Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har disse krusene fra IKEA?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-07, 21:54   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Noen som har disse krusene fra IKEA?

Pokal:



Jeg skal bytte ut hverdagskrusene mine, og vurderer disse.
Men siden de ikke har hank, lurer jeg på om de blir veldig varme å holde i når de er fylt med varm drikke? Noen her som vet?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:55   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.485
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Jeg har saanne smaa espressokopper. De blir veldig varme, ja, og man maa holde dem helt överst for ikke aa brenne seg veldig. De store er for höye til aa passe under vaar helautomatiske espressomaskin.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:55   #3
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Vi har helt like som de bare at der kjøpt på plantasjen og våre er svarte. Vi drikker kaffe i de og det går helt fint uten at vi brenner oss.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:56   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Byttet ut bildet da det er de litt større krusene jeg er ute etter.

liefje; takk for svar. Om de er veldig varme så spørs det om jeg skal kikke etter noe annet i stedet. Det må da finnes slike krus uten hank som det går an å holde rundt uten å brenne av seg fingrene?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:58   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Vi har slike høye og når man ikke fyller de helt fulle så går det fint å holde i de på toppen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:07   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.485
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Det er bare opp til der hvor drikken er i at de blir varme. Paa toppen kan man holde, men det er jo egentlig ikke koselig, synes jeg. Skal man holde rundt krus, er det jo koselig aa kunne varme hele haanden paa akkurat-passe-varm-kopp, synes jeg. Men disse blir altsaa veldig varme.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:09   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Vi har lignende fra Høganes, og jeg elsker de!

Bare et tips - hvis jeg skulle kjøpt i dag ville jeg gått for de nye koppene fra Eva Solo - de er laget slik at det ikke blir varmt utenpå og de holder varmen lenger!

  Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:09   #8
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Vi har slike høye krus, og om man ikke fyller de helt opp går det fint an å holde i dem!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 15:30   #9
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Vi har sånne, men vi bruker dem til kalde drikker. Utrolig deilige å drikke av. Tror nok som de andre sier at hvis man ikke fyller helt opp, så går det med varme drikker også.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 16:19   #10
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Jeg har sånne, og ja, de er fryktelig varme å holde i når de er fylt med kaffe, etc.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 16:22   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har disse krusene fra IKEA?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Pokal:



Jeg skal bytte ut hverdagskrusene mine, og vurderer disse.
Men siden de ikke har hank, lurer jeg på om de blir veldig varme å holde i når de er fylt med varm drikke? Noen her som vet?

har den i 5 dl. Og den blir kokvarm. Bruker den til kakao og te

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no