Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Glutenfritt mel fra iherb - erfaringer?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-12, 13:30   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Glutenfritt mel fra iherb - erfaringer?

Jeg har gått over på glutenfritt igjen og skal handle inn litt ymse så jeg kan få lagd brød uten masse gjær, sukker og stivelse. Har funnet noen mikser i Norge, f.eks. Cornell's, men den er jo helt hinsides dyr. Å bake med ulike typer glutenfritt mel har jeg litt blandet erfaring med, men jeg er villig til å prøve igjen.

Men altså: Jeg har skjønt at iHerb er lurt for å bestille sånt som er knalldyrt i Norge. Funker det greit med levering derfra til Norge? Og er det noen som kan anbefale melmikser eller meltyper som egner seg for å lage noe som minner om brød eller rundstykker? Jeg mener å ha lest at Bob's Red Mill er bra?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 13:35   #2
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.243
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glutenfritt mel fra iherb - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.


Men altså: Jeg har skjønt at iHerb er lurt for å bestille sånt som er knalldyrt i Norge. Funker det greit med levering derfra til Norge?

Det spørsmålet kan jeg svare på, ja det fungerer veldig bra. Jeg har bestilt masse derfra.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 13:46   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Glutenfritt mel fra iherb - erfaringer?

Jeg har bestilt en del fra iherb og det har fungert fint. Men forrige gang fikk jeg, en ukes tid etter at jeg hentet pakken på posthuset, en regning fra UPS på over 200 kroner. Det sto at det var faktura for frakt og fortolling, men jeg hadde jo betalt frakt da jeg bestilte varene og i tillegg hadde jeg bestilt varer for under 200 kroner.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no