Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Joggesko til sal og mølle

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-20, 14:00   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joggesko til sal og mølle

Jeg har gjenoppstartet min SATSkarriere og bruker eldgamle aerobicsko. DSer at ingen har slike lenger. Tips til gode innesko, til salaktivitet og litt mølle?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 19:28   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Ingen?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 19:46   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Jeg bruker bare vanlige joggesko (har egne til innebruk selvsagt). De brukes til mølle, styrke og saltimer.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 19:50   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Jeg liker Nike sine nøytrale løpesko, jeg har ingen skader eller behov å ta hensyn til. Disse har jeg nå og skal kjøpe igjen. Har også tilsvarende fra Asics, men de er så små i størrelsen at jeg alltid bommer på nettkjøp. Og ofte dyrere.

https://www.sportamore.no/produkt/19...-36-f-svartrod

Nike Pegasus har middels drop, fungerer til styrke. Men jeg er så heldig å arve eldste sine Nike Free Run. Helt flate, men ikke løpesko på mølle for meg.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 19:53   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Det kommer jo litt an på hvordan føttene dine er? Jeg fikk veldig god hjelp på Löplabbet sist jeg kjøpte sko.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 20:52   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det kommer jo litt an på hvordan føttene dine er? Jeg fikk veldig god hjelp på Löplabbet sist jeg kjøpte sko.

Dette.

Jeg har tre/fire par løpesko, og selv om alle funker godt ute, så bruker jeg kun noen av dem inne. Mest fordi det er stor forskjell på hvor varme de er.

De jeg liker best til mølle er Saucony Freedom. De har svært lav drop (tror jeg), men jeg liker dem og Løplabbet mente de passer min løpestil og vekt. Møllene på mitt senter har dessuten svært god demping. Jeg har smale føtter, lett kropp, normalpronasjon (selv om diverse sportsbutikker har påstått at jeg overpronerer) og lander på forfoten på mølle.

Jeg bruker også Asics Dynaflyte. De er gode, men mye varmere. Svetter mye i dem innendørs.

Så har jeg Asics GT1000 til utebruk, og på denne tiden av året bruker jeg kun dem. Har også et par Adidas, husker ikke hvilken modell.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 21:25   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Ja, jeg har hatt god erfaring på Løplabbet og kjøper utejoggesko der. Men nå skal jeg altså bare ha ett par sko til innebruk, og de bør egne seg til litt løping inne, saltimer og styrke. Og jeg har ikke tenkt meg på Løplabbet for å finne dem og heller ikke tenkt å betale det jeg pleier der .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 21:44   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, jeg har hatt god erfaring på Løplabbet og kjøper utejoggesko der. Men nå skal jeg altså bare ha ett par sko til innebruk, og de bør egne seg til litt løping inne, saltimer og styrke. Og jeg har ikke tenkt meg på Løplabbet for å finne dem og heller ikke tenkt å betale det jeg pleier der .

Da tror jeg nesten det viktigste er å finne en som passer foten din og som du trives med. Det er umulig for oss å vite, egentlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 21:46   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Gå på XXL. De har mye bra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 21:54   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Det er jo hardt for knær og ankler å løpe på mølle også, eller drive med jumping jacks på saltimer. Så jeg ville nok godt for en løpesko med god nok demping for deg, og brukt den samme på saltimer. Ved løfting ville jeg sparket av meg skoene og løftet i sokkelesten, da står du stødig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 21:58   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Jeg endte opp med sko til 1600 (som ikke funket) etter hjelp på XXL og sko til 600 som er i jevnlig bruk flere år etterpå etter hjelp på Löplabbet, så jeg opplever absolutt ikke det som noen dårlig investering av tid.

Jeg løfter i sokkelesten.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:01   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Ulempen med løpesko er at de ofte ikke er stabile nok til twist and turns i sal. Jeg sliter med å finne bra sko nå som jeg trener zumba/salsation flere ganger i uken. Hookaene mine er altfor ustabile, og zero-drop løpeskoene mine blir for lite dempet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:05   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ulempen med løpesko er at de ofte ikke er stabile nok til twist and turns i sal. Jeg sliter med å finne bra sko nå som jeg trener zumba/salsation flere ganger i uken. Hookaene mine er altfor ustabile, og zero-drop løpeskoene mine blir for lite dempet.

Kjøp dansesneakers, da.
https://ladanse.no/produktkategori/d...egori=sneakers

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:20   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg endte opp med sko til 1600 (som ikke funket) etter hjelp på XXL og sko til 600 som er i jevnlig bruk flere år etterpå etter hjelp på Löplabbet, så jeg opplever absolutt ikke det som noen dårlig investering av tid.

Jeg løfter i sokkelesten.

Jeg har også opplevd dårlig hjelp på XXL. (Likevel funker det jo helt fint hvis man vet hva man skal ha.) XXL har også vært dyrere enn Løplabbet ift mine sko.
Sist jeg var på Løplabbet fikk jeg ikke bare god hjelp, men jeg opplevde at de var mer interessert i å finne rett sko enn å selge dyrest mulig sko.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:22   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Eg ha brukt Asics Kayano i alle år. Har nett bytt til Asics Nimbus. Dvs. vanlege løpesko

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:24   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Kanskje jeg skal komme meg innom Løplabbet i vinterferien.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:32   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kjøp dansesneakers, da.
https://ladanse.no/produktkategori/d...egori=sneakers

Ja, jeg har sett på dem, men de ser ut til å være for litt annen type dansing, med firkantet tå for tåspiss, lzm? Men har lurt på å stikke innom.

Jeg synes de vanlige sportsbutikkene bare har løpesko for tiden?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:36   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Ja, det er ingen som selger typ "aerobicdansesko" lenger. Veldig dumt.

Man trenger ikke bevege seg opp på tåspissen da. Det som er spesielt med dem er at de er veldig myke på midten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:36   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er ingen som selger typ "aerobicdansesko" lenger. Veldig dumt.

Mye tyder på at jeg snart selger et par .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-20, 22:39   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til sal og mølle

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no