Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 06:30   #161
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Jeg for min del synes det er enda mere morsomt nå som jeg vet at mange betyr masse annet enn det jeg egentlig tenker jeg.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 19:39   #162
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

(Tør ikke legge inn en eneste en jeg nå før jeg har lest denne tråden 2 ganger til så jeg er helt sikker på at jeg ikke bæsjer på leggen.)


Apropos: Vi trenger en smiley som bæsjer på leggen også.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 20:49   #163
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Noe sånt?


Den ser ut som om den smaker på noe skikkelig ekkelt. Og om den ble lagt inn på grunnlag på hva som ble snakket om tidligere så ble det jo unektelig litt morsomt.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 21:58   #164
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

er en liten vulgær slikker og tungen er beviset på at her er det sankk om munnsex og da helst jentesex.

Sånn er det med den saken.
Og alle som ikke er enig er ikke særlig smart.



Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

HJa, for det er sjempenaturlig å stikke fingrene i ørene når man har sex.

Hallo! Eier dere ikke fantasi? Hun stikker ikke fingrene i ørene, men holder de imaginære leppene fra hverandre, så tungen får fritt spillerom. Blir nesten litt flau over dere her, altså.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 22:09   #165
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.


Hallo! Eier dere ikke fantasi? Hun stikker ikke fingrene i ørene, men holder de imaginære leppene fra hverandre, så tungen får fritt spillerom. Blir nesten litt flau over dere her, altså.



Det må være gardinene sine det. Eller var det koteletter?!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 23:05   #166
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Jeg er bare realistisk. Her er vi i et foreldreforum, og ... ja flesa blir dradd i alle bauger og vinkler under fødsel. Klart det blir håndtak av slikt.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 23:39   #167
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Nah. Man kan da lett ha et par keisersnitt.

:posh:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 02:05   #168
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg er bare realistisk. Her er vi i et foreldreforum, og ... ja flesa blir dradd i alle bauger og vinkler under fødsel. Klart det blir håndtak av slikt.

Flesa? Er det blomsten/pusen/orkidéen du snakker om?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 06:42   #169
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Flesa? Er det blomsten/pusen/orkidéen du snakker om?

Håndtakene er garantert biffgardiner, agenten.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 08:30   #170
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Flesa? Er det blomsten/pusen/orkidéen du snakker om?

Jeg er ikke så flink på de penere beskrivelsene ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no