Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets julekortgalleri!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 20:51   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Kjempefine !

Her er det å få tatt bildet ekstremsport, tre smågærne unger som skal se sånn passe fornuftige ut på eng gang krever mange, mange forsøk. Vil så gjerne ta bildet ut også.
50 kort må bestilles i løpet av november.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 16:08   #22
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Vi har et vi nylig knipset ute, som vi vurderer å bruke. Men skal se an søskenbildet fra barnehagen først. De ble knipset sammen i år også. Blir det bra, så kan det hende vi bruker det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 10:30   #23
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Jeg har laget dette i photoshop:



Men er litt usikker; er det litt kjedelig? Mangler det noe? Kom gjerne med tips!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 10:37   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Så flotte kort!!
Jeg må ta nye bilder. *må huske*

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 09:35   #25
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg har laget dette i photoshop:



Men er litt usikker; er det litt kjedelig? Mangler det noe? Kom gjerne med tips!

Så flink du har vært!
Du ønsker tilbakemelding så "here it goes": Jeg ville beskåret bildet slik at alt rundt ikke vises (tuben på teppet, sengebenet og kommoden) og lillegutt kommer mer i fokus.

*løper og tar bilder av barna*

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 09:38   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Du ønsker tilbakemelding så "here it goes": Jeg ville beskåret bildet slik at alt rundt ikke vises (tuben på teppet, sengebenet og kommoden) og lillegutt kommer mer i fokus.

Helt enig!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 09:51   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Vi skal bruke et fotografbilde av ungene på julekortet i år. (Har fått lov.) Så da slipper jeg den årlige nisselue/-kjole seansen. Bilde av alle tre ungene i strikket Vestfoldbunad, så mekker jeg noe sammen på Fotoknudsen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 12:00   #28
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Jeg har laget julekortene på Vistaprint i år, de ble ganske overlesset med fire bilder (for jeg har gitt opp å ta fellesbilde av ungene) og svulstige ord som er helt meg Jeg ble veldig fornøyd - skal se om jeg får lagt ut et bilde etterhvert.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 12:44   #29
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Takk for tilbakemeldinger Ginger2 og Lilleleo! Det er faktisk akkurat det jeg har gjort Så nå ser det slik ut:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:44   #30
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Ja, det var mye finere! Kjempeflott bilde og julekort, og barn.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 20:44   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Så kjempeflotte julekort dere har laget
Nå ble jeg minnet på at jeg MÅ ta bilde av guttene,Pus og Max til helgen.
Jentene på 18 og 20 nekter absolutt helt plent å være med på bilde

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 17:26   #32
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Her er vårt.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:52   #33
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Dette bildet skal vi bruke på julekortet i år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:55   #34
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Nydelig bilde Elisabet!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:35   #35
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Dette bildet skal vi bruke på julekortet i år.

For et blinkskudd! Tre bunadkledde, nydelige og smilende søsken på samme bilde er virkelig imponerende.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:35   #36
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

For et blinkskudd! Tre bunadkledde, nydelige og smilende søsken på samme bilde er virkelig imponerende.

Det er fint om du ikke quoter bildene mine. Takk for komplement. Fotografen har vært flink, og vi kjøpte rettighetene, og dermed slapp vi egen seanse i år. Skal love at fotografen også slet litt med tre på samme bildet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:39   #37
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er fint om du ikke quoter bildene mine.

Beklager! :fortermegåredigere:

  Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:45   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Julekort... gisp!
Mulig jeg skal relansere min idé fra i fjor om å lage en liten mini-avis med avis-layout, noen små historier og bilder fra gjennom året, pluss kanskje noen "intervju/spørsmål" av ungene, gullkorn etc.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 23:03   #39
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Så fine julekort dere har her alle sammen.
Her tror jeg ikke det blir noe i år eller. ikke lett å få tatt bilde av alle 4 sammen. får se hva det blir til.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 23:26   #40
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets julekortgalleri!

Kjempeflott bilde...

Kanskje prøve å fjerne den salvetuben på teppet?
Den fanget mitt blikk.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no