Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Aktiv på facebook?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-12, 22:30   #1
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Aktiv på facebook?

Ser enkelte skriver om alt mulig på facebook - om tanker og hverdagsliv, hver dag. De har mange bilder av barn og familie for øvrig, og om "ting og tang". Jeg skriver ikke ofte og har ikke bilder av andre enn meg selv, men er ofte og ser hva andre skriver (kall meg nysgjerrig om du vil). Er litt redd for å utlevere for mye av meg selv. Hvor aktiv er du på facebook?

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:34   #2
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Sånn passe aktiv

Jeg skriver ikke noe i statusen min hver dag nei, men sånn innimellom- kanskje en gang i uka i snitt.
Jeg har bilder der ja, men jeg har sperret innsynet på profilen min til kun venner- og da igjen har jeg egendefinerte innstillinger.
Joda, jeg har faktisk noen på vennelisten min som jeg gjerne kunne vært foruten- men jeg er nok en litt for snill person til å avvise dem, derav egendefinert

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:40   #3
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Joda, jeg har faktisk noen på vennelisten min som jeg gjerne kunne vært foruten- men jeg er nok en litt for snill person til å avvise dem, derav egendefinert

Har selv noen på vennelisten jeg kunne ha vært foruten. Et par har jeg slettet etter å ha godtatt dem som venn. Men de plagde meg for mye med spillforespørrelser og aktiviteter, så jeg ble gal.

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:36   #4
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.629
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Varierer veldig. Da jeg jobbet i Oslo så var jeg sammen med mye folk der facebook og twitter på en måte var en del av jobben. Glidende jobb/fritid blant mange i organisasjonslivet og politikken. Er stort sett innom hver dag,men er middels aktiv kanskje om man kan si det. Bruker det en del for å holde kontakten med venner rundt omkring i verden.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:38   #5
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg er ikke engang registrert på Facebook. Antar at jeg må få en profil der i løpet av sommeren siden storesnuppa fyller 13 i juni og sikkert vil ha profil på FB (kriteriet er at jeg får være venn med henne) Hun er visst en av ytterst få i klassen som ikke har ennå.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:42   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Veldig aktiv, men mest i et par lukkede grupper jeg er med i, den ene står jeg bak selv. Nå er det ca. 200 medlemmer og mye aktivitet daglig i den jeg har startet, så det er litt greit å være ofte tilstede selv. Utleverer vel ikke så voldsomt mye selv om jeg jo har bilder og sånt liggende, men jeg har jo uansett lukket profil.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:46   #7
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Veldig aktiv, men mest i et par lukkede grupper jeg er med i, den ene står jeg bak selv. Nå er det ca. 200 medlemmer og mye aktivitet daglig i den jeg har startet, så det er litt greit å være ofte tilstede selv. Utleverer vel ikke så voldsomt mye selv om jeg jo har bilder og sånt liggende, men jeg har jo uansett lukket profil.

Så sånt går an også? Har i grunnen ikke så mye greie på dette. Men lærer litt etter litt

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:48   #8
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Er igrunn veldig mye som går an der inne, er lurt å være nysgjerrig å lete frem på sine egne sider. Er mye man kan sperre og gjøre usynlig for den vide verden- men mye er også åpent om man ikke gjør noe med det.
Steik for ei setning

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:49   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg er ganske aktiv og deler akkurat så mye som jeg kunne delt via lokalavisen. Ingen intime betroelser altså, men mye hverdagsfjas.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:52   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg er ganske aktiv, men har begrenset med venner og profilen er sperret for innsyn fra andre enn mine venner. Det jeg skriver på FB kunne jeg sagt til hvem som helst.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:56   #11
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg burde kanskje ha blitt litt mer aktiv...

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 22:59   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Veldig aktiv. Jeg tror det er fordi jeg er mye alene. Litt patetisk egentlig. Jeg syns det er flaut når folk kommenterer at jeg er mye der. Før var det msn. Nå er det fb. Holder kontakt med venner og familie der osv.

Har kun venner som kan se hva jeg legger ut da. Og skriver ikke intime ting..,

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:11   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.510
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg er ganske aktiv, men har begrenset med venner og profilen er sperret for innsyn fra andre enn mine venner. Det jeg skriver på FB kunne jeg sagt til hvem som helst.

Samme her. Jeg legger i hovedregel ikke ut bilder av andre på fb. Hvis jeg legger ut, så er det i så fall barna mine og i så fall har jeg spurt de først om det er greit. Og så har jeg svært lukket og ikke søkbar profil.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:11   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.034
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg er aktiv på facebook. Jeg deler mye og legger ut bilder av både meg og ungene. Jeg er også litt selektiv med hvem jeg blir venner med.

Jeg synes ikke at jeg deler for mye, men får noen ganger (som påskeferie i hjembyen) påminnelser på hvor oppdatert folk er på livet mitt. De vet at jeg har bytta jobb og at Knerten har begynt på fotball. Ikke akkurat hemmeligheter, men de vet mer om meg enn jeg om dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:25   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.692
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Aktiv fjaser på Facebook. Litt som en blogg for meg

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:39   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg er relativt aktiv. Poster ikke noe hver dag, men 3-4 dager i uka og det er stort sett fjas jeg har kommet over på nett jeg poster der. Eller bare hemningsløst selvskryt. Et og annet bilde av personer (meg, poden eller andre) forekommer også, men det er ikke så ofte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:43   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.034
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg skryter hemningsløst av ungene mine på facebook. Men de får godkjenne det jeg legger ut.

Snuppa skrev noe med en utrolig søt skrive-/ordfeil her om dagen. Vi fortalte henne om feilen og jeg spurte om jeg kunne få legge det ut allikevel, og det var greit for henne. Vi prøver jo å lære dem litt nettvett allerede nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 00:00   #18
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Nei, lite aktiv, akkurat som her. Noen få bilder av barna og en og annen kommentarer i ny og ne. Ofte tenkt at jeg burde slette hele profilen min, siden jeg deler såpass lite. Men syns det er gøy å følge med på det andre legger ut, sånn som bilder av nevøene mine i San Francisco o.l. Blir derfor værende.

__________________
2006 2008
Heddamor er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 00:25   #19
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Sånn passelig aktiv. Det kan gå uker mellom hver statusoppdatering og enda lengre mellom hvert bilde som legges ut. Men jeg er ganske aktiv i et par private grupper.
Statuser og bilder er det bare venner som kan se.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 23:51   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Varierende, akkurat nå er det litt kjedelig med FB og jeg skriver lite. Men la ut en Happymuffinmelding idag, etter en utfordring fra søsteren min. Ellers bruker jeg FB til å holde kontakt m gamle kjente, kollegaer og følge med på livet og barna til venner og familie jeg ikke ser så ofte. Og litt for å le av andre og stille nysgjerrighet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no