Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor tørker dere klær?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-20, 08:22   #21
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Vi har ikke tørketrommel. Tørker alt på to sammenleggbare stativ hvorav et på vaskerommet og et i gangen utenfor vaskerommet. Det har vært tilstrekkelig for alle livets faser hittil, tøybleier i sin tid og nå mengder med treningstøy.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:27   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg eier ikke en gang et strykejern, så jeg har ikke noen problemer med "tørkestriper" i hvertfall.
(Jeg sørget for at Exmann ble sittende med strykejern, så alt som må strykes sendes med guttungen dit. )


Men sånn for å være litt seriøst; jeg rister tøyet og henger det opp, og lar det ikke henge på stativet lengre enn til det er tørt. Rister det når jeg legger det sammen.
Nå har jeg ikke så mye pent tøy som brukes til vanlig, men ting som krølles lett henges på henger på badet.

Jeg har aldri hatt problem med krøller og hengekanter. Men det kan jo både handle om hva man ser/overser og hvilket stoff det er i tøyet man bruker.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:37   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Vaskerommet på ett stativ og en hengedingsesak. Har plass til trommel, men vil ikke ha.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:38   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg har ikke skjorter. Hva mannen gjør med sine, er jeg ikke helt sikker på. Tror kanskje han henger dem på kleshenger på selve stativet?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:40   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Mannens skjorter henges på bøyle i det hengedingsestativet vi har. Egentlig en innmat fra IKEA med stang øverst og trådskuffer under.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:42   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Hengedingssak ja, det er navnet på den dingsen vi har også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:44   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Vi har ikke vaskerom. Jeg tørker det som kan i tørketrommel, resten på stativ - enten på guttenes rom hvis de er hos pappen sin, eller på gangen/stua osv, eller på badet. Jeg henger skjorter på henger, t-skjorter også av og til, da kan de jo nesten henges overalt (skapet sitt f.eks! eller i åpningen til dusjkabinettet.

Det at vi har lite plass til klesvask gjør at jeg får det raskt ned fra stativet og vekk.

Forresten så har jeg stativet på verandaen når det er mulig, selvfølgelig.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:47   #28
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Har plass til to stativ på vaskerommet. Håndklær, truser og laken går i trommel.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:49   #29
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Vi har verken vaskerom eller tørketrommel. Tørker på stativ på loftsgangen og flytter stativet inn på vårt soverom hvis unger vil leke i gangen.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:54   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Vi er heldige nok til å ha stort vaskerom med plass til tørkestativ. Om vinteren tromler vi håndklær, sengetøy og sokker og undertøy. Om sommeren har vi god tørkemulighet ute.

Før vi pusset opp vaskerommet tørket vi på gjesterommet og i stuen.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:55   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Skjønner at vi nok må gå over til stativ. Jeg misliker det veldig. Klærne får sånne stygge «tørkestriper» av det. Hva gjør dere med det? Det er også vanskelig å glatte ut våte klær på stativ nok til at de ser ok ut når de er tørre. Og det henger tett, så tørkingen tar lang tid.

Trommel ødelegger klær, synes jeg. Jeg kan jo ikke tromle skjorter og bukser? Alt krymper. Jeg har brukt trommel bevisst for å krympe klær flere ganger, og de krymper. Veldig.

Jeg er så glad jeg kan tørke skjorter og t-skjorter direkte på kleshenger nå. Sparer meg for masse arbeid. Dere som tørker skjorter på stativ, hvordan ser de ut når de er tørre, og hva gjør dere med dem da?

Det takhengte stativet har litt tykkere stenger, ikke snorer, så der får ikke klærne så lett striper. På tørkestativet henger jeg de klærne som er mer utsatt for å få striper på de ytterste stengene, for de er også tykkere. På snorene henger jeg sånt som ikke får merker (syntetisk stoff, treningsklær o.l.), eller som det ikke er så farlig med. Andre ting henger jeg på kleshengere for at de ikke skal få merker. Enkelte gensere legges flatt oppå gulvstativet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 08:57   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg pleier å tromle alt først i ca 15-30 minutter og henger det deretter de varme plaggene på tørkestativ. Da blir klær utrolig mye mindre skrukkete. Selv ting som jeg pleide å stryke før, blir pene på denne måten. For å unngå sånne merker du snakker om, henger jeg noen av klærne på kleshengere som henges på tørkestativet. Stativet står på vårt store bad hvor det også er vaskemaskin og tørketrommel

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:01   #33
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg liker godt slik type stativ:


Det tar litt mindre plass en stativ med vinger og stengene man henger klær på er tykkere slik at man ikke får striper.

