Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

DHL "express": ligg unna!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 15:51   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Tommel ned

DHL "express": ligg unna!

Jeg må bare advare alle dere mot å bestille varer som skal leveres gjennom DHL.

I påskeferien kjøpte jeg sko fra www.net-a-porter.com, hvis eneste leveringsmetode er med DHL. Fint, tenkte jeg, da får jeg dem snart

Pakken ble checket ut av tollen onsdag i forrige uke, skulle leveres torsdag morgen. Ikke spor etter noen bud ! Nå har jeg purret 117x per e-post og telefon. Blir lovet at noen skal ringe opp, men dette skjer aldri.

Net-a-porter svarede på første purring, men nå er de også tavse som graven. Huff ! og jeg som sånn gledet meg. Det blir nok et langt hundeslagsmål for å få mine penge igjen (for jeg tror at DHL rett og slett har mistet forsendelsen).

Så, til alle dere som overveier å bestille fra net-a-porter: ligg unna !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 16:03   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna !

Jeg har bare gode erfaringer med DHL.

For noen måneder siden bestilte jeg garn fra Uruguay, og en bok fra Akademika. Garnet kom på døren med DHL uken etter. Da etterlyste jeg boken hos Akademika, som kunne fortelle meg at den hadde ligget på mitt lokale postkontor de siste fem dagene, uten at posten hadde gitt meg beskjed.

Idag satte forresten Posten ny mandagsrekord - klokken er nå 16.03, og posten er allerede kommet. Vanligvis er den ikke her før nærmere 17. Og selvangivelsen min har jeg fortsatt ikke fått.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 16:10   #3
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna !

Hmm, jeg må ha vært usedvanlig heldig de gangene jeg har bestilt noe som sendes med DHL. Har bestilt fra Egypt noen ganger, og det har gått på tre-fire dager. Har også fått sendt gaver fra Algerie, som også har tatt bare noen få dager med DHL. Aldri opplevd rot.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 16:57   #4
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Greit nok å bli oppgitt Muad'Dib - men du skjønner vel at feil kan skje?

Synd det skjedde med deg, håper du får varene dine snart! For min egen del fortsetter jeg å bruke DHL når det trengs - har bare hatt gode opplevelser!

  Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:00   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Så kjedelig.
Jeg har bestilt fra Net-A-Porter flere ganger, med levering fra DHL
De har vært svært raske, og pålitelige
En gang syntes jeg det drøyde lenge (et døgn)
Ringte servicetelefonen til DHL, og damen der ringte opp budet mens jeg ventet i telefonen
Han ringte meg deretter opp, og leveringen kom i løpet av en times tid

Det kom pakke til meg via DHL nå mens vi har vært borte, og jeg sendte de en mail hvor jeg forklarte situasjonen og oppga mobilnummeret til datteren min
Pakken kom som den skulle

Dette er jo i en annen kommune men i samme fylke som deg, men de budene rundt omkring meg er raske og pålitelige
Håper pakken kommer til rette

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:18   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Jeg har til min store overraskelse nå oppdaget at "Pakke-på-døren" tilbudet til Posten nå kun omfatter bedrifter. Dvs hvis man er privatperson så må man pent finne seg i at den kommer til postkontor med påfølgende hentelapp, selv om man har betalt for levering på døren aldri så mye.

Så kanskje DHL samarbeider med Posten; dvs har overlatt den siste logistikkbiten til dem? For da er det på ditt lokale kontor den ligger.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:25   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Greit nok å bli oppgitt Muad'Dib - men du skjønner vel at feil kan skje?

Synd det skjedde med deg, håper du får varene dine snart! For min egen del fortsetter jeg å bruke DHL når det trengs - har bare hatt gode opplevelser!

Jeg har sendt e-post og ringt DHL både fredag og idag, ialt en 6x. De 4x kom jeg ikke igjennem - sad og hørte på ventemuzak i opptil 15 min. De 2 andre gange (begge idag) ble jeg lovet at saksbehandleren ville ringe tilbake om litt, men dette skjedde aldri.

Jeg har sendt ialt 4 e-post til net-a-porter, samt ringt 1x. På den 1. e-post fikk jeg svar om, at pakken ville bli levert fredag "beklager forsinkelsen", senere e-post er ubesvart. Da jeg ringte sa den veldig vennlige dame at customer care manageren ville sette seg inn i saken og ringe tilbake, vel, ham/henne har jeg alldri mere hørt fra.

Alle de andre varer som jeg bestilte i påskeferien har jeg forlengst fått, inkl. dem fra Danmark.

Så dette er ikke bare en feil, men forbistret inkompetanse som jeg har betalt svarte 400 NOK + varenes pris for ! Jeg har akkurat skrevet og krevet mine penge tilbake fra net-a-porter, imorgen ettermiddag kontakter jeg både det norske og engelske forbrukerrådet for å kreve min rett.

Finner meg ikke i å bli r*vrendt på denne måten.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:35   #8
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Jeg har også dårlige erfaringer med DHL. De ringer til folk midt på dagen og forventer at noen er hjemme til å ta i mot. Når de deg ikke da fortsetter de neste dag og deretter. Det kan ta en evighet å få noe levert. Hallo? Er hjernen alene? Kan det tenkes at folk jobber? Jeg styrer klar av DHL hvis jeg kan.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:07   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har til min store overraskelse nå oppdaget at "Pakke-på-døren" tilbudet til Posten nå kun omfatter bedrifter. Dvs hvis man er privatperson så må man pent finne seg i at den kommer til postkontor med påfølgende hentelapp, selv om man har betalt for levering på døren aldri så mye.

