Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

God stekepanne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-16, 23:42   #21
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God stekepanne?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Tror det finnes to typer, en for og en uten induksjon?

Den vi har er nemlig adoptert av leikekjøkkenet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-16, 23:49   #22
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.715
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God stekepanne?

Ikea.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 07:09   #23
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God stekepanne?

Vi kjøpte ny i vår og jeg var innstilt på å bruke 1000-1500 kroner på ei ny ei, for vi har slitt ut noen stekepanner fra IKEA som bare har fungert 1 års tid. Fikk anbefalt denne fra hun som jobbet på Kitchn, hun hadde prøvd mye forskjellig, men likte denne best. Vi er storfornøyde med vår, og den kan ikke sammenlignes med de stekepannene vi har brukt fra IKEA de siste årene. Trenger ikke smør for å steke pannekaker heller, den er genial og billig. Ser det stadig er kampanje på den.

https://www.kitchn.no/getFile.ashx?id=69295

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 15:07   #24
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: God stekepanne?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Vi kjøpte ny i vår og jeg var innstilt på å bruke 1000-1500 kroner på ei ny ei, for vi har slitt ut noen stekepanner fra IKEA som bare har fungert 1 års tid. Fikk anbefalt denne fra hun som jobbet på Kitchn, hun hadde prøvd mye forskjellig, men likte denne best. Vi er storfornøyde med vår, og den kan ikke sammenlignes med de stekepannene vi har brukt fra IKEA de siste årene. Trenger ikke smør for å steke pannekaker heller, den er genial og billig. Ser det stadig er kampanje på den.

https://www.kitchn.no/getFile.ashx?id=69295

Vi har hatt den, og den holdt ikke lenger enn den vi har nå fra Ikea.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 17:55   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.822
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God stekepanne?

Vi har hatt et utall varianter, og selv om noen kanskje har utmerket seg da var helt nye så taper de seg alle sammen. Nå kjøper jeg ny på Ikea en gang i året eller så.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 18:07   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God stekepanne?

Jeg har også prøvd både dyre og billige, og flere av de som nevnes her. Jeg syns dessverre heller ikke at noen er "evigvarende", uansett hvor dyre de er. Men enig i at noen har utmerket seg da de var helt nye. Jeg har innsett at det er en forbruksvare, og prøver stort sett å kjøpe sånn halvdyre på salg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 21:04   #27
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God stekepanne?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Vi har hatt den, og den holdt ikke lenger enn den vi har nå fra Ikea.

Samme her.

Jeg har den enda da, den buler sånn opp i midten, at jeg får aldri runde egg, de blir avlange.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 21:42   #28
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: God stekepanne?

Jeg har en "Høyang Polaris Induksjon" stekepanne. Den har vært brukt mye og er flere år gammel nå. Den har tålt misbrukt i form av svidd mat noen ganger og belegget har blitt like fint etter vask. Den må av og til to ganger gjennom oppvaskmaskinen for å bli helt ren, men selv om den er litt vaskelig å gjøre ren enkelte ganger har den holdt seg veldig bra. Jeg har også et par støpejernsgryter og en støpejernsstekepanne så den blir ikke brukt hver eneste dag. Periodevis har jeg brukt teflonpannen mest. Jeg har sett en type panne med et hvitt kjeramisk slippbelegg, den kan kanskje være verd å se nærmere på. Jeg ble i hvert fall interessert da jeg så den.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 21:45   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God stekepanne?

Jeg har hatt en med hvitt keramisk slippbelegg, den varte ikke lenge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-16, 21:48   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God stekepanne?

Vi har Master fra Tilbords. Jeg er veldig fornøyd med både stekepannene og grytene. Veldig bra slipp-belegg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no