Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp - tips til bryllupsgave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 19:11   #1
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Hjelp - tips til bryllupsgave

Nå er det ikke lenge før vårt nærmeste vennepar gifter seg og vi må snart få kjøpt gave. Både jeg og mannen skal være forlovere. De har bodd sammen i snart 10 år så de har vel det meste til huset.

De har ingen lister lagt ut noe sted. Jeg har spurt hva de ønsker seg, men ingenting spesiellt

Noen som har noen gode idèer?

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:15   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - tips til bryllupsgave

Gavekort på reise?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:19   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hjelp - tips til bryllupsgave

Ja, jeg har vært inne på tanken. Hvor finner jeg det da som ikke koster altfor mye?

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:29   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp - tips til bryllupsgave

Dere kan også gi bort en bedre middag ute inklusiv barnevakt til dagen etter, evt. med overnatting på et hyggelig hotell.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:33   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp - tips til bryllupsgave

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Dere kan også gi bort en bedre middag ute inklusiv barnevakt til dagen etter, evt. med overnatting på et hyggelig hotell.

Det er en god ide, og da trenger du heller ikke tenke på at det må være en spesiell helg, dere kan bli enige om en helg som passer etter bryllupet.

Eller et kurs a noe slag? Vinkurs? Tangokurs? Matkurs? Samlivskurs?

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 20:27   #6
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - tips til bryllupsgave

Vi fikk en innrammet blyanttegning av oss selv, i gave av forloveren min. En flott og personlig gave (faktisk den eneste personlige gaven vi fikk), som vi setter stor pris på. Mener ikke at dere skal sette dere ned å tegne brudeparet, men hva med noe personlig, noedere har laget e.l. Det er enkelt å kjøpe noe dyrt og flott, men det ligger mye mer bak en personlig gave. :syns nå jeg:

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 20:33   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - tips til bryllupsgave

Jeg fikk en veldig fin gave av mine søsken, men det er ikke alle den passer til da. Vi fikk bærbar grill, reisehåndklær som tørker kjempefort, piknikteppe med plastlag under og muligens noen flere tureffekter jeg ikke husker i farten. På kortet stod det "God tur til X", et turmål vi pleier å bruke. Vi ønsket oss også telt, men det fikk vi ikke.

En annen fin presang jeg fikk av søsteren min på utdrikkingslaget var et flott album hvor hun også hadde skrevet mye.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no