Så kanskje DHL samarbeider med Posten; dvs har overlatt den siste logistikkbiten til dem? For da er det på ditt lokale kontor den ligger.

I den eneste e-post som jeg fikk besvart (annet enn autosvar) skrev de, at jeg kunne prøve å kjøre til DHL i Drammen for å se etter pakken min .

Posthuset her ligger 12 min. unna, ved siden av matbutikken. Drammen ligger 30 min. unna (jeg vet ikke hvor DHL Drammen ligger presist).

Men jeg kunne jo spørre.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:38   #10
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg må bare advare alle dere mot å bestille varer som skal leveres gjennom DHL.

I påskeferien kjøpte jeg sko fra www.net-a-porter.com, hvis eneste leveringsmetode er med DHL. Fint, tenkte jeg, da får jeg dem snart

Pakken ble checket ut av tollen onsdag i forrige uke, skulle leveres torsdag morgen. Ikke spor etter noen bud ! Nå har jeg purret 117x per e-post og telefon. Blir lovet at noen skal ringe opp, men dette skjer aldri.

Net-a-porter svarede på første purring, men nå er de også tavse som graven. Huff ! og jeg som sånn gledet meg. Det blir nok et langt hundeslagsmål for å få mine penge igjen (for jeg tror at DHL rett og slett har mistet forsendelsen).

Så, til alle dere som overveier å bestille fra net-a-porter: ligg unna !

Nå ble jeg også skeptisk til å kjøpe noe fra net-a-porter.
Håper du får skoene dine snart

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:42   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg har sendt e-post og ringt DHL både fredag og idag, ialt en 6x. De 4x kom jeg ikke igjennem - sad og hørte på ventemuzak i opptil 15 min. De 2 andre gange (begge idag) ble jeg lovet at saksbehandleren ville ringe tilbake om litt, men dette skjedde aldri.

Jeg har sendt ialt 4 e-post til net-a-porter, samt ringt 1x. På den 1. e-post fikk jeg svar om, at pakken ville bli levert fredag "beklager forsinkelsen", senere e-post er ubesvart. Da jeg ringte sa den veldig vennlige dame at customer care manageren ville sette seg inn i saken og ringe tilbake, vel, ham/henne har jeg alldri mere hørt fra.

Alle de andre varer som jeg bestilte i påskeferien har jeg forlengst fått, inkl. dem fra Danmark.

Så dette er ikke bare en feil, men forbistret inkompetanse som jeg har betalt svarte 400 NOK + varenes pris for ! Jeg har akkurat skrevet og krevet mine penge tilbake fra net-a-porter, imorgen ettermiddag kontakter jeg både det norske og engelske forbrukerrådet for å kreve min rett.

Finner meg ikke i å bli r*vrendt på denne måten.


Har du sjekket nærmeste postkontor? Det kan være at det ligger der, dersom dere bor litt utenfor byer/tettsteder. Min far bestilte et kamera her om dagen, og det skulle leveres på døren...neida, det hadde blitt levert på postkontoret det!
Så mitt tips er at du sjekker det postkontor du hører til.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:06   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Digresjon: Er du i Norge Elin? Uvant tid å "se" deg på her!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 23:54   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Digresjon: Er du i Norge Elin? Uvant tid å "se" deg på her!

Jepp! Er i Norge for å sjekke tennene til Amanda etter vår fall-ulykke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 00:14   #14
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Digresjon: Er du i Norge Elin? Uvant tid å "se" deg på her!

Jepp!!! Veldig kos med lunch i dag Elin

  Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 00:15   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Du må ta med Elin på fredagskaffe kjenner jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 00:27   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jepp!!! Veldig kos med lunch i dag Elin

Ja, kjempekos! Også så mye fint som vi handlet!!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 00:33   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Du, Missy, gjør du min tråd om til en kozemozetråd ?

Jeg har fortsatt ikke sett snurten til dustete DHL "express". Net-a-porter sier at de er på saken, og jeg får portoen refundert. Men jeg vil ha mine sandaler og støvletter !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 00:41   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Du, Missy, gjør du min tråd om til en kozemozetråd ?

Jeg har fortsatt ikke sett snurten til dustete DHL "express". Net-a-porter sier at de er på saken, og jeg får portoen refundert. Men jeg vil ha mine sandaler og støvletter !

Har du sjekket postkontoret? Jeg mener det seriøst altså...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 10:30   #19
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Huff så kjedelig da! Men har du fått trackingnummeret? Da ville jeg ringt kundeservice til DHK og tvinge dem til å finne ute hvilken sjåfør som har pakken og at de setter deg over til ham så du får rede på når du kan vente deg levering!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 11:16   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Huff så kjedelig da! Men har du fått trackingnummeret? Da ville jeg ringt kundeservice til DHK og tvinge dem til å finne ute hvilken sjåfør som har pakken og at de setter deg over til ham så du får rede på når du kan vente deg levering!

Jeg har både airwaybillnr. og trackingnr., men når jeg har ringt, er jeg enten ikke kommet igjennem eller så var den jeg snakket med ikke min saksbehandler og kunne ikke gjøre noe, men ville purre min saksbehandler om å ringe til meg. Ingen som ringer. Ingen som svarer på e-post heller annet enn sånn autosvaremaskin.

Jeg skal likevel på posthuset idag, så da skal jeg spørre dem for en sikkerhets skyld.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no