Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva synes du om juletrefest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 01:01   #41
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

Moro for barna, så hvis det har vært så har vi gått. Ikke noe stort offer for meg, uansett når det er.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 01:10   #42
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

ja det er et must og helt topp, bare jeg slipper den juletregangen. Har jeg et barn å dra med på juletrefest så gjør jeg det

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 11:43   #43
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

Nei, her har både barnehagen og jobben det i januar, og for min del blir det helt feil og har ikke meldt oss på. Jeg er ferdig med juletre og nisser generelt i januar og føler vel at ungene har fått sin dose jul de også.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 11:50   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

4. og 6. januar her. Jeg kjenner at jeg ikke er HELT motivert, men det får stå sin prøve. En av dem skal vi på iallefall...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 11:54   #45
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

Juletrefest i midten av januar er helt meingsløst men som noen har sagt, hva gjør man ikke for de små. På skolen vår er det foreldre i 2 klasse som har ansvaret for juletrefesten. Vi fikk med lapp tidlig i desember om at denne festen ikke er frivillig, det var viktig at alle stilte opp slik at skolen kunne fortsette denne tradisjonen med juletrefest. Hvis så skulle være at noen ikke hadde mulighet til å stille så måtte vi bekrefte at vi hadde andre til å stille for oss. Arbeidslister og fordeling over hvem som skulle gjøre hva ville bli sent første uken i januar. Vi ble oppfordret til å ikke klage på oppgaven vi fikk tildelt men vise forståelse for at alle typer jobber må gjøres i forbindelse med en slik stor fest for hele skolen

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 12:03   #46
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

Her oppe hvor vi bort er det juletrefest 3juledag på ungdomshuset og synnes det er helt greit. Ungene får sett andre kjente fjes fra nabolaget og lekt litt(siste juelene og denne var ikke et unntak får har det vært fra -10 til -20 grader ute så lite uteværing da turbo er en astmaunge:/)

Ungene storkoser seg og vi voksne får se andre voksene som vi ikke er i familie med.Jula blir mye svigerfamilie tid :grøss: Og lite venne tid:/

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 12:06   #47
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

Vi har juletrefest med jobben min i romjulen. Det er kjempekoselig! Mannens jobb har i januar, og det er kjekt, men litt rart når vi føler oss mer enn ferdig med julen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 12:08   #48
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om juletrefest?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

I hjembygdene til mannen og meg er juletrefestene i romjula. Det er nå greit nok. Jeg stusset veldig første gang vi fikk invitasjon til juletrefest for barnehagen og for jobben (!), det var jo langt uti januar, hva var det for noe greier?

Før om årene har jeg sendt jentene på juletrefest med bestemødrene i romjula og sløva i sofaen selv, i år har vi ikke vært på besteforeldrebesøk i romjula, men drar likevel ikke på barnehagejuletrefesten i januar. Da er jula ferdig for min del. Jeg er dog endringsvillig dersom ungene selv argumenterer sterkt for at vi skal dra.

Signerer dette. Husker også at min barndoms juletrefest var i det lokale bedehuset med andakt og hele pakka. Var ikke det helt store da jeg var lita, og iallefall ikke nå. Den dagen junior selv ytrer ønske om juletrefest så kan jeg da alltids bli med, men ellers så synes jeg jula er over når man bikker nyttår.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no