Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du malt i dag?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-17, 01:24   #241
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg har (før klokka bikket midnatt) malt ene gangen i kjelleren. Håper å ta strøk Nr 2 i morgen. Mannen har malt panelvegger og tak i trappa. Gleder meg til vi er i mål!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 10:41   #242
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Herlighet, denne tråden hadde jeg glemt så godt at jeg ikke skjønte NOE da den dukket opp i kontrollpanelet. Jeg tror det er En Bra Ting.

(Men du og du som gangen trenger et strøk. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-18, 00:14   #243
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg føler jeg har malt sammenhengende i 6 år først hus vi solgte, så hus vi kjøpte og sommerhuset. Nå males hybler hjemme. I dag tok jeg første strøk på talet og (forhåpentligvis) siste på vindu og dør. En av tre hybler som skal males i sommer. Veggene tok jeg de to forrige dagene. Stamkunde på malebutikken, vi er på fornavn med det meste av betjeningen

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-18, 01:02   #244
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Malt den ene veggen i stua. Svart matt.
Har også malt litt av veggen bak senga type sengegavl og listet rundt.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-18, 01:28   #245
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Nå har jeg malt non stop i 4 dager. Dvs: mest jobb er det å skru opp og ned alt vi har bolta fast i veggen! Men endelig ferdig med stua og kjøkkenet. I morgen blir det null maling, og opptil flere utepils.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-18, 10:57   #246
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Vi beiser hytta er det innafor?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-18, 16:36   #247
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Malefri i dag, men har malt to soverom de siste dagene. Overtok hus fra 89 for ei uke sida, og heldigvis er det ikke panel i 1. etasje. Desto mer tapet. To soverom er straks ferdig, et med Stockholm (lys, lys grå) på veggene, og et med en vegg Longyearbyen og tre vegger Morgendis. Klassisk hvit på vinduene.

Har revet kjøkkeninnredningen og skal male og tapetsere og bytte golv. Skal rive tapet i hele stua og male om. Gang og vindfang skal males. Et soverommet skal males i (skrå-)taket og rive tapet + male en vegg og tre vinduer. En vegg skal males i kjellerstua (er nå terrakottafarga!).

Noen skal montere kjøkken og pusse opp to bad ("noen" = håndverkere).

Så vi skal male i noen uker nå. Er det lov å ønske seg litt kjøligere vær?

Heldigvis flytter vi ikke inn før vi er ferdige med oppussinga.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-18, 09:43   #248
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi beiser hytta er det innafor?

Så dere beiser altså ikke på utsiden? (Til å være kvinner er jeg full av pappahumor )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-18, 10:54   #249
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Den siste uka har jeg malt en og en halv hybel. Skal fortsette i morgen for å komme i mål før ferietur. Nå er vi på hytta. Skal pusse og male en murpipe mens jeg er her.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-18, 11:03   #250
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg prokrastinerer maling av hagebenker (og den ene må pusses ned først - jeg har kommet så langt som til å sette nytt sandpapir i pussemaskinen ), plantebord, utekjøkken og hagebord. Ulempen med å få mannen til å bygge ting i hele ferien sin... Bordet haster det mest med, det er ikke i impregnerte materialer, og vi trenger å bruke det. Det andre er impregnert og bør tørke noen uker til.

Nå har jeg sagt det høyt, så er vel bare å kjøpe grunning og maling og gå i gang.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-18, 11:03   #251
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Er i gang! Har beisa fire pallekarmer, er i gang med utekjøkken som både skal beises litt og males litt, utebord er grunna og skal males hvitt i dag, og jeg har kjøpt en smijernsbenk til som må demonteres og pusses opp. Neste sommer gidder jeg ingen bygge- og maleprosjekter, kjenner jeg. Og plantebenken min får vente noen uker til.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-18, 11:27   #252
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg maler spisebordet vårt og yttergangen i sokkeletasjen. Spisebordet maler jeg hver sensommer og yttergangen er avslutningen på et stort renoveringsprosjekt som vi startet i påsken. Siste dag i ferien.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-18, 11:45   #253
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg har malt spisebordet og nå duger det en god stund til.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
jordbærmus

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no