappaen sitt navn

Det er ikkje gjengs å ta med våre nye partnera vel? Det føle i alle fall ikkje eg for!

For min del tenker jeg at det vanligste er at foreldrene til konfirmanten som inviterer, og ikke med nye partnere. Men det kan naturligvis være individuelle forhold som gjør at det er annerledes. Synes et oppdatert bilde er like greit som babybilder og denslags, vi kommer nok til å bruke et bilde av konfirmanten "nå".

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 15:20   #1175
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.834
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg held på med invitasjonen. Er det babybilde som er greia eller kan et nutidens funke? Og så blei eg brått usikker på kven eg skriv frå. Foreløbig tenker eg:

Konfirmant
Mitt navn og pappaen sitt navn

Det er ikkje gjengs å ta med våre nye partnera vel? Det føle i alle fall ikkje eg for!

På de invitasjonene vi har fått har det vært foreldrene som har invitert til "Ola´s konfirmasjon". Det har vært brukt enten en sammensetning av bilder fra babytid til nåtid, eller kun bilde fra nåtid.

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 20:38   #1176
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi har vært i konfirmasjon i dag, og det var greit å oppleve en annen før man har sin egen. Det var veldig uformelt og avslappet i dag, og det håper jeg vi får til på søndag. Jeg har gjort litt mer på talen, som egentlig blir en bildevisning med tekst til. Vi har laget bordplassering, og funnet frem pyntet og sånt. I morgen skal jeg kjøpe inn litt blomster vi skal pynte med, og på lørdag kveld pynter vi ferdig lokalene. Vi kunne også levere kaker da.

Jeg tror vi er i rute.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 21:02   #1177
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg har lett høyt og lavt etter favorittbamsen til Mini i dag, den skal være en del av talen, for hun har vært en del av hans oppvekst og vært med på mange reiser/opplevelser. Jeg trodde jeg hadde lagt henne i skapet der jeg oppbevarer minner fra barndommen. Men hvor tror dere jeg fant henne? - I sengen til Mini. Hun er rimelig slitt, slarkete i "leddene" og mangler et øre, i kledd Manchester United drakt - det er egentlig en sånn liten drakt supportere har på veggen, men her er det hun som bærer den.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 25-05-17 kl 21:08.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 26-05-17, 00:21   #1178
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi har hatt en fantastisk dag! Nå er jeg superklar for å sove. Veldig glad for at jeg har fri i morgen.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 26-05-17, 20:57   #1179
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Så bra TM! Og så koselig med bamsen Fløyel.
I morgen er det vår tur, puster med magen og gleder oss alle sammen. Legger ved et lite bilde fra bordet!


Sist redigert av emm : 28-05-17 kl 09:45.
emm er ikke aktiv  
Gammel 26-05-17, 21:02   #1180
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Veldig fint bord, emm! Ligner litt på det vi har planlagt, bare helt andre farger.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no