Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Drinkoppskrift med pink gin?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-22, 19:34   #1
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Drinkoppskrift med pink gin?

Jeg trenger tips. Har ei flaske med Strawberry Pink Gin - har du tips til gode drinker?

Liker søte drinker, ikke altfor søte, men friske.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 21:33   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Jeg smakte forleden en innmari god GT med rabarbra sirup.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-22, 00:39   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Jordbærgin og Sprite. Masse isbiter, og er par friske oppkuttede jordbær. Frisk og godt! Ikke spør meg om blandingsforhold, jeg blander ikke selv, jeg bare drikker

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-22, 19:28   #4
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Masse isbiter, friske bær, Russchian tonic. Sånn -ish på gefühlen, siden jeg bruker samme glass og samme mengde gin (4 cl) hver gang.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-22, 20:07   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Den ville jeg blandet med Fever-tree ginger beer, masse friskpresset lime og mye is.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 00:54   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Straight up med tonic, men kan også tenke meg at den er god med sitronlimonade eller med Isklar rabarbra & jordbær.

Eller Sprudlande Margaret fra Balholm (eple og rabarbra). Jordbær og rabarbra er en god kombo, vanligvis.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 09:00   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

bringebærlimonade og pink gin er veldig godt. - jeg har ikke smakt strawberry gin da men...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 14:24   #8
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Tusen takk for tips!
Jeg har kjøpt inn sitronbrus og skal prøve å få tak i fine, ferske jordbær.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-22, 21:07   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drinkoppskrift med pink gin?

Vi har laget GT med denne jordbærgin og denne tonicen:

https://altomgin.no/hva-passer-til-m...rflower-tonic/

I tillegg jordbær i skiver og mynte, det ble veldig godt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no