Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic-stilen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-14, 22:08   #261
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Har du lest FINN-trådene?

Det blir vel ikke det samme?

Jeg synes det er vesentlig forskjell på å kunne le av en reklame og å kommentere om man liker ting eller ikke og å kommentere på samme måte på et bilde en av brukerne legger ut for å vise frem stilen i hjemme sitt

Hvis ikke man skal kunne kommentere, flire av eller si meningen sin om stilarter, musikk, klær, estetikk, mat eller hva det skulle være så blir det i grunnen ganske kjedelig.
Det finnes en mellomting mellom å ikke kunne kommentere noe eller å humorere i det hele tatt og å fortelle meg eller andre rett i fleisen at stua vår er dritstygg og spyenglete.
Om noen derimot etter denne tråden vil fortelle at bordet mitt er furuhelvete så er det helt greit. Ved å innrømme at vi har sånt i hus stiller jeg meg til hogs for slike kommentarer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 22:16   #262
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Har du lest FINN-trådene?

Nei. Jeg refererer bare til det som har blitt skrevet i denne tråden. Men jeg har i et tidligere innlegg skrevet at jeg ikke synes noe om å sende rundt og gjøre narr av boligannonser o.l., hvis det er det du snakker om.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 22:59   #263
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Herrejesus, diskuterer dere dette ennå?

For ordets skyld: Det var ordet "tragisk" jeg reagerte på for 160 innlegg siden. Unødvendig å bruke om noe mange har hjemme. Dessuten er det mye annet jeg heller ville karaktererisert som tragisk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 06:56   #264
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

For ordets skyld: Det var ordet "tragisk" jeg reagerte på for 160 innlegg siden. Unødvendig å bruke om noe mange har hjemme. Dessuten er det mye annet jeg heller ville karaktererisert som tragisk.

Det var jeg som brukte det. Og selv om jeg beklaget bruken, har jeg ved nærmere ettertanke tenkt at jeg kan finne på å bruke dette ordet om ting og hendelser som jeg egentlig ikke synes er så fryktelig ille, og gjerne i en flåsete setting, og du bruker sikkert ordet om ting jeg synes er upassende å bruke det om. På et nettforum må du tåle såpass.

Og hvorfor dåner du av at vi diskuterer dette ennå?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 07:28   #265
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Folk har nå ulik smak, i det meste faktisk. Noe er viktig for noen, og uvesentlig for andre. Jeg har aldri likt shabby-stilen, så fordelen for meg nå er at det kanskje kommer noe annet kult jeg kan kjøpe/ha/innrede med. Forøvrig har vi det vi trenger, men vi har også hytte så mulighetene er til stede. For meg er det viktig å ha det lyst og åpent, og om et skap er slitt-hvitt eller knall gult er bare en detalj i den store helheten.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 08:36   #266
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det var jeg som brukte det. Og selv om jeg beklaget bruken, har jeg ved nærmere ettertanke tenkt at jeg kan finne på å bruke dette ordet om ting og hendelser som jeg egentlig ikke synes er så fryktelig ille, og gjerne i en flåsete setting, og du bruker sikkert ordet om ting jeg synes er upassende å bruke det om. På et nettforum må du tåle såpass.

Ja, og fordi det virket som om du ikke skilte mellom en generell betraktning om en generell interiørgreie på et nettforum, og på hva man sier til mennesker man møter i virkeligheten.

Siden du nå beveget deg inn i diskusjonen igjen, Hyacinth.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 08:40   #267
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vel, det verste jeg ser er folk som ikke kan skrive verste rett. Mine veggord er i det minste rett skrevet. Og jeg er sikker på at hjemmet mitt blir kjempefint med englevinger på veggen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 08:50   #268
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og hvorfor dåner du av at vi diskuterer dette ennå?


Hun har veldig lett for å dåne i diskusjoner. :vurderer innkjøp av luktesalt:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 09:02   #269
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Har du begynt å røyte 007?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 09:28   #270
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hun har veldig lett for å dåne i diskusjoner. :vurderer innkjøp av luktesalt:

Luktesalt er sterkt undervurdert, og burde få sin renessanse.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 09:35   #271
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Har du begynt å røyte 007?

Nei, måtte nok kjøpe på ebay.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 09:38   #272
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg dåner fordi jeg synes det er merkelig at dere fremdeles diskuterer noe jeg trodee var et sidespor for 150 innlegg siden. Det er greit å spore av, altså, men jeg ble overrasket over at avsporingen var SÅ interessant.

Jeg dåner forøvrig sjelden, men mest av Rine, sånn historisk sett, så det kan være derfor hun mener det.

