Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 17:41   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Nå er det like før kjøkkenet skal monteres, og vi skal ha integrert kaffemaskin. Så hvor finner jeg latte-kopper som er litt lekne, søte og morsomme.
Har sett at Rice har endel, men jeg har ikke funnet noen nettbutikker som har så mye utvalg. Men det finnes vel mye annet også.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:33   #2
elle
Aktiv
 
elle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 159
elle er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Green Gate har mange, mange fine:-) Akkurat passe store til nespresso latte iallefall..

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:35   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Hva med evt. en stor og lekker tekopp fra Indiska? Funker jo fint til kaffe latte også det, hvis man ikke skal ha glass?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:06   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

Green Gate har mange, mange fine:-) Akkurat passe store til nespresso latte iallefall..

Kan man ha de i oppvaskmaskinen. Mener jeg har vurdert de, men innbiller meg at de ikke kunne vaskes i maskinen.

Salt: Jeg trenger mange. Vi har mange kaffeglade venner.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:29   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Til kaffe latte har jeg slike store glass jeg.
Men jeg lager sjelden latte lenger, blir litt mye melk for meg.

Så jeg bruker disse koppene fra Bodum.




De holder godt på varmen og (tolags).
De er perfekt om man skal lage seg kaffe med melk i ca cortado eller cappucino størrelse.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:42   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?



Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:43   #7
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Jeg vasker mine GG-kopper i oppvaskmaskinen. De har tålt det fint.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 09:45   #8
Canelia
Nybegynner
 
Canelia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
Canelia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Se her! www.frurosaslandhandel.no
Pip Home har nydelige og kule kopper!!

Canelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 10:28   #9
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Denne likte jeg godt.

http://www.mollys.no/media/catalog/p...po2906_web.jpg

Hvorfor får jeg ikke opp selve bildet.

Men skulle gjerne hatt de i flere farger. Finnes det? Må se meg om i flere nettbutikker.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 10:53   #10
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Jeg har disse i blått, grønt og lilla og synes de er kjempefine. Og så er de billige, så de kan byttes ut når jeg blir lei.




Fra Åhlens.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 13:11   #11
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.


Men skulle gjerne hatt de i flere farger. Finnes det? Må se meg om i flere nettbutikker.

Jeg har dem i lysegrønt og rødt også. Her kan du se et godt utvalg. Jeg liker litt sånn "mix'n'match", og har mange forskjellige.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 13:13   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Jeg så noen på Ikea som jeg faktisk syntes så fine ut. Mens man venter på de perfekte, kan man jo eventuelt kjøpe dem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:19   #13
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Du kan jo kjøpe flere tekopper da.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 14:42   #14
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Denne likte jeg godt.

http://www.mollys.no/media/catalog/p...po2906_web.jpg

Hvorfor får jeg ikke opp selve bildet.

Men skulle gjerne hatt de i flere farger. Finnes det? Må se meg om i flere nettbutikker.

De finnes i allefall i rødt, beige og lys grønn. Cornelias hus har en god del Green Gate og nettbutikk også

Sjekk greengate.dk så får du se hele utvalget!

Jeg vasker mine Green Gate-kopper i oppvaskmaskin

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:28   #15
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Tusen takk for svar. De latte-glassene fra Green Gate, er de sånn standard latte-størrelse? Jeg er vel ikke den som kommer til å bruke den maskinen så mye, men har jo lyst at koppene stemmer overens med det som kommer sildrende ut av den.

Funker te-kopper altså? Hmm, dem finnes det jo mange fine av. De koppene til kaktus såg greie ut også. Må vel sjekke flere nettbutikker. Endelig stille og rolig rundt meg.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 01:12   #16
Canelia
Nybegynner
 
Canelia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
Canelia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor finner jeg fine kaffe-latte kopper?

Gå inn her på Facebooksida og ta kontakt for Green Gate service!!
Flott service og rask levering hos Fru Rosas Landhandel
http://www.facebook.com/?ref=home#!/...44506835575410
http://www.facebook.com/photo.php?fb...44506835575410



Pip:http://www.facebook.com/photo.php?fb...&ref=fbx_album

Canelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no