En luftavfukter kan være en god investering hvis man tørker klær i oppholdsrom. Da tørker klær kjemperaskt og man unngår fukt i rommet.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:02   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Liefje: Det er jo faktisk veldig smart, alt tåler vel en kjapp runde i trommel, med unntak av ull, hvis man ikke har for høy temp?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:03   #35
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.238
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Skjønner at vi nok må gå over til stativ. Jeg misliker det veldig. Klærne får sånne stygge «tørkestriper» av det. Hva gjør dere med det? Det er også vanskelig å glatte ut våte klær på stativ nok til at de ser ok ut når de er tørre. Og det henger tett, så tørkingen tar lang tid. ?

Skjorter, bluser og hettegensere blir først tromlet på utglatting program i tørketrommel i ca 10 min, rett derfra og opp på kleshengere som jeg henger på et sånt klesstangstativ på hjul. Setter på avfukter som blåser luft rett på. Selv om de henger tett tørker det raskt. Ikke noen utfordringer med bretter etc.

På tørkestavet tørker vi treningstøy, t-skjorter og bukser. Buksene kjøres også på utglattingsprogram. Vi henger de over 2 stenger, da unngår vi brettekant samt at de tørker raskere. T skjorter der jeg vil unngå brettekant, henger jeg også opp på kleshenger.

Kombinasjonen av utglatting og avfukter gjør det effektivt og har i tillegg den bonusen at man unngår stryking av skjorter om man henger pent opp mens de er dampende varme.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:11   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg har et slikt som Cauchy viser og jeg elsker det. Savner tørketrommel til håndklær og sengetøy, men det er jo en øvingssak. Skjorter eller bluser henger jeg opp på kleshenger, helt uproblematisk. (men jeg eier stort sett ikke klær som må strykes, helt bevisst).

Jeg har et dampjern da, det bruker jeg vel cirka kun på 16. mai.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:21   #37
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg synes ikke klærne får striper fra tørkestativ. Skjorter henges også der, ristet og rettet ut, med en arm ned på hver side. Kjøper strykefrie skjorter. De strykes ikke etterpå av meg, så hvis mannen vil ha de glattere får han stryke de selv (det gjør han ikke) eller kjøpe abonnement hos renseri (det gjør han heller ikke).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:27   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Mannen henger opp sine skjorter rett fra vaskemaskina, dryppvåte, uten sentrifugering, på kleshengere over stanga til dusjforhenget til de har dryppet fra seg, deretter flyttes de over på tørkestativet. Tror ikke han stryker dem etter det, har i alle fall aldri sett han gjøre det. Om de er kjøpt strykefrie vet jeg heller ikke, det er naturlig nok ikke jeg som kjøper dem. Han har ikke nevnt noe om det, skjortene er liksom bare der, jeg får ikke engang med meg når de kommer i hus. Jeg verken kjøper, vasker, henger eller stryker hans skjorter, for han vil ha det på sin måte.

Det er stort sett bare bunadskjorter og juleduker som strykes hos oss (sistnevnte påfallende ofte av svigermor, hun vil gjerne hjelpe til med juleforberedelser, og da tilbyr hun seg gjerne å stryke, for da gjør hun noe nyttig uten å være i veien eller måtte spørre meg om hvor ting skal være).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-03-20 kl 09:32.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:30   #39
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Jeg har et stativ lik den Cauchy viser. Vi vasker også hele tiden. Halvparten av klærne går i trommelen. Resten går på stativet, som står i spisestua, rett ved hovedvinduet, slik at alt tørker rimelig raskt. Jeg får ikke striper av stativet, men har opplevd at trommelen har gitt noen klær striper. Da jeg begynte å finlese på vaskeanvisningene på buksene, oppdaget jeg at det tydeligvis er en ny greie om at de må vaskes og tørkes med innsiden ut. Da ble det slutt på stripene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:56   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tørker dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har ikke skjorter. Hva mannen gjør med sine, er jeg ikke helt sikker på. Tror kanskje han henger dem på kleshenger på selve stativet?

Ja, det var jaggu ikke dumt!

Her henger vi ikke opp hver våre klær. Den som er tilstede når vaskemaskinen er ferdig, henger opp.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no