Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 20:46   #1
Nefertiti
Aktiv
 
Nefertiti sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 170
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Ja, det lurer jeg på. Jeg synes nemlig det flyter av sekker, vesker og bag'er i gangen vår. Nå vil jeg gjerne finne en lur måte å organisere dem på men trenger tips! Henger dere de opp, på knagger? Eller gjemmer dem bort inni skap?

Vi har en relativt stor entré med skyvedørsskap, to kommoder med skuffer, en knaggrekke til barneklær og en lang benk med sko under. Vi har en ledig vegg vi kan møblere med noe nytt hvis det trengs. Nå blir barnas skolesekk/barnehagesekk hengt på en stol. Både mannen og jeg bruker ryggsekk til og fra jobb og disse setter vi i et hjørne av gangen, på gulvet. Under en benk står det to sportsbager til trening, ofte ligger det også en gympose/svømmetøypose der. På en stumtjener henger det to vesker. Det ser så rotete ut! Hjelp!

Nefertiti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:49   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Har har ungene sekker og bager på rommene sine. Bager og gymposer henger på knagger og sekkene pleier stå ved siden av skrivepulten. Treningsbager tømmes etter bruk og oppbevares på vaskerommet mellom treningsøktene.
Jeg har en veske jeg bruker og den henger på kjøkkenet. De andre veskene mine henger på en knagg på gjesterommet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:55   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Jeg stapper dem ukritisk inn i skyvedørsgarderoben.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:56   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Vi har kjøpt slike gode gammeldagse kroker som vi hadde på skolen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:57   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Vi har gitt opp å få barna til å bære dem opp, blir bare mas av det (også gjør de leksene nede der vi er, så det er egentlig litt poengløst). Vi har derfor hengt opp litt store knagger som de kan henge sekkene sine på i gangen. Ser ikke så ryddig ut, men praktisk da.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:58   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

De bare flyter. Nå holder jeg dog på å få skikk på gangen, så på veggen under der alle jakkene henger (fra sånn hattehylle) skal jeg henge opp noen kraftige kroker. Minst tre, slik at vi alle får en knagg til hver vår sekk.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:05   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

tja, brukes ikke så mye sekker og bager. Til og bra barnehagen har vi nett og de henger på stolpen på trappa nede.
Mannen har sitt på gjestesoverommet i 2.etg (koffert og sånn til jobb) og resten av bager og sekker ligger nederst i skyvedørsgarderoben på soverommet vårt i 3.etg.
Må finne på noe lurere når vi flytter så henger meg på for tips

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:07   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Knaggrekker både her og der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:17   #9
Nefertiti
Aktiv
 
Nefertiti sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 170
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg stapper dem ukritisk inn i skyvedørsgarderoben.

Det gjorde jeg idag når jeg ryddet før vi skulle ha gjester

Kanskje permanente knagger der inne kunne vært tingen? Og så kunne jeg flyttet skoene som finnes der nå istedet flyttes inn i noen nye fine skoskap på den ledige veggen? *plutselig løsningsorientert*

Nefertiti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:33   #10
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Sekker og bager ligger i øverste hylle i et skap i gangen. Barnehagesekkene til jentene henger på en knagg sammen med veskene mine. Knagge henger på en kommode i gangen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:42   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

De henger på knagger bak kjelledøra.

De voksnes greier dyttes inn i garderobeskapet. Skoene har vi i Billy-hyller med dører.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:43   #12
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Skole- og barnehagesekk har egne knagger, bager pakkes ut og legges i skap i gangen, eller på garderoberommet.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:44   #13
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

De henger på ei knaggerekke i yttergangen.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 23:03   #14
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

I vår gang er da kun ranselen til eldste som står, og den står stort sett i veien. Gjerne så vidt innenfor dørstokken, så du er garantert å snuble i den når du kommer inn døra med armene fulle.
Den får nok fast plass når eg får fjerna flyttelasset mitt som står i gangen.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:20   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

Har en knaggrekke i barnevennlig høyde og der henger jakker og sekker som tilhører barna.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:22   #16
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere sekker/bager i gangen?

I teorien skal barnas sekker inn på rommene, gym/treningsbagger på vaskerommet, jeg har plass til en veske i skapet, og sambo har plass i skapet til en pc-sekk. Alt annet skal oppbevares i kjellerboden.

I praksis flyter det stort sett fritt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no