Jeg vet det var du som sa tragisk, Madicken, og jeg vet du beklaget det. At du nå sier at man må tåle såpass på det forum, plutselig, overrasker meg. Jeg kan også finne på å bruke ordet tragisk om ting som ikke er tragisk, men jeg synes man kan veie ordene sine litt mer på et forum. Jeg har forøvrig verken engler eller vegord, så jeg tar meg overhodet ikke nær av ordbruken, jeg reagerer generelt.

Forøvrig synes jeg ikke det var en spesielt stor ting, jeg følte bare for å si hva jeg mente. Jeg er litt lattermild over at det fremdeles er et tema.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 09:46   #273
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg dåner fordi jeg synes det er merkelig at dere fremdeles diskuterer noe jeg trodee var et sidespor for 150 innlegg siden. Det er greit å spore av, altså, men jeg ble overrasket over at avsporingen var SÅ interessant.

Virkelig? ... og du har vært medlem siden 2006?

Men det er jo en like stor klisje at folk kommer inn i diskusjoner og dåner av at det fortsatt diskuteres, som at fok proklamerer at de har sagt sitt siste ord i diskusjonen (for tredje gang eller så ). Har alltid lurt på hvorfor folk har hatt behov for dette, men har akseptert at det er et utbredt forumfenomen, så jeg gidder vanligvis ikke å kommentere det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 09:57   #274
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Å dåne er såååå 2013.

Jeg synes forøvrig mange av finn-trådene er på grensen til hva som er greit. Finn-annonser er ikke bare reklame, det er hjemmene til folk og til noen som folk kjenner. Det er på en måte greit, men jeg synes man skal passe seg for hva man sier der også på et åpent forum som dette.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 10:05   #275
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg har bare såvidt sveipet innom Finn-tråden, og jeg synes ikke de er det spor morsomme. Jeg tror faktisk jeg rapporterte den første også, for å få en vurdering på om admin synes det var innenfor. :surkjiping:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 10:10   #276
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har bare såvidt sveipet innom Finn-tråden, og jeg synes ikke de er det spor morsomme.

Enig.

Og ikke opplever jeg at livet mitt blir spesielt kjedelig av tenke litt over hvordan jeg omtaler andres smak på nett heller.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 10:16   #277
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har bare såvidt sveipet innom Finn-tråden, og jeg synes ikke de er det spor morsomme. Jeg tror faktisk jeg rapporterte den første også, for å få en vurdering på om admin synes det var innenfor. :surkjiping:

Enig. Jeg syns mye i Finn-trådene tenderer mot ren latterliggjøring. Og det er greit nok at annonsene på Finn ses på som reklame, men det er jo hjemmene til folk og tingene folk som blir ledd av likevel. Jeg syns det har vært mye ugreit i de trådene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 11:01   #278
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Man mister fort "hodet" på internett. Jeg ser på facebook også, bilder tatt av andre, opplagt i smug, til latter og gjerne med en snerten tekst. Særlig overvektige blir harselert med i stor grad. Det kan synes som om folk glemmer at det er ekte mennesker på bildene, og de deles millioner av ganger, så det går liksom aldri over for de det gjelder.

Og når det kommer til finn.no, med hjem og rare annonser, særlig innen boligsalg, skal man huske at endel av de verste bildene ofte er tvangssalg. Det er altså flere lag av mennesklig tragedie bak rot, taggede vegger og ødelagte sofaer med skitne klær i. (Ikke at alle tvangssalg er slik, men de fleste som er med på å selge et objekt vil at det skal fremstå best mulig for å få inn mest mulig penger)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 11:05   #279
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Man mister fort "hodet" på internett. Jeg ser på facebook også, bilder tatt av andre, opplagt i smug, til latter og gjerne med en snerten tekst. Særlig overvektige blir harselert med i stor grad. Det kan synes som om folk glemmer at det er ekte mennesker på bildene, og de deles millioner av ganger, så det går liksom aldri over for de det gjelder.

Det hender man får seg en vekker:
http://www.dagbladet.no/2013/05/23/n...ddit/27325331/

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 11:09   #280
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Det hender man får seg en vekker:
http://www.dagbladet.no/2013/05/23/n...ddit/27325331/

Bra at personen hadde anstendighet nok til å komme med en unnskyldning. Det er ikke greit å drive på slik, og jeg mener man i større grad burde vært beskyttet mot slik snikfotografering. Ikke at jeg vet hvordan det skulle kunne løses, men en viss frykt for å bli tatt for det burde man i alle fall hatt grunn til å ha. Nå er det i alt for stor grad fritt frem, så lenge personen er på offentlig sted.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no