Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

"Søppelbursdag"

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-11, 11:14   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

"Søppelbursdag"

Storebror har bestilt søppelbilkake.
Og "ele busta søppel mamma, fiske søppel!"

Ok.
Søppelbursdag skal bli!

Men hjelp!

Jeg trenger idehjelp her gitt. Og å finne noe ferdig er ikke så lett.

Jeg tenker at de kan få litt snop (type 2-3 biter) i en søppelbøtte, men hvor finner jeg slike små som ikke koster flesk? Finnes det? Han har noen fra en søppelbil, men det er to eller noe.. Kan ikke kjøpe 3-4 søppelbiler.

"Søppelsaft" - Lime noe på mugga?

Noen kloke hoder?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:16   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Morsom ide. Jeg ville vel først og fremst fisket fram mer om forventningene til den lille. :lagde monsterbursdag på bestilling for en liten som mente monstertruckbursdag:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:19   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

"Treger søppelmuffins mamma"

Javel.

Muffins med en pinne i, med printet søppelbil som er klippet ut?

Det er umulig å få så mye ut av han, for språket er jo ikke akkurat superdupert. Så tenkte å finne frem noen ideer, også presentere det til han. Men søppelbilkake står han fast på, og har gjort det lenge.

Bursdagssamtaler er litt sånn:
"Hvem vil du be i bursdagen din da?"
"Søppelbilkake!"
"Ja, det skal du få. Men hvem skal komme å spise med deg?"
"SØPPELBILKAKE"
"Ja, men..."
"Trenger søppelbilkake"


__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:26   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Her er noen flotte ideer:

http://creativepartyplace.com/boys/r...y-gets-trashy/

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:28   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Kanskje du kan ha kake oppi en lastebil, og bruke den oreokjeksideen til å få det til å se litt ut som søppel? Den kaken som mange har laget her inne, som ser ut som jord? De jeg lenket til over hadde laget den oppi tomme plastbeger og med mark oppi:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:31   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Bruk lekebilene med lasteplan til å ha maten oppå, kanskje ha kake/godteri i små "plante"begere i brunt?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:36   #7
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Morsom ide!
Jeg ser for meg at jeg har sett noe ala dette med lokk, og da kan det fint passere som søppelbøtte. Men når og hvor har jeg sett det?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 12:04   #8
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Morsom ide!
Jeg ser for meg at jeg har sett noe ala dette med lokk, og da kan det fint passere som søppelbøtte. Men når og hvor har jeg sett det?

Det er noe slikt jeg også tenker på.

Oreo etc går ikke, Storebror skal jo ha melke og glutenfritt også, oppi det hele.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 12:58   #9
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Morsom ide!
Jeg ser for meg at jeg har sett noe ala dette med lokk, og da kan det fint passere som søppelbøtte. Men når og hvor har jeg sett det?

De selger noen slike på Nille nå. Egentlig er de askebeger, men den lille sigarettinnsatsen nedi bøtta kan man ta ut. Tror de koster 30-40 kroner stykket.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 13:19   #10
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Da må jeg på Nille en tur gitt...

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 14:59   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Finnes melke og glutenfrie sjokoladekjeks. Kan sikkert erstatte oreo på et vis.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:14   #12
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

masse plastfluer på alt, sier mannen.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:17   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Det finnes jo sånt godteri som heter søppeldynga eller noe, gjør det ikke?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:05   #14
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Krøllete serviettar
Mat servert i brun, krøllete pose.

Kan brukte, reine hermetikkboksar brukast? (fil kuttkantane)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:14   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Kul ide, og hvis man googler er det alltid noe aa finne. Jeg googlet birthday party trash theme, og fant bl.a. denne http://cakeslikesaparty.com/2011/02/...talking-trash/ Mange andre ideer der ute ogsaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:17   #16
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Søppelbursdag"

Jeg synes du skal ta den helt ut og kle deg ut som Søppeldynga i Fragglene.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no