Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Cherrox i Oslo Sentrum

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-12, 18:29   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Cherrox i Oslo Sentrum

Cherrox eller Viking Thermo er det eneste som funker i de neste par ukene, og Mini har så klart vokst ut av høstens Viking Thermo. Nå har jeg vært i 3 butikker uten hell, og spør her for å unngå flere bomturer eller frustrasjon:

har noen sett Cherrox eller Viking Thermo str 32 i butikker i Oslo Sentrum i det siste?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 18:33   #2
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Str. 32 vet jeg ikke, men vi kjøpte slushers på EuroSko på Tveita senter forrige helg. Kan kanskje ringe og spørre de? Viking Thermo fant ikke jeg heller, jeg fikk beskjed om at det var noe problemer i Kina så butikkene fikk ikke dem inn.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 21:03   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.578
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Vi har i år (for første gang) kjøpt slusher på Eurosko, den nyeste, letteste typen. Veldig fornøyd med dem. Har et par for store Viking thermo også og vil se de er veldig like.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 21:08   #4
Wanda
Aktiv
 
Wanda sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 141
Wanda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

De hadde noen på skoringen på Lambertseter senter da jeg var der lørdag. Også str 32. Riktignok ikke Oslo sentrum...

Wanda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 22:27   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Sist jeg kjøpte, så hadde de på den skobutikken (som jeg ikke husker hva heter) på Tveita senteret. Tipper de har ennå.

Husk at Viking Thermo er store i størrelsen, snuppa mi har vintersko i str 32, men kunne ikke ha større enn 30 i Thermoene. Akkurat vokst ut av str 28 i samme type.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 07:48   #6
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Sist jeg kjøpte, så hadde de på den skobutikken (som jeg ikke husker hva heter) på Tveita senteret. Tipper de har ennå.

Husk at Viking Thermo er store i størrelsen, snuppa mi har vintersko i str 32, men kunne ikke ha større enn 30 i Thermoene. Akkurat vokst ut av str 28 i samme type.

Ingen Viking Thermo på Tveita senter sist helg i hvertfall. De hadde noen andre støvler av sånn dykkedraktmateriale da, som visstnok var ganske bra.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:28   #7
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Ingen Viking Thermo på Tveita senter sist helg i hvertfall. De hadde noen andre støvler av sånn dykkedraktmateriale da, som visstnok var ganske bra.

Dock Boots. Vi har de og er veldig fornøyde. :-)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:48   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Bruker du dock boots på samme måte som du bruker Cherrox? Jeg har sett dockboots i butikken, men kjenner de ikke fra før så da er jeg skeptisk.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 09:03   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.085
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Vi fikk også beskjed i skobutikken på Tveita senter i høst at det hadde vært leveranseproblemer med Viking Thermo i år. Vi endte med duck boots. Vi har foreløpig vært fornøyd med dem, storebror har vært både tørr og varm. Men nå hevder han at han får gnagsår av dem, så jeg er litt usikker på hva som skjer videre. Tror ikke egentlig de er for små heller....

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 16:53   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Bruker du dock boots på samme måte som du bruker Cherrox? Jeg har sett dockboots i butikken, men kjenner de ikke fra før så da er jeg skeptisk.

Vi har det også, men ikke brukt så masse. Men det finnes to typer, den ene er vanntett helt opp, mens den andre bare er vannavstøtende oppover skaftet og vanntett nederst langs/rundt foten.

De vi har skal være vanntette og kostet kr 499,-. "Gummi" nesten helt opp.

De virker varme og gode og så skal de vel være litt ventilerende ?? Men de er litt tyngre enn Thermoene, og snuppa mi foretrekker dem, altså thermoene.

Eurosko på senteret her jeg bor, hadde ikke tatt inn Viking Thermo i år, fordi de har egen type....kan det være den nye Slusher som ligner på Viking Thermo.
Mulig det også er en grunn til at de er vanskeligere å få tak i, kanskje ?

Vi fant tilslutt på Skoringen.


Sist redigert av Liljekonvall : 06-03-12 kl 17:44.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 17:01   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.883
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Bruker du dock boots på samme måte som du bruker Cherrox? Jeg har sett dockboots i butikken, men kjenner de ikke fra før så da er jeg skeptisk.

Om du kjøper Dockboots, så kjøp de dyreste, de andre er ikke litt vanntette engang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:05   #12
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Bruker du dock boots på samme måte som du bruker Cherrox? Jeg har sett dockboots i butikken, men kjenner de ikke fra før så da er jeg skeptisk.

Vi har ikke andre støvler til høst-/vinterbruk, så ja. Hun har alltid holdt seg både tørr og varm med dem på. De skal holde bra i mange blå.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 19:02   #13
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cherrox i Oslo Sentrum

Fant noe Cherroxlignende på Oslo City, de vil fungere helt greit nå i mars og april. Skjønte på svarene deres at det var lurt å se på andre ting enn Viking Thermo, det er tydeligvis et leveranseproblem der for ingen butikker har hatt de nå. Takk for tips alle sammen!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no