Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi bygger hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 00:38   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi bygger hus

Gratulerer.
Kjempetilig hus, neten så jeg har lyst til å rive og bygge nytt.
(med det skjer nok ikke)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:45   #22
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Ja, det var virkelig fint! Den døra var nydelig. Og jeg skulle gjerne hatt et omkledningsrom innenfor soverommet mitt ja! Liknet litt på huset til foreldrene til min bestevennine. Det er også et nydelig hus. Tenker dere gleder dere. Vi skal også bygge nå, men det blir for salg.. Litt trist, siden huset helt sikkert kommer til å bli akkurat sånn som jeg ville hatt det selv.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 05:04   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Nydelig hus!! Likte spesielt godt inngangspartiet m/døren og trappen opp til 2.etg. Kan tenke meg at du gleder deg masse!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:42   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det ser helt fantastisk ut! Gratulerer masse og lykke til i den videre prosessen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:03   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Jeg kjenner jeg ble litt forelsket i huset selv også jeg. Jøye meg det var flott (og veldig veldig likt mitt drømmehus).

Lykke til med byggeprosessen. Håper de klarer å holde skjema og at det er innflytningsklart når det skal. (Jeg regner med du aller helst ville ha flyttet inn i går. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:08   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Rålekkert!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:15   #27
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Ååå det var flott da. Akkurat likens som jeg har drømt om lenge.. Vi endte opp med en kjeda enebolig fra 1989, helt greit, men ganske så langt fra mitt drømmehus ja..

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:21   #28
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Lykke til med byggeprosessen. Håper de klarer å holde skjema og at det er innflytningsklart når det skal. (Jeg regner med du aller helst ville ha flyttet inn i går. )

Vi håper alt går etter skjema ja Men gjør det ikke det får de dagsbøter, det satte vi opp i kontrakten i går. 20 000 pr påbegynnte uke over tiden.

Regner med å selgedet vi bor i nå i august-september, så da må vi leie i noen måneder. Det tror jeg blir det mest pesete. Men vi får sette alt vi eier på lager, så blir det både bursdag og jul for jentene på en gang når vi pakker ut gamle leker og slikt i det nye huset.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:21   #29
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Nydelig hus! Skjønner godt at dere vil bygge dette.

Eneste jeg ville ha savnet her er mer lagringsplass tror jeg. Men der skal kanskje bygge garasje, så det blir lagringsplass der?

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:26   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nydelig hus! Skjønner godt at dere vil bygge dette.

Eneste jeg ville ha savnet her er mer lagringsplass tror jeg. Men der skal kanskje bygge garasje, så det blir lagringsplass der?

Dobbelgarasje med loft er byggemeldt, og vi setter igang bygging av den når huset er ferdig. Får ikke lov før, for de må være ryddet helt ut av tomten før overtagelse. Det er dessuten kryploft i hele husets lengde, med sånn stige man trekker ned. Ellers er jeg enig, lagringsplass får man aldri nok av!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:49   #31
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi bygger hus

Å så fint hus!

Det fikk jeg veldig lyst på også ...

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 12:13   #32
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi bygger hus

Gosh... Det var lekkert. Så heldige dere er
Lykke til med bygging.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:07   #33
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Flott hus. Akkurat noe sånt jeg også vil bygge engang.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:21   #34
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det er dessuten kryploft i hele husets lengde, med sånn stige man trekker ned.

Kryploft? Du tenker på kaldloftet? Hvis det er kaldloftet du mener så bør man ikke lagre for mye der oppe hvis det medførerer en isolerende effekt. Da vi nettet hadde overtakelse på vårt nybygde hus var utbygger meget klar på at kaldloftet ikke burde benyttes som lagringsplass.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:33   #35
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Gratulerer skikkelig flott hus!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 14:56   #36
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kryploft? Du tenker på kaldloftet? Hvis det er kaldloftet du mener så bør man ikke lagre for mye der oppe hvis det medførerer en isolerende effekt. Da vi nettet hadde overtakelse på vårt nybygde hus var utbygger meget klar på at kaldloftet ikke burde benyttes som lagringsplass.

Nei, det er isolert og satt av gulv til lagring der.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:03   #37
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nei, det er isolert og satt av gulv til lagring der.

Da er det jo ingen sak.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:14   #38
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Da er det jo ingen sak.

Men det er som du sier, man skal uansett ikke stæsje loftet for fullt hvis det ikke er full takhøyde der. Vi bor jo som sagt på 70 kvm i dag, og har fire sykler i kjelleren, et par pappesker med babyklær etter jentene (Nostalgi) på loftet og noen kofferter. Har levd litt etter "båtprinsippet"; skal vi ha en ting inn i huset må minst en ting ut

Regner med at det vil gå bra, det er vel mer etterhvert at vi vil savne lagring. Men slik jeg ser det nå bør vi klare oss. Kjeller inngår ikke i prosjektet, så det måtte vi klare oss uten.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:41   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så spennende, emm! Det ser kjempefint ut!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:57   #40
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Oj, for et hus! Utrolig fint.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
byggeprosess, husbygging, interiørvalg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no