Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du begynt på julegavene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Julegaver?
Jada, kommet godt i gang!! 39 25,49%
Nja, kjøpt noen få... 42 27,45%
Har kun begynt tenke på det enda. 44 28,76%
Julegaver? LENGE til det blir aktuelt. 28 18,30%
Skal ikke feire jul i år. 0 0%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 16:58   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

I dag kjøpte jeg en signert bok av Blomster-Finn til min planteelskende mor. Jeg tok til og med bilder av fyren sammen med jentungen vår. De har jeg tenkt å legge inni boken. Håper hun blir glad. Blomster-Finn var kul og skrev masse i boka, ikke bare navnet sitt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 19:54   #82
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Da er jeg ferdig med bursdag- og julegave til Jonas. Utrolig hvor kjapt man får gjort ting unna med internett.

Bestilte endel Thomastog etc. på totallythomas.com. Jeg har handlet der før, og det er veldig greit.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:42   #83
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Da har jeg faktisk bare julegaver til 2 stk igjen, eldste og minsten. Men til de aner jeg ikke hva vi skal gi.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 19:19   #84
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har kjøpt til halvparten av barna vi skal gi til (totalt 20 stykk). Så har iallefall begynt litt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 19:22   #85
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Har ikke ofret det en tanke. Ikke en eneste en. Jeg liker å handle julepresanger i desember. Prøver å ha en plan og å bli fort ferdig.

Heilt enig. Har ikkje tenkt begynne på dette før desember.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 19:47   #86
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Nå har jeg noen smågaver igjen, og de skal handles lørdag 10 nov.
Da skal nemlig Vimjer og jeg på shoppingtur i Oslo

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 20:14   #87
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Godt i gang

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 20:36   #88
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har kjøpt noen få. Men er ikke så mange å kjøpe til egentlig når jeg tenker meg om. Også eg samboeren min en kløpper til å lage kaledere med bilder av jentene, så blir nok noen sånne også.

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:40   #89
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Nope! Jeg er nok den kjerringa som julekvelden kommer på tror jeg.

Vel, jeg har bestemt meg for at i år skal det ikke bli sånn. Så nå har jeg begynt. Og jeg har faktisk kommet et godt stykke på lista allerede.

Drømmen er å være ferdig med gavene til 1. desember for en gangs skyld, og bare kose seg med førjulstida. Det er gavene som stresser meg, så nå skal jeg gjøre noe med det - for jeg vil ha en rolig advent i år!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:43   #90
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har kjøpt noen, laget noen, har mange igjen.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 00:02   #91
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg er straks ferdig, mangler bare til de aller nærmeste.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 08:24   #92
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg er så smått i gang.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 08:43   #93
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Godt i gang. Mangler Ipod'en min kjøre skal få, finne noe til Lille, tegneserieroman til min minste bror og noen vinflasker til bhg-ansatte. Ellers er jeg faktisk nesten ferdig. Har ikke pakket inn og sendt, men skal snart begynne for å få det frem i god tid.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 11:42   #94
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har kommet sånn ca halvveis, men de dyreste gjenstår (mann, barn foreldre)
+ noen tantebarn....blir ikke akkurat billig det heller(kjenner jeg meg rett)
Har som mål å bli ferdig i november, da kan jeg unne meg selv litt luksus for
den halve skatten

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 12:51   #95
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Nix. Og det blir nok en stund til enda.

  Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:35   #96
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Her skulle jeg krysse av "nei, det er lenge til jul", og så ringer mannen og sier at han har funnet gave til sin bror, en LesPaul el-gitar.

Så jeg antar at vi har begynt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:53   #97
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg er godt over halvveis ferdig. Bare leker til noen barn igjen, for det kan jeg ikke ha i hus før like før. De småtassene er små kløppere på å lete og finne.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:52   #98
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg er godt i gang, takket være bokklubben.no.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:42   #99
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg har ikke begynt med julegaver ennå...må snart kjøpe inn til kalenderen til jentene.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:00   #100
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Det mangler ett alternativ:

Ferdig!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no