Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer du på krisen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-20, 11:27   #61
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Jeg har alt jeg kan ønske meg. Jobb og unger som fungerer helt fint. Likevel har jeg punktert litt. Klarer ikke å sortere tanker og aktiviteter. Klarer ikke å slutte å oppdatere nyheter enda jeg heller burde konsentrert meg om å jobbe, eller følge opp hjemmeskolebarna.

Savner fellestreninger, og å reise til og fra jobb, det hadde jeg aldri trodd, savner kollegaene mine og hater å ikke kunne planlegge for de neste månedene verken i jobbsammenheng eller privat.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:31   #62
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Den lille introverte Strutsen takler dårlig å ikke ha en jobb.

Etter at jeg fikk permitteringsvarselet forrige uke, så ha jeg punktert litt. Jeg er langt unna krisemodus enda, men jeg følte meg plutselig unyttig nå når jeg ikke har en jobb å gjøre.



Jeg sitter og stresser på jobb nå, og har urolig mage og hjertebank pga. alt jeg har å gjøre. Har jobbet kvelder og helger i de siste to ukene i tillegg til vanlig arbeidstid. Samtidig som jeg vet at jeg er 100 % permittert fra onsdag av. Det er helt absurd følelse. Jeg frykter jeg kommer til å kræsje helt når onsdagen kommer.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:34   #63
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Jeg klemmer på dere alle. Det er i hvert fall trygt her.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:42   #64
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

....

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 30-03-20 kl 21:59.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 14:06   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Jeg har vært rolig, men jeg kjenner nå at jeg er engstelig. Pappa skal testes for Corona nå snart. Han bør helst ikke få det, rett og slett. Det vi vet er at han har tatt et fly med et par coronasmittede folk på. Men han satt ikke i nærheten av dem så vidt vi vet. Blir et par lange dager før resultatet er klart.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 14:12   #66
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Er helt rolig for korona. Er priviligert med sikker jobb, store, selvgående barn og boliglånet blir billigere. Søsken har laget en messenger- gruppe hvor vi melder inn når v har handlet for foreldre, det går på omgang, nå. Har gjort noen støttekjøp hos små bedrifter og har blitt flinkere til å sende hyggelige meldinger til mennesker utenfor den indre kretsen - særlig de som er alene/ eldre. Glemte å gjøre det i går, da hadde jeg planlagt en runde, så takk for påminnelsen. Det hjelper litt på at man føler man er en som kan bidra, om enn det er små ting.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 19:55   #67
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Jeg synes denne tråden ligger for åpent til at jeg vil svare rett og slett.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 21:58   #68
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg synes denne tråden ligger for åpent til at jeg vil svare rett og slett.

Shit, det så jeg ikke

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 23:23   #69
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Kan den kanskje flyttes?

Jeg har det mye bedre nå enn forrige gang jeg svarte. Det hjelper å ikke lese så mye nyheter, finne rytme og rutiner og ikke minst gå lange turer.
Men jeg synes det er så jævlig å lese om dere som blir permittert.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no