Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd III

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-12, 17:28   #81
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Skoskap fra Ikea. Denne rommet utrolig mye og yttergangen er endelig ryddig.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 17:44   #82
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

http://www.bosch-home.no/produkter/o...?source=browse



Pappa kom oppom med flott, ny oppvaskmaskin til oss i går!



__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 17:45   #83
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Skoskap fra Ikea. Denne rommet utrolig mye og yttergangen er endelig ryddig.

Vil ha!! Er bare så trist at det er 150 mil til nærmeste IKEA

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 22:48   #84
Malina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 34
Malina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Ikke kjøpt denne tapeten enda, men skal det snart.
Denne skal inn på rommet til storebror.

Så utrolig stilig! Hvor er den kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg klarte endelig å få med meg mannen på møbelshopping.





Rålekkert skap, og skjenk! Hvor er det kjøpt?

Malina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 09:07   #85
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Malina, her.

Så utrolig stilig! Hvor er den kjøpt?



Rålekkert skap, og skjenk! Hvor er det kjøpt?

Takk. Det er kjøpt på Living.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:54   #86
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Mye lekkert!

Vi trenger også et nytt surroundanlegg, og jeg kjente at jeg fikk lyst på det BOSE-anlegget. Gubben kommer til å gråte når han ser prisen, dog.

Lite interiørshopping her for tida, eneste investeringa har vært 37 smartpanelplater som i skrivende stund ligger stablet i spisestua. Hurraur. De BØR komme opp på veggen ganske snart.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:21   #87
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Etter en noe slitsom kjøretur en drøy time unna, fikk jeg med meg denne sjenken som jeg hadde funnet på finn. Den gikk med nød og neppe inn i bilen ved hjelp av en snill nabo der jeg hentet. Nå er den vel installert i stua og det ble jo faktisk ganske så bra. Den er litt slitt og sliten her og der, så en pusserunde skal den få etterhvert. Så får vi se om den blir lakket opp igjen eller hva vi gjør.

Enn så lenge, nyt synet!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:39   #88
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Endelig, endelig har jeg funnet en erstatning for det slitne gamle Ikea-furubordet mitt:



Passe høyt (det er det jo ingenting som er for tiden), heltre bøk, og med praktisk skuff til fjernkontrollene og lignende småtterier.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:12   #89
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det var fint, allium! Hvor er det fra?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:22   #90
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Enkle bord fra IKEA, så får de heller byttes ut om drømmebordet skulle dukke opp.





dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:24   #91
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Fine stuebord! Vi er fortsatt fornøyd med Stockholm-bordet jeg kjøpte i billigkroken for en stund siden, og nå som vi har fått den nye trefargede sjenken gjør bordet seg faktisk enda bedre, siden de står litt til hverandre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:25   #92
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Etter en noe slitsom kjøretur en drøy time unna, fikk jeg med meg denne sjenken som jeg hadde funnet på finn. Den gikk med nød og neppe inn i bilen ved hjelp av en snill nabo der jeg hentet. Nå er den vel installert i stua og det ble jo faktisk ganske så bra. Den er litt slitt og sliten her og der, så en pusserunde skal den få etterhvert. Så får vi se om den blir lakket opp igjen eller hva vi gjør.

Enn så lenge, nyt synet!

Dæven, det ble fint!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:43   #93
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Den var nydelig, Kokos.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:44   #94
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Takk, jeg er veldig happy med den selv. Nå må jeg bare bli kvitt den hvite. Har vært flere interesserte, men ingen som har fått surra seg hit. Nå blir den snart pinneved kjenner jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 14:20   #95
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det var fint, allium! Hvor er det fra?

Vannerup møbelfabrikk i Danmark, bestilt gjennom en lokal interiørbutikk.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:45   #96
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Skulle bodd nærmere deg Kokos så skulle jeg adoptert det.

Vant gavekort på Byggmakker rett før jul og hentet det i dag. 2000,- Vurderer å bytte alle dørene i huset fra furu til hvitt. Gubben har allerede malt alle karmer sånn at det bare er å bytte rett på. *pjaktisk`*

Dette bordet kjøpte vi på Living i dag. Har hatt et lack bord fra Ikea lenge og det var hakkete og fælt.
http://www.living.no/newsread/produc...1.aspx?id=2832

Vi kjøpte hvitt og avlangt.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 02:26   #97
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg kan aldri få nok av lyslykter, denne fra Indiska.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 14:05   #98
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Benk, sort saueskinnsfell og en liten kurv! Takk for tips om benken, Kokosbolle!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 18:04   #99
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke den benken når jeg så på den? *Angrer*
Den var fin!

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 19:17   #100
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Benk, sort saueskinnsfell og en liten kurv! Takk for tips om benken, Kokosbolle!

For en utrolig koselig uteplass!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no