Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser du skrekkfilmer?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 20:46   #41
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg så min siste i 2003, da så jeg The Ring,

Åh, fine filmen! Jeg var livredd - som det skal være når man ser på skrekkfilm.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 21:22   #42
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.503
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Ja, men jeg blir sjelden skremt. Det er synd, det er jo det som er gøy. Mannen er pingle, så jeg må se på alene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 21:48   #43
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg er blitt mer pingle nå, men jeg liker skrekkfilmer. Jeg har hele Hellraiserserien.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:16   #44
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg er veldig åpen når det gjelder film, men akkurat klassiske skrekkfilmvirkemidler er omtrent det eneste jeg ikke fikser. Jeg vil ikke ha de knappene trykket på, thank you very much!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:17   #45
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?



Nei, skrekkfilmer ser jeg ikke på. Da blir jeg bare husredd, og det orker jeg ikke. Husker jeg så flere da jeg var mindre. Som sikkert bare er barnemat for dere entusiatene. Jack the ripper og sånn. Men den værste var poltergeist. Grøss og gru. Jeg ble helt ødelagt av den.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:17   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg var også så hinsides redd etter The Ring, det var fantastisk! Jeg måtte se den 3 ganger på kino og ble like pisseredd hver gang. Samme med The Grudge. Og Tale of two sisters.
Men i dag blir jeg ikke like skremt av de filmene, ikke på langt nær. Og konseptet "langhåret, skummel asiatisk dame/spøkæls er for oppbrukt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:19   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Nei, skrekkfilmer ser jeg ikke på. Da blir jeg bare husredd, og det orker jeg ikke. Husker jeg så flere da jeg var mindre. Som sikkert bare er barnemat for dere entusiatene. Jack the ripper og sånn. Men den værste var poltergeist. Grøss og gru. Jeg ble helt ødelagt av den.

Poltergeist var den aller første skrekkfilmen jeg så. Som 4-åring.
Likte den godt, ble overhodet ikke redd. Så den igjen for noen uker siden, og nå var den jo rett og slett litt kjedelig. Ingen støkkescener heller.

Paranormal Activity 3 hadde enormt med støkkescener, håhå. Hadde hjerteklapp flere ganger. Fantastisk film. Samme med Woman in black.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 27-12-12 kl 22:29.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:23   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Støkkescener er akkurat det jeg ønsker å unngå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:26   #49
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.831
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg er ikke skrekkfilmer, jeg har aldri likt det. Jeg har blitt pysete etter at jeg fikk barn. Jeg liker ingen filmer der det går galt eller noen dør. Jeg griner også mye mer av komedier og sentimentale filmer enn før.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:28   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Støkkescener er akkurat det jeg ønsker å unngå.

Det som er det beste av alt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:29   #51
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 22:34   #52
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Har aldri likt horrorfilmer jeg. Vil helst ikke ha sånne ekle bilder i hodet mitt! Walking dead går bra da, men så syns jeg det er veldig interessant med sånne overlevelsesopplegg.

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:28   #53
Store-ulv
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 518
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Nei, jeg har sett noen opp gjennom tidene, men jeg blir så redd i lang, lang tid at det ikke er verdt det. Den siste jeg så var vel The others, og jeg blir fremdeles skremt bare jeg tenker på den.

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:35   #54
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.140
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Er ikke mørleredd eller overtroisk, men hater å skvette. Ergo ser jeg aldri slike filmer. Tortur, barnevold og voldtekt og slikt ser jeg av prinsipp ikke for fornøyelsens skyld.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 27-12-12 kl 23:46.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:40   #55
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Elsker skrekkfilmer!

Jeg er både mørkredd og tidvis husredd, men filmer har faktisk aldri påvirket meg der. Film er film, tenker jeg, og dermed tenker jeg at det ikke vil skje meg allikevel.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:32   #56
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hostel ja! Slår ikke Human Centipede 2, det er faktisk en av de ytterst få filmene jeg angrer på å ha sett. Blir faktisk forbanna på at de lager sånt.

Jeg ante ikke at det hadde kommet en toer, men jeg har jo bare skummet gjennom den første og.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det første. Den var rett og slett helt grusom, jeg ville bare grine. Stikkord: pedofili, tortur av gravide osv. Jeg skummet bare gjennom for å se om det gikk bra med hun gravide til slutt.

Jeg skal altså ikke se den nei. Sånne ting gjør meg bare syk. Det er helt FEIL at noen lager underholdning av sånt!

Nå har jeg blitt såpass pinglete at jeg styrer faktisk litt unna skrekk, ser heller koselige filmer. :P

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:36   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg kan godt se skrekkfilmer, hvis de er bra. Jeg blir ikke så lett redd, men synes ikke nødvendigvis det er det eneste poenget med skrekkfilm heller - der er ofte underholdende og noen ganger interessante. Cabin in the Woods var en morsom meta-skrekkfilm, synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:47   #58
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg sier som Skilpadda: Jeg ser gjerne skrekkfilm, så lenge de er bra. Jeg blir ikke så veldig skremt egentlig, og ser det som veldig positivt når jeg blir skikkelig redd. The Village og The Others er vel de filmene jeg har blitt mest skremt av. Og The Ring.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 14:55   #59
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Jeg har sett et par filmer som Carrie og Sleepwalkers. Men holder meg unna da jeg er veldig mørkeredd og sikkert ikke ville fått sove på mange uker etterpå.

Dersom jeg først begynner å se på en skrekkfilm så "må" jeg se videre. Jeg har The Shining på pvr-dekoderen. Vet ikke ennå om jeg skal tørre å se den eller ikke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 15:52   #60
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Ja jeg elsker en god grøsser. The Descent http://www.imdb.com/title/tt0435625/ The Others http://www.imdb.com/title/tt0230600/ og The new Daughter http://www.imdb.com/title/tt0951335/ er filmer jeg liker i denne sjangeren!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no