Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

[Hjelp] Langpannerøre uten egg og melk

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 13:22   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

[Hjelp] Langpannerøre uten egg og melk

Jeg skulle gjerne hatt en god og utprøvd langpanne-/muffinsrøre uten egg og melk. Jeg vet det finnes posemixer, men jeg synes det er så kjedelig med posekaker som smaker likt... og kunne tenkt meg prøve litt selv.

Dersom jeg tar utgangspunkt i en vanlig oppskrift, kan jeg erstatte mengdene med melk og smør med tilsvarende "blå margarin" og havremelk? Er det noen av disse melkefrie margarinene som er bedre til baking enn andre? Og hvordan erstatter jeg egg? Sånne egge-erstatningspulver? Og må jeg tilpasse oppskriften for å kompensere på noe annet vis i tillegg?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no