Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-24, 22:27   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.556
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Etter mye virring for å fundere ut spekken på hvilken bil vi vil ha, så tenker jeg at jeg ønsker meg
- en kompakt bil, ikke større en for eksempel Toyota yaris cross 4x4 (som jeg elsker, men den er ikke ladbar og da utgår den)
- elbil eller ladbar hybrid (som ved vår kjøring ville kjørt 95%, minst, på el)
- 4-hjulstrekk, eller i hvert fall VELDIG gode vinteregenskaper!)
- helst hengerfeste og i hvert fall mulighet for takboks

Jeg vil ikke ha tesla, og helst en som er mer som en suv (sitte høyt)

Ikke altfor digert panser, jeg hater å kjøre rundt med en diger «snute», det føles som å labbe rundt høygravid.

Men jeg finner ingen sånne?!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-24, 22:28   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.556
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Og:
Hvis jeg vil en runde til div forhandlere og titte, hvilke forhandlere er store med skikkelig godt utvalg av masse forskjellig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-24, 23:14   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.733
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Har du sett på Volvo EX30?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 00:22   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.487
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Har du sett på Volvo EX30?

Den er veldig fin, men jeg ville ventet på en oppgradering. Den neste versjonen kommer med noen knapper for betjening. Nåværende modell styrer alt på skjerm, upraktisk.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 07:41   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.609
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Har du sett på Volvo EX30?

Enig i den. I tillegg så fortalte en bilforhandler at den der lille Kia Niro (den er vel som en Yaris?) er kommet med 4x4 nå.

Eller hva med Mini Countryman den har også 4WD.


Sist redigert av Pepper Lemon : 15-08-24 kl 10:23.
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 08:58   #6
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.640
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Jeg skulle inn og anbefale Kia Niro, hvis det er liten stor bil du vil ha. Den jeg har kjørt hadde firhjulstrekk og var en super bil å kjøre.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 10:27   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.405
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Vil ikke Skoda Enyaq svare ut spesifikasjonen eller er den for stor?

Jeg har ikke kjørt den selv, men kjenner flere som har en slik og er fornøyde.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 10:29   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.556
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Kia Niro ser veldig fin ut, men den har bare forhjulsdrift, ser det ut til?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 11:25   #9
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.640
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kia Niro ser veldig fin ut, men den har bare forhjulsdrift, ser det ut til?

Hmm, det ser sånn ut. Pussig, for min far er opptatt av firehjulsdrift. Den bilen kjører opp og ned til fjellet, på smale, bratte veier, sommer som vinter, så kanskje det holder?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 11:32   #10
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.307
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Kanskje denne kan være til hjelp? https://elbilvelgeren.elbil.no/

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 14:50   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.361
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Jeg skal ha ny bil nå, og mannen min ( ) har fått meg til å prøve nye MG4 (ikke den nye med firhjulstrekk, men det er den som er aktuell for oss nå) og en liten Volvo (husker ikke om den hadde firhjuls). Det er sikkert den samme Volvoen som er nevnt over her.

Jeg likte ikke MG-en da jeg prøve den i vinter, da den var splitter ny, men den er såpass billig nå med så mye utstyr + 4WD, og antagelig er softwaren, som jeg ikke likte, oppdatert, så jeg skal prøve den på nytt. Volvoen prøvde jeg i april/mai og likte den godt da, men av ymse grunner (økonomi) ble det ikke akkurat da. Så nå skal vi ta en ny runde.

MG4 XPower heter den med 4WD.
https://www.mgmotor.eu/nn-NO/model/m...QaAn1nEALw_wcB

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 15-08-24 kl 17:13.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 14:52   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.361
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Den er veldig fin, men jeg ville ventet på en oppgradering. Den neste versjonen kommer med noen knapper for betjening. Nåværende modell styrer alt på skjerm, upraktisk.

Interessant. Jeg likte Googlefunksjonen på den da. "Hey google."

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 15:05   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.793
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Den Volvoen er jo kjempelekker - men klart, med 4x4 blir den jo ganske dyr om det skal bety noe. (all 4-hjulsdrevet koster vel en del?)

På jobb har vi Hyundai Kona - Den er overraskende god å kjøre. (jeg kjører Tesla til vanlig skal sies)

En annen bil jeg kunne tenkt meg er VW id 3. Den tror jeg er firhjulsdrevet. Vi har en VW e-up som er 10 år nå. Det er fortsatt en av de artigste elbilene å kjøre - VI har ikke hatt noe tull med bilen heller.

..hengefeste har jeg ikke tenkt på her nå, innser jeg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 15:16   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.361
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Har id3 firhjuls? Ikke den jeg prøvekjørte den for 3-4 år siden tror jeg.

Jeg vil gjerne ha firhjuls nå, så den MG4 ligger høyt opp. Jeg har blitt en skikkelig vinterpyse de siste årene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 16:16   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.556
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Har vært og sett på en Kona nå, og selv om den bare har forhjulsdrift, så skal den være veldig god på vinterføre, særlig de nyere modellene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 16:20   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.695
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

MG4 XPower heter den med 4WD.
https://www.mgmotor.eu/nn-NO/model/m...QaAn1nEALw_wcB

Oi, under firehundretusen for firehjulstrekk? Da begynner kanskje elbil å bli interessant for meg snart.

Prøvekjørte id4 i ferien, tror den hadde firehjulstrekk. Men det var på flate Østlandet og ikke i bakkebyen min her nord.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 16:24   #17
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.609
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kia Niro ser veldig fin ut, men den har bare forhjulsdrift, ser det ut til?

Snakk med forhandler. Den er enten nettopp kommet eller rett rundt hjørnet.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 17:12   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.361
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Oi, under firehundretusen for firehjulstrekk? Da begynner kanskje elbil å bli interessant for meg snart.

Prøvekjørte id4 i ferien, tror den hadde firehjulstrekk. Men det var på flate Østlandet og ikke i bakkebyen min her nord.

Ja, veldig god pris for masse, masse utstyr. (I følge mannen min, jeg er egentlig litt lite interessert i deltajene ut over hvordan den er å kjøre).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 17:45   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.695
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Jeg er ikke interessert i så mye annet utstyr enn firehjulstrekk, egentlig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 18:01   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.556
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Det er en del mikk med den MG-en, mener jeg å ha hørt